;
coinex

استخدام مهندسان تسلا برای تغییر فرایند احراز هویت توییتر ؛ سرنوشت کارمندان توییتر چه می‌شود؟

گردوخاک ایلان ماسک در بدو ورود به دفتر توییتر؛ ایلان ماسک برای تغییر فرایند احراز هویت توییتر تعدادی از مهندسان تسلا را به توییتر آورد.

ایلان ماسک برای تغییر فرایند احراز هویت توییتر تعدادی از مهندسان شرکت تسلا که متعلق به خودش است را، در توییتر استخدام کرد. گفته می‌شود بیش از 50 نفر از پرسنل تسلا، دو نفر از شرکت بورینگ که در حال ساخت تونل‌های زیرزمینی هستند و یک نفر از شرکت نورالینک که در زمینه توسعه تراشه‌های مغزی کار می‌کند، در توییتر مشغول فعالیت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: ایلان ماسک رسما مدیرعامل جدید توییتر شد

تغییر فرایند احراز هویت توییتر

ایلان ماسک بعد از تصاحب کامل توییتر سریعاً اولین برنامه خود را پیاده کرد. او برای دادن تیک آبی به کاربران خود از این پس ماهانه 20 دلار حق اشتراک می‌گیرد. این تغییر فرایند احراز هویت توییتر ظاهراً به مزاق خیلی‌ها خوش نیامده است. ایلان ماسک به کارکنان خود در توییتر یک هفته مهلت داده است تا تغییرات لازم را برای سیستم اهراز هویت جدید لحاظ کنند. در غیر اینصورت همه را اخراج خواهد کرد. حالا ایلان ماسک 50 نفر از کارمندان خود در تسلا را که در بین آنها 10 مهندس ارشد تسلا وجود دارند، به کمک کارمندان توییتر آورده است.

تغییر فرایند احراز هویت توییتر

ایلان ماسک بالاخره توییتر را در تاریخ 28 اکتبر با مبلغ 44 میلیارد دلار خریداری کرد. او پس از تصاحب توییتر بلافاصله مدیرعامل و برخی دیگر از مدیران ارشد توییتر را اخراج کرد. او سریعاً وارد عمل شد و در اولین حرکت، سیستم حق اشتراک ماهانه توییتر را به ماهی 20 دلار برای گرفتن تیک آبی افزایش داد. کاربرانی که تیک آب دارند در صورتی که حق اشتراک خود را پرداخت نکنند، تیک آبی‌شان حذف خواهد شد.

تغییر فرایند احراز هویت توییتر توسط ایلان ماسک دچار تغییر و تحول شده است. ایلان ماسک علاوه بر توییتر، مالک شرکت‌های بزرگ دیگری همچون «تسلا و اسپیس‌اکس» نیز است. براساس برخی مستندات داخلی، کارمندان سایر شرکت‌های ایلان ماسک اکنون مجاز به کار در توییتر هستند. گفته می‌شود بیش از 50 نفر از پرسنل تسلا، دو نفر از شرکت بورینگ که در حال ساخت تونل‌های زیرزمینی هستند و یک نفر از شرکت نورالینک که در زمینه توسعه تراشه‌های مغزی کار می‌کند، در توییتر مشغول فعالیت شده‌اند.

علاوه براین افراد، ظاهراً برخی از دوستان، مشاوران و حامیان ایلان ماسک، از جمله «جرد بیرچال»، رئیس دفتر خانواده او، «جیسون کالاکانیس»، سرمایه‌گذار و مدیر عملیاتی و بنیانگذار PayPal نیز در این حوزه وارد شده‌اند. همچنین نام ده‌ها مهندس نرم افزار تسلا در فهرست افرادی که وارد همکاری در توییتر شده‌اند، دیده می‌شود.

آنطور که ماسک اعلام کرده است در توییتر روی معاونان خود حساب می‌کند تا تصمیم بگیرند چه کسی و چه چیزی را در شبکه اجتماعی قطع یا نگه دارد.

این در حالیست که چندین کارمند توییتر به خبرگزاری‌ها گفتند، ایلان ماسک آن‌ها را تحت فشار قرار می‌دهد تا هر چه سریعتر درباره توییتر، از کد منبع گرفته تا تعدیل محتوا و الزامات حفظ حریم خصوصی داده، اطلاعات کسب کنند تا بتواند این پلتفرم را دوباره از نو طراحی کند.

تغییر فرایند احراز هویت توییتر

سرنوشت کارمندان توییتر چه می‌شود؟

کارمندان توییتر که قبل از روی کار آمدن ماسک در آنجا بودند، اعلام کردند که به تازگی از آنها خواسته شده است تا تمام اسناد فنی را به تیم‌های ایلان ماسک نشان دهند. همچنین، باید کار خود و تیم‌هایشان را توجیه کنند و ارزش خود را در شرکت توضیح دهند. اگر اطلاعات آن‌ها، مورد تایید کارمندان تسلا قرار نگیرد، اخراج خواهند شد.

در همین حال، کارمندان توییتر گفتند که هنوز برنامه خاصی از ماسک و تیمش دریافت نکرده‌اند و در مورد کاهش احتمالی تعداد نیروها، بودجه و استراتژی‌های بلندمدت خود تا حد زیادی در دوره پر ابهامی هستند.

از سوی دیگر کارمندان این پلتفرم در حال حاضر نگران اخراج شدن بدون دلیل یا هشدار هستند. براساس اسناد مشاهده شده توسط CNBC، برخی نگران هستند که نتوانند از مزایای گزینه‌های سهامی که قرار است در هفته اول نوامبر عرضه شوند، بهره‌مند شوند.

توییتر همچنین در معرض مقررات بین‌المللی در مورد سخنان مشوق نفرت و حریم خصوصی داده‌ها، به‌ویژه مقررات عمومی حفاظت از داده‌های اتحادیه اروپا است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تغییر فرایند احراز هویت توییتر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر