;
coinex

مشخصات فنی شیائومی 13 لایت فاش شد؛ همان Civi 2

با توجه به مشخصات فنی شیائومی 13 لایت که در پایگاه داده IMEI مشاهده شد، می‌توان گفت که این گوشی می‌تواند یک شیائومی Civi 2 با تغییر نام تجاری باشد.

سری 13 شیائومی در دست ساخت است و ممکن است تا پایان سال جاری عرضه شود. در حالی که منتظر تایید رسمی این موضوع هستیم، فهرست پایگاه داده IMEI وجود گوشی هوشمند جدید سری 13 با نام شیائومی 13 لایت را تایید می‌کند.

شایعه شده است که این گوشی یک نسخه تغییر نام داده شده از همان شیائومی Civi 2 است که ماه گذشته در چین عرضه شد و مجهز به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 7 نسل  1 است. بیایید به مشخصات فنی شیائومی 13 لایت نگاهی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

مشخصات فنی شیائومی 13 لایت

طبق گزارش پرایس بابا (Pricebaba)، شیائومی 13 لایت با شماره مدل 2210129SG در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است. حرف «G» در انتهای شماره مدل به این معنی است که این دستگاه برای بازار جهانی خواهد بود. علاوه بر این، این گزارش ادعا می‌کند که شیائومی 13 لایت به عنوان یک نسخه با تغییر نام شیائومی سیوی 2 معرفی خواهد شد.

جالب اینجاست که شماره مدل این گوشی هوشمند دقیقاً مشابه مدل شایعه شده شیائومی 12 لایت 5G NE است. این بدان معناست که هر دوی این دستگاه‌ها می‌توانند اساساً یکسان باشند اما برای بازارهای مختلف در نظر گرفته شده باشند. یا شاید این شرکت هنوز در تلاش است تا بفهمد کدام نام بهتر است.

مشخصات فنی شیائومی 13
شیائومی Civi 2

به منظور ارائه اطلاعات بیشتر باید گفت شیائومی سیوی یک سری گوشی‌های هوشمند با تمرکز و محوریت طراحی برای زنان است که به‌طور انحصاری در کشور چین عرضه می‌شوند. جدیدترین گوشی از این سری با نام Civi 2 با نمایشگر AMOLED خمیده و فرکانس 120 هرتز عرضه شده که دارای وضوح فول اچ دی پلاس است. این نمایشگر دارای بریدگی قرصی شکل برای دوربین‌های سلفی در مرکز بالای نمایشگر است.

این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 7 نسل  1 با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR4X و تا 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 عرضه شده است. ویژگی برجسته آن سیستم دوربین سلفی آن است. این دستگاه دارای دو سنسور 32 مگاپیکسلی در جلو است. در پشت، یک دوربین سه گانه شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی، یک سنسور فوق عریض 20 مگاپیکسلی سونی IMX376K و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی وجود دارد. همچنین یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع سیمی 67 واتی پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات فنی شیائومی 13 لایت که با گوشی Civi 2 یکسان است، چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر