;
coinex

دستگیری توماج صالحی رپر ایرانی [+عکس]

خبر دستگیری توماج صالحی رپر ایرانی از ساعاتی پیش در برخی خبرگزاری‌های موثق منتشر شده است. گفته شده این رپر در حین خروج غیرقانونی از ایران دستگیر شده است.

از ساعاتی پیش برخی خبرگزاری‌های رسمی دولتی خبر از دستگیری رپر ایرانی توماج صالحی داده‌اند.  به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماج صالحی خواننده زیرزمینی که جزو تبلیغ‌ کنندگان وسیع خشونت در اغتشاشات اخیر بود در حال فرار از کشور دستگیر شد. در ادامه به بررسی این خبر می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: دفاع تمام قد مدیر مسئول شرق از خبرنگار وظیفه شناسش : «نیلوفر حامدی با من هماهنگ بود» / روی سخن تکراتو با مسئولین!

دستگیری توماج صالحی رپر ایرانی [+عکس]

خبرگزاری تسنیم در گزارشی با تیتر «توماج صالحی دستگیر شد/ این هنر است یا وندالیسم عصر حجری؟» در خصوص دستگیری توماج صالحی نوشته:‌ «وی از خوانندگان زیرزمینی رپ و ساکن شاهین‌شهر بود که مضامین بسیاری از کارهای او را اهانت و خشونت تشکیل می‌داد؛ او شهریورماه سال گذشته نیز برای مدتی در بازداشت به‌سر می‌برد.  توماج صالحی در اتفاقات اخیر در صفحه توئیتر خود به تبلیغ خشونت و درگیری با نیروهای مسلح و ساخت کوکتل مولوتف می‌پرداخت و اخبار جعلی منتشر می‌کرد. او همچنین با انتشار فراخوان‌های مختلف برای شهرهای کشور در تبلیغ اغتشاشات نقش داشت».

دستگیری توماج صالحی رپر ایرانی [+عکس]

مشرق نیوز اما در مطلبی با تیتر توماج صالحی بازداشت شد+عکس نوشته:

توماج صالحی از لیدرهای اغتشاشات اخیر، در یکی از شهرهای غربی کشور در حالی‌که در تدارک فرار از کشور بود، توسط سربازان گمنام امام عصر(عج) دستگیر شد..

تصویری که بعد از بازداشت توماج صالحی منتشر شده را در ادامه می‌بینید:

دستگیری توماج صالحی رپر ایرانی [+عکس]

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دستگیری توماج صالحی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر