;
coinex

رشد چشمگیر سهام شرکت میکرواستراتژی با ورود استاندارد بیت کوین!

میکرواستراتژی به انباشت بیت کوین ادامه می‌دهد. ورود استاندارد بیت کوین، منجر به رشد سهام شرکت میکرواستراتژی شد. سهام MSTR با رشد 121 درصدی مواجه شده است.

مایکل سیلور (Michael Saylor)، یکی از بنیان‌گذاران و رئیس اجرایی شرکت MicroStrategy، روز پنجشنبه درباره عملکرد شرکت خود اظهار نظر کرد. به عقیده سیلور، ورود استاندارد بیت کوین منجر به رشد بلندمدت شرکت میکرواستراتژی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

رشد سهام شرکت میکرواستراتژی

شرکت میکرواستراتژی در تاریخ 11 آگوست 2020 از طریق یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که 21454 بیت کوین را با قیمت کل 250 میلیون دلار خریداری کرده است. این شرکت از بیت کوین به عنوان دارایی ذخیره خزانه داری خود استفاده می‌کند.

سیلور در آن زمان گفته بود:” تصمیم ما برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین ناشی از تلاقی عوامل مؤثر کلان بر چشم انداز اقتصادی و تجاری است. وضعیت فعلی اقتصاد کلان خطرات بلندمدتی برای برنامه خزانه داری شرکت ایجاد می‌کند. این ریسک‌ها می‌بایست به طور فعالانه مورد توجه قرار گیرند.”

از سال 2020 تاکنون شرکت میکرواستراتژی به انباشت بیت کوین ادامه داده و مدیرعامل سابق این شرکت نیز به یکی از سرسخت‌ترین حامیان بیت کوین تبدیل شده است. مایکل سیلور در 20 سپتامبر 2022 از آخرین خرید BTC توسط میکرواستراتژی خبر داد. این شرکت در حال حاضر حدود 130 هزار بیت کوین با ارزش تقریبی 3.98 میلیارد دلار در اختیار دارد. میانگین قیمت BTC خریداری شده توسط میکرواستراتژی، 30639 دلار است.

علت رشد سهام شرکت میکرواستراتژی

سهام شرکت میکرواستراتژی

مایکل سیلور در تاریخ 27 اکتبر 2022، در توییتر خود اعلام کرد که با ورود استاندارد بیت کوین در ترازنامه شرکت، قیمت سهام شرکت میکرواستراتژی (MSTR) حدود 121 درصد افزایش یافته است. این رشد 121 درصدی به نوبه خود عملکردی چشمگیر به شمار می‌رود. فراموش نکنید که سهام بزرگترین شرکت فناوری دنیا یعنی اپل (AAPL)، تنها 30 درصد افزایش یافته است. شرکت متا نیز بدترین عملکرد را به نام خود ثبت کرد. قیمت سهام این شرکت حدود 62 درصد کاهش یافته است.

کوین دسک در 4 سپتامبر 2022 گزارش داد که سیلور از طریق یک تماس ویدیویی با یکی از حضار کنفرانس بالتیک هانی بادگر (Baltic Honeybadger) صحبت کرده است. این کنفرانس در شهر ریگا کشور لتونی برگزار شد. سیلور در این مکامله به استراتژی شرکت برای استفاده از سرویس لایتنینگ اشاره نمود.

میکرو استراتژی در حال حاضر برخی از پروژه‌های تحقیق و توسعه برنامه‌های سازمانی لایتنینگ را مدیریت می‌کند. این شرکت در حال استفاده از ویژگی‌های کاربردی شبکه لایتنینگ بیت کوین است. از جمله پروژه‌های در دست کار میکرواستراتژی می‌توان به برنامه کیف پول سازمانی لایتنینگ، سرورهای لایتنینگ سازمانی و احراز هویت سازمانی اشاره کرد.

مزیت‌های شبکه لایتنینگ

به عقیده سیلور، ورود استاندارد بیت کوین و شبکه لایتنینگ به شرکت میکرواستراتژی فواید متعددی دارد. او در این راستا افزود:

مزیت لایتنینگ تنها فراهم کردن بیت کوین برای میلیاردها انسان در جهان و یا رساندن هزینه‌های تراکنش به صفر نیست. در لایتنینگ می‌توان عملکردهای در حال توسعه را به شکل تهاجمی‌تر مدیریت کرد. لایتنینگ ریسک‌پذیری عملیات را افزایش می‌دهد.

میکرواستراتژی اواخر ماه گذشته، اقدام به استخدام یک مهندس نرم‌افزار لایتنینگ نمود. هدف از این استخدام، ساخت پلتفرم SaaS مبتنی بر شبکه لایتنینگ بود. پلتفرم SaaS راه‌حل‌های نوآورانه‌ای جهت افزایش امنیت سایبری و استفاده از موارد جدید تجارت الکترونیک به شرکت‌ها ارائه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رشد چشمگیر سهام شرکت میکرواستراتژی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptoglobe

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر