;
coinex

گوشی METAVERTU با 18 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه معرفی شد؛ مناسب برای کاربران متاورس!

گوشی METAVERTU یک دستگاه مبتنی بر WEB3 با 18 گیگابایت رم و 10 ترابایت فضای ذخیره‌سازی است. این گوشی محصول برند تقریباً ناشناخته ورتو (VERTU) است.

این روزها معمولا ما یک گوشی جدید از یک برند ناشناخته را در این صنعت می‌بینیم. در واقع VERTU دقیقاً نام جدیدی در این حوزه نیست، اما شاید نامی باشد که هیچ کس واقعاً با آن آشنایی ندارد. شرکتی که زمانی یک برند فرعی از شرکت نوکیا بوده و اکنون به تنهایی فعالیت می‌کند. این برند به‌تازگی یک گوشی هوشمند واقعا جذاب به نام METAVERTU را روانه بازار کرده است. این در حالی است که آخرین باری که شایعاتی پر سر و صدا از VERTU شنیدیم در سال 2018 بوده است.

توجه داشته باشید که این ربطی به شرکت مارک زاکربرگ، یعنی متا ندارد. گوشی METAVERTU به عنوان اولین تلفن مبتنی بر WEB3 با حداکثر 18 گیگابایت حافظه در کنار 10 ترابایت فضای ذخیره‌سازی وارد بازار می‌شود. هدف VERTU ایجاد یک اکوسیستم مبتنی بر حقوق داده برابر است که آغوش آن به روی جمعیت‌های مختلف باز باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های 2022

متاورس و گوشی METAVERTU

تکنولوژی Web3 به عنوان یک ایده جدید برای داشتن «اینترنت بهتر» شناخته می‌شود. Web3 در هسته خود از بلاک چین، ارزهای رمزنگاری شده و NFT استفاده می‌کند تا قدرت را در قالب مالکیت به کاربران بازگرداند. این چشم انداز بیان می‌کند که Web1 فقط آماده خواندن بود، در حالی که Web2 خواندن-نوشتن را به همراه داشت، Web3 خواندن-نوشتن-مالکیت را ارائه خواهد داد.

گوشی METAVERTU با 18 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه معرفی شد؛ مناسب برای کاربران متاورس!

Web3 قصد دارد به شما مالکیت دارایی‌های دیجیتال را به شکل بی‌سابقه‌ای بدهد. به عنوان مثال، زمانی که در حال انجام یک بازی Web2 هستید، اگر یک آیتم درون بازی بخرید، به حساب کاربری شما تعلق گرفته است. اگر سازندگان بازی اکانت را به هر دلیلی حذف کنند، آیتم‌ها را از دست خواهید داد. اما Web3 قصد دارد از طریق NFT ها مالکیت مستقیم را به شما بدهد.

هیچ شخصی، حتی سازندگان بازی، مالکیت شما را از بین نمی برند. اگر بازی را متوقف کنید، می‌توانید آیتم‌های درون بازی خود را در بازارهای آزاد بفروشید یا معامله کنید. بدیهی است که در حال حاضر این یک مفهوم تعریف‌شده از یک ایده است که توسط شرکت‌های بلاک‌چین پشتیبانی می‌شود. فقط زمان نشان خواهد داد که آیا Web3 به استانداردی ثابت تبدیل خواهد شد یا خیر. به هر حال، گوشی METAVERTU برای آن آینده آماده است. شرکت‌های بلاک‌چین و نام‌های مهم در اینترنت از این ایده حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های گیمینگ 2022

مشخصات گوشی METAVERTU

گوشی METAVERTU یک دستگاه چشم‌نواز با مشخصات درجه یک است. این گوشی صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی 144 هرتزی دارد و دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود. این مشخصات برای نسخه استاندارد است، نه نسخه پلاس. METAVERTU  همچنین دارای 18 گیگابایت رم بوده که گرچه از این نظر اولین نیست، اما بسیار قابل توجه است.

امروزه چندین برند معتبر گوشی‌های هوشمند، پرچم‌دارانی را با حداکثر 8 گیگابایت رم عرضه می‌کنند. برخی می‌گویند که 18 گیگابایت زیاد است و احتمالاً هم این نظر درست است. اما با این حال، دیدن مشخصاتی در این حدود بسیار جالب است. از نظر فضای ذخیره‌سازی هم این تلفن به همان اندازه چشمگیر است، 1 ترابایت حافظه داخلی ذر METAVERTU ارائه می‌شود. گوشی METAVERTU همچنین زمانی که از آن به عنوان یک گوشی Web3 استفاده می‌کنید، دارای 10 ترابایت فضای ذخیره‌سازی توزیع‌شده است.

گوشی METAVERTU

این گوشی دارای دوربین 50 مگاپیکسلی IMX787 و لنز تله فوتو اپتیکال است. همچنین این گوشی دارای باتری 4600 میلی آمپر ساعتی است که در عرض 20 دقیقه شارژ می‌شود. متأسفانه، این شرکت در حال حاضر اعداد دقیقی در خصوص مشخصات دوربین و باتری را فاش نکرده است.

علاوه بر همه این‌ها، این دستگاه دارای یک تراشه امنیتی داخلی A5 با فناوری SE + TEE است. علاوه بر این، شرکت سازنده به منظور ساخت سنسورهای ضد نفوذ و سایر عملکردهای امنیتی با موسسات مالی برتر بین المللی همکاری می‌کند.

هدف این است که مجموعه‌ای کاملی از قابلیت‌های امنیتی و حفظ حریم خصوصی در این گوشی ارائه شود. ترکیب نرم‌افزار و سخت‌افزار اختصاصی در این گوشی، برای یک تجربه امنیتی قوی ارائه می‌شود. این گوشی همچنین یک سوئیچ یا یک دکمه را برای رفتن از حالت وب 2.0 به سیستم‌عامل‌های وب 3.0 ارائه می‌کند. در حالت Web 3.0، یک دوربین برای تولید مجموعه‌های دیجیتال و سایر برنامه‌ها با توجه به کپی‌رایت در اختیار دارید. این گوشی دارای خدمات قبلی مانند رزرو هتل، خرید هدیه و برخی خدمات VIP است.

گوشی METAVERTU قرار است در تاریخ 3 نوامبر (12 آبان ماه) عرضه شود. شش مدل از این محصول با بدنه فیبر کربن و قیمت اولیه 25800 یوان یعنی 3558 دلار وجود خواهد داشت. مدل ممتاز آن با جنس بدنه‌ای از چرم کروکودیل اما حدود 300000 یوان (41372 دلار) قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نوآوری گوشی METAVERTU و مشخصات آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر