;
coinex

اختلال اینستاگرام امروز جهانی است ؛ به گیرنده های خود دست نزنید!

اختلال اینستاگرام امروز جهانی بوده و نیازی نیست به گیرنده های خود دست بزنید! از ساعاتی پیش برخی کاربران اینستاگرام با مشکلی عجیب مواجه شده‌اند، تعلیق حساب کاربری! اما علت اختلال جهانی اینستاگرام امروز 9 آبان 1401 چیست؟

شماری از کاربران ایرانی در فضای مجازی خبر از مواجهه با پیام We Suspended Your Account در اینستاگرام داده‌اند. این خطا برای بسیاری از کاربران نمایش داده شده و در شرایطی که در ابتدا حدس زده می‌شد موضوع ربطی به استفاده از فیلترشکن‌ها و سرورهای مختلف داشته باشد،‌ با واکنش رسمی اینستاگرام مشخص شد که این یک مشکل جهانی است. اما علت تعلیق اکانت ها در اینستاگرام چیست؟

بیشتر بخوانید:

جدیدترین و مهمترین اخبار فیلترینگ و محدودیت های اینترنتی! / از ضرر قطعی اینترنت تا فیلترینگ اپلیکیشن ها!

اختلال جهانی اینستاگرام امروز 9 آبان 1401

ساعاتی بعد از اختلال جهانی در اینستاگرام ، در حساب توییتری این شرکت یک توییت با این متن منتشر شد:

اختلال جهانی اینستاگرام 9 آبان 1401 ؛ مسدودسازی میلیون‌ها اکانت و کاهش فالورها!

«ما می‌دانیم که برخی از شما در دسترسی به حساب اینستاگرام خود مشکل دارید. ما در حال بررسی آن هستیم و از ناراحتی پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم.»

در پیامی که اینستاگرام به کاربرانی که حسابشان تعلیق شده نمایش داده می‌دهد (مطابق تصویر زیر)، به کاربران 30 روز فرصت داده شده تا با انتخاب گزینه Disagree with Decesion با این تصمیم مخالفت کنند.

اختلال جهانی اینستاگرام 9 آبان 1401 ؛ مسدودسازی میلیون‌ها اکانت و کاهش فالورها!

به نظر می‌رسد که این موضوع، یعنی اختلال و مسدودسازی حساب های کاربری اینستاگرامی منجر به کاهش چشمگیر تعداد فالوورها نیز شده است. برای مثال حداقل 3 میلیون نفر از فالوورهای کریستیانو رونالدو کاسته شده است.

در این بین برخی کاربران می‌گویند بعد از تایید مجدد شماره موبایل و آدرس ایمیل توانسته‌اند حساب‌کاربری‌شان را فعال کنند. این در حالی است که بقیه کاربران با وجود تلاش‌های بسیار هنوز نتوانسته‌اند به حساب خود دسترسی پیدا کنند. گفتنی است که برخی گزارش‌ها حاکی از کاهش چشمگیر سهام متا همزمان با انتشار این گزارش است.

اختلال جهانی اینستاگرام 9 آبان 1401 ؛ مسدودسازی میلیون‌ها اکانت و کاهش فالورها!

بیشتر بخوانید:

آیا شما هم با اختلال جهانی اینستاگرام امروز 9 آبان 1401 مواجه شده‌اید؟ در اینصورت آیا مجددا به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کرده‌اید؟ نظرات و تجارب خود را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام و وقت بخیر
    پیج کاری من یهو حذف شده و هر کاری انجام میدم که حساب کاربری برگرده ایمیلی برام ارسال نمیشه چیکار باید بکنم

    پاسخ