;
coinex

بیت کوین ، طلای دیجیتال ؛ مدیرعامل کوین بیس تاکید کرد

برایان آرمسترانگ در آخرین توییت خود آینده بازار رمزارزها را پیش‌بینی کرد. به عقیده وی، طلای دیجیتال مسیری مشابه با تجارت الکترونیک طی خواهد کرد.

برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیرعامل کوین بیس، با انتشار یک جدول زمانی، زمان پذیرش جهانی بیت کوین را پیش‌بینی کرد. به عقیده آرمسترانگ، صنعت ارزهای دیجیتال هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

پیش‌بینی آینده طلای دیجیتال

آرمسترانگ در قسمت جدیدی از پادکست Around The Block اظهار کرد که ارزش بازار بیت کوین هنوز آنقدر بزرگ نیست که به عنوان طلای از آن یاد کنند. به عقیده آرمسترانگ، بیت کوین در دهه آینده وارد کلاس دارایی جدیدی خواهد شد.

برایان در ادامه افزود: «در محیط‌های کلان رده پایین، اکثر دارایی‌ها تلاش می‌کنند به کلاس دارایی‌های ایمن و با ثبات برسند. در اقتصاد سنتی، طلا نقش دارایی ایمن را بازی می‌کند. روند نزولی اخیر بازار کریپتوکارنسی نشان می‌دهد که بیت کوین همچنان در اقتصاد بزرگ جهانی جا نیفتاده و نمی‌توانیم از آن به عنوان طلای دیجیتال یاد کنیم».

مدیرعامل کوین بیس: بیت کوین به طلای دیجیتال تبدیل خواهد شد

آرمسترانگ معتقد است که به مرور زمان شاهد تغییر وضعیت خواهیم بود. این انتظار وجود دارد که در پنج یا ده سال آینده اقتصاد کریپتو درصد بیشتری از تولید ناخالص جهانی را به خود اختصاص دهد. در این حالت از بیت کوین به عنوان طلای دیجیتال یاد می‌کنند.

شباهت کریپتوکارنسی با تجارت الکترونیک

به عقیده آرمسترانگ رمزارزها نیز می‌توانند مسیری مشابه با منحنی پذیرش تجارت الکترونیک را دنبال کنند. وی در این راستا افزود:

ده سال پیش که کوین بیس را راه‌اندازی کردم، فکر می‌کردم که هنوز زود است، هنوز هم این احساس را دارم.

ده‌ها طول می‌کشد تا محیط کلان جهانی به اقتصاد کریپتو به عنوان اصلی‌ترین رویداد مالی نگاه کند. تجارت الکترونیک نیز در 20 سال گذشته روند مشابه‌ای را طی کرد. این صنعت در بازه زمانی 1999-2000 آغاز شد. مردم به این موضوع به چشم نمایش فرعی نگاه می‌کنند. آن‌ها نگران وضعیت امنیتی دارایی‌های خود بودند. اکنون بعد از گذشت 20 سال، تجارت الکترونیک 15 تا 20 درصد کل تولید ناخالص داخلی جهان را به خود اختصاص داده است. اقتصاد کریپتوکارنسی نیز مسیر مشابهی را دنبال خواهد کرد. این بدان معناست که هنوز پنج تا ده سال دیگر فرصت داریم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آینده طلای دیجیتال چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: dailyhodl

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر