;
coinex

عجیب ترین هتل جام جهانی قطر 2022 ؛ این کشتی تفریحی است [+تصاویر]

جام جهانی و اتفاقات پیرامون آن همیشه مورد توجه مردم و رسانه بوده است. یکی از جالب‌ترین اتفاقاتی که در حواشی مسابقات جام جهانی فوتبال اتفاق می‌افتد، مسائل مربوط به طرفداران، نحوه سفر و اسکان آنهاست. حالا مالک بزرگترین کشتی تفریحی اروپا عجیب ترین هتل جام جهانی قطر 2022 را از کشور فرانسه به مقصد دوحه روانه آبها کرده تا مهیای میزبانی هواداران جام جهانی فوتبال شود.

به نقل وب سایت فرانسوی TFIINFO، این کشتی تفریحی که به عنوان بزرگترین کشتی تفریحی اروپا شناخته می‌شود از 5 آبان سفر خود را به منظور میزبانی از طرفداران جام جهانی به مقصد دوحه پایتخت قطر آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: پیش بینی هوش مصنوعی از جام جهانی ؛ مسی و رونالدو در فینال!

عجیب ترین هتل جام جهانی قطر 2022

طبق گفته رویال کارییان مالک این کشتی، عجیب‌ترین هتل جام جهانی قطر 2022 طولی برابر با 333 متر و ارتقاعی 68 متری دارد و انرژی آن از گاز طبیعی تامین می‌شود.

 

قرار است کشتی MSC World Europa حرکت خود را مستقیما از کارخانه‌های کشتی‌سازی فرانسوی شروع کند. گفتنی‌ست که عجیب‌ترین هتل جام جهانی قطر 2022 اولین کشتی در نوع خود بوده که به این منظور ساخته شده است. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این هتل شناور قرار است در تاریخ 13 نوامبر برابر با 22 ابان و یک هفته قبل از شروع جام جهانی به دوحه برسد.

جام جهانی 2022 قطر در روز 29 آبان و با دیدار قطر در مقابل اکوادور در چهارچوب افتتاحیه آغاز خواهد شد و طبق گفته مسئولان قطری، انتظار می‌رود این دوره از مسابقات جام جهانی یکی از پربازدیدترین دوره‌های این رقابت‌ها باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عجیب ترین هتل جام جهانی قطر 2022 چیست؟ لطفا نطرات خود را در این رابطه با تکراتو در بخش کامنت به میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر