;
coinex

تغییر نقش اصلی سریال ویچر ؛ جانشین هنری کویل کیست؟

باتوجه به جدیدترین اخبار منتشر شده در ارتباط با سریال ویچر، شاهد تغییر نقش اصلی سریال ویچر و خداحافظی هنری کویل از این مجموعه هستیم.

طی سال‌های گذشته فیلم و سریال‌های متعددی با اقتباس از عناوین پرطرفدار صنعت گیم تولید شده‌اند که اکثرا، بازخورد مثبتی از سوی منتقدین و مخاطبان دریافت نکردند. در این میان سریال ویچر باوجود اینکه بعد از شیوع ویروس کرونا با چالش‌ها و مشکلات گوناگونی دست‌و‌پنجه نرم می‌کرد، یکی از سریال‌های موفق برگرفته از دنیای گیم محسوب می‌شود و بازخوردهای مثبتی از طرفداران این فرانچایز محبوب دریافت کرده است.

به‌تازگی خبری منتشر شده که هنری کویل بازیگر نقش اول ویچر، در فصل‌های بعدی این سریال حضور نخواهد داشت. اینگونه که مشخص شده، لیام همسورث جایگزین هنری کویل خواهد بود؛ اما سوال اینجاست که بعد از سه فصل حضور هنری کویل در این اثر، آیا مخاطبان از چنین تغییر بزرگی استقبال می‌کنند؟

بیشتر بخوانید: نتفلیکس فصل چهارم سریال ویچر (The Witcher) را نیز خواهد ساخت

تغییر نقش اصلی سریال ویچر و جایگزین هنری کویل

کمپانی نتفلیکس که وظیفه تولید سریال مذکور را بر عهده دارد، در حالی خبر تغییر نقش اصلی ویچر را در فصل چهارم اعلام کرده که هنوز فصل سوم سریال پخش نشده است. هنری کویل و لیام همسورث واکنش خود را به این خبر، با انتشار یک پست در اینستاگرام نشان دادند. لیام همسورث گفته که بیش از یک ماه برای ایفای نقش گرالت فرصت دارد.

The Witcher Series

متاسفانه تا این لحظه دلیل برکناری هنری کویل مشخص نشده است. با این حال احتمال می‌رود که به‌زودی کمپانی نتفلیکس یا هنری کویل توضیحاتی در این باره ارائه کنند. کویل در یک پست اینستاگرام، واکنش خود به تغییر نقش اصلی سریال ویچر و خداحافظی خود با این مجموعه را اینگونه مطرح کرد:

ماجراجویی من به عنوان گرالت از ریویا بسیار شگفت‌انگیز و پر از هیولا بود. متاسفانه سلاح و مدالم را باید برای فصل چهارم کنار بگذارم. از این پس لیام همسورث وظیفه ایفای نقش گرالت را بر عهده خواهد گرفت و من به این موضوع افتخار می‌کنم. بی‌صبرانه منتظر تماشای درخشش همسورث در این نقش هستم.

همانطور که می‌دانید هنری کویل در سال ۲۰۱۳ سابقه بازی در فیلم Man of Steel را داشته است‌. او در ادامه این موضوع را بیان کرد که مشتاق به ایفای نقش به‌عنوان سوپرمن است و در صورت دریافت پیشنهاد، حتما این نقش را قبول خواهد کرد. ناگفته نماند که کویل به‌تازگی در فیلم بلک‌آدامز با بازی دوین جانسون، در نقش سوپرمن حضور پیدا کرده است.

پخش سریال ویچر از سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز شد و اکنون پس از گذشت ۳ سال، تنها ۲ فصل آن منتشر شده و احتمال می‌رود که تابستان سال آینده فصل سوم آن به نمایش گذاشته شود. به علاوه، هنوز خبری درباره زمان پخش فصل چهارم به گوش نمی‌رسد. باوجود تمام موارد ذکر شده، اسپین آف The Witcher Blood Origin، در ۴ دی ماه سال جاری از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تغییر نقش اصلی سریال ویچر چیست؟ به‌نظر شما بعد از سه فصل حضور هنری کویل به‌عنوان نقش اول این سریال، جایگزین کردن آن سبب کاهش مخاطبان سریال ویچر خواهد شد؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    چرا به کریس ایوانز پیشنهاد نقش ویچر نمیدن ایشون بنظرم می‌تونه جایگزین خوبی باشه نقش کاپیتان آمریکایی را عالی بازی کرده

    پاسخ

    سلام. تصوری که از بازی ویچر داشتم ، نقش گرالت رو مردی کمی مسن تر و چهره خشن و کمی ترسناک داشته باشه که آقای کول با سن و سال کمتر این نقش رو به خوبی بازی کرد و حس خوبی به ادم میداد اما جایگزینی ایشون با آقای همسورث واقعا جای تعجب داره. چهره ایشون اصلا اون حالت خاص در بازی رو نداره و بنظر نمیاد حتی به آقای کول برسه. امیدوارم گریم خوبی داشته باشه تا فاصله ها کمتر بشه

    پاسخ

    بله کاملا با شما موافقم. اصلا راه نداره کسی رو به جای هنری کویل واسه نقش گرالت تصور کنم. ای کاش زودتر دلیلشو اعلام میکردن.

    پاسخ

    سریال اقتباس از رمان ویچر بود.کیم اتفاقات بعذ از رمان رو نمایش میده که خب گرالت کمی پیر تر.من فصل 4 رو دنبال نمیکنم و هیتر این سریال خواهم شد.

    پاسخ