;
coinex

فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو آغاز شد ؛ فورش فوری ایران خودرو تا کی ادامه دارد؟

فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو در دو طرح فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله و در سه قالب عادی، طرح حمایت از جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده اجرا می‌شوند.

با پایان عمر سامانه نوظهور فروش یکپارچه خودرو و واگذاری مجدد اجرای طرح‌های فروش به خودروسازان، گروه صنعتی ایران خودرو، برای دومین بار بعد از پایان عمر سامانه، از 5 آبان دو طرح فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله از محصولات خود را در سه قالب عادی، جایگزینی خودروهای فرسوده و حمایت از جوانی جمعیت اجرا می کند.

بیشتر بخوانید:

فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو آغاز شد

ایران خودرو بعد از پایان عمر سامانه فروش یکپارچه خودرو، سی و هشتمین مرحله فروش فوق‌العاده و پیش فروش محصولات خود را در 12 مهر ماه سال جاری برگزار کرد و طی آن چهار محصول سورن پلاس، پژو پارس سال، دنا پلاس توربوشارژ با گیربکس شش سرعته و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با عرضه به صورت قرعه کشی و موعد تحویل سه ماهه روانه بازار شدند.

حال و بعد از گذشت سه هفته، این گروه خودروسازی دومین فروش محصولات خود را بعد از طرح‌های یکپارچه فروش، از امروز به اجرا درآورده است.

در طرح جدید فروش فوق‌العاده، پنج خودرو سورن پلاس، پژو پارس سال، پژو پارس ELX با موتور XUVP، پژو 207 دستی مجهز به فرمان برقی و پژو 207 اتوماتیک شش سرعته دو رنگ عرضه می‌شوند.

فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو آغاز شد

همچنین ایران‌خودرو در این مرحله از فروش محصولات خود در قالب طرح‌های فروش یکساله، پنج محصول تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک، دنا پلاس توربو شارژ دستی مجهز به گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک و راناپلاس را عرضه کرده است.

مهلت ثبت نام در طرح فروش فوری ایران خودرو آبان 1401

متقاضیان از 5 آبان 1401 به مدت چهار روز یعنی تا پایان روز جمعه 13 آبان 1401 فرصت دارند. با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی اینترنتی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

بخشنامه‌های فروش این دوره، به تفکیک طرح عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده را می‌توانید از این لینک ببینید. مراسم قرعه کشی این دوره نیز حداکثر سه روز بعد از پایان ثبت نام و در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار می‌شود. همچنین مراسم قرعه‌کشی از طریق سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش می‌شود.

طرح های ایران خودرو در فروش ویژه آبان 1401

در این مرحله از فروش، سه گروه از متقاضیان عادی، متقاضیان مادر واجد شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دارندگان خودروهای فرسوده برای مشارکت در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده که قبلا شرایط آن اعلام شده، می‌توانند برای ثبت نام و خرید اقدام کنند.

بنابر مصوبه رسمی وزارت صمت، در این طرح 50 درصد ظرفیت تولید به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و 10 درصد ظرفیت به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص پیدا می‌کند.

گفتنی است که 11 مهر ماه، سخنگوی وزارت صمت ضمن اشاره به خروج اکثر محصولات خودروسازان اعم از دولتی و خصوصی از فرایند قرعه‌کشی، از حذف سامانه یکپارچه فروش خودرو برای فروش محصولات خودروسازان خبر داد و گفت:

 پیش از این که سامانه فروش یکپارچه خودرو با فرآیند قرعه‌کشی داشتیم، حدود ١٠ خودروساز، محصولات خود را در آن قالب عرضه می‌کردند، اما اکنون اکثریت خودروها با توجه به افزایش تولید و متعادل شدن عرضه و تقاضا از شمول قرعه‌کشی خارج شده‌اند و در حال حاضر تنها ایران‌خودرو باقی مانده است که تعدادی از محصولات خود را با فروش بصورت قرعه‌کشی عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر