;
coinex

راه‌اندازی کلاس‌های متاورسی توسط شهر تودا ژاپن

دانش آموزان ژاپنی بیش از دو سال است که در کلاس‌های حضوری مدرسه شرکت نکرده‌اند. در همین راستا، شهر تودا اقدام به راه‌اندازی کلاس‌های متاورسی نمود.

شهر ژاپنی تودا سایتاما جهت تشویق دانش‌ آموزان (به ویژه آن‌هایی که از مدرسه دور هستند) برای شرکت در کلاس‌های درسی، اقدام به راه‌اندازی کلاس‌های متاورسی نموده است.

بیشتر بخوانید: متاورس چیست و چگونه وارد Metaverse شویم؟

راه‌اندازی کلاس‌های متاورسی

سرویس تحصیلی متاورس شهر تودا به دانش‌ آموزان اجازه می‌دهد تا محوطه دانشگاه را کاوش کرده و در کلاس‌های مجازی مطالعه کنند. رسانه محلی NHK اعلام کرد که دانش آموزان می‌بایست از مدیران مدارس مربوطه جهت شرکت در مدرسه متاورس تأییدیه بگیرند.

داده‌های دولتی نشان داد که در سال 2021 حدود 244940 دانش‌آموز ژاپنی در مقاطع ابتدایی و راهنمایی حداقل برای 30 روز غیبت کلاسی داشته‌اند. به گفته NHK، دانش آموزان کلاس پنجمی کشور ژاپن چت آنلاین را به حضور در مدرسه ترجیح می‌دهند.

کودکان ژاپنی بیش از دو سال است که به طور فیزیکی در کلاس‌های درس حضور نداشتند. علی‌رغم دوری از مدرسه، آن‌ها علاقه مشترکی به ملاقات با دوستان خود جهت انجام بازی‌های خارج از منزل، نظیر تگ دارند.

تحول زندگی دانش‌ آموزان ژاپنی با متاورس

مقامات ژاپنی همچنان به تلاش خود جهت بهبود تجربه حضور دانش آموزان در مدرسه ادامه می‌دهند. شهر تودا ژاپن جهت کمک به دانش آموزان جهت برقراری ارتباط با افراد مختلف،‌ اقدام به راه‌اندازی کلاس‌های متاورسی نمود.

راه‌اندازی کلاس‌های متاورسی توسط شهر تودا ژاپن

سوگیموری ماسایوکی (Sugimori Masayuki)، رئیس مرکز آموزشی تودا، امیدوار است راه‌اندازی کلاس‌های متاورسی منجر به رشد فضای آموزشی و زندگی مستقل دانش آموزان ژاپنی شود.

اهداف بلندمدت شهر فوکاکا

شهر فوکوکا جهت تبدیل شدن به مرکز وب 3.0 ژاپن، همکاری خود با Astar Japan Labs را آغاز نمود. سوئیچیرو تاکاشیما (Soichiro Takashima)، شهردار فوکوکا، دستاوردهای بلندمدت Fukuoka را تأیید کرد. او در این راستا افزود:

ما می‌بایست در چارچوب Web3 کاری را انجام دهیم که شرکت های بزرگ در زمانی که ژاپن قوی بود برای جهان انجام دادند.

سوتا واتانابه (Sota Watanabe)، بنیان‌کذار شبکه Astar، قصد خود برای همکاری نزدیک با شهر فوکاکا جهت جذب توسعه‌دهندان و کارآفرینان بیشتر را فاش نمود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راه‌اندازی کلاس‌های متاورسی توسط شهر تودا ژاپن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر