;
coinex

برنامه اخراج گسترده کارمندان هیوبی تکذیب شد!

کالین وو، وبلاگ نویس چینی در 29 اکتبر پستی مبنی بر اخراج گسترده کارمندان هیوبی منتشر کرد. این موضوع منجر به واکنش سخنگویان هیوبی گلوبال شد.

سخنگوی صرافی Houbi Global معتقد است که شایعه اخراج گسترده کارمندان هیوبی نادرست و بی‌اساس است و تیم مدیریت ارشد شرکت طبق روال عادی وظایف خود را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

شایعه اخراج گسترده کارمندان هیوبی

طبق گفته صرافی Houbi Global، این شرکت هیچ برنامه‌ای برای اخراج گسترده کارکنان خود ندارد و گزارش‌های منتشر شده مبتنی بر استعفای دو تن از مدیران ارشد هیوبی فاقد اعتبار است.

به نظر می‌رسد گزارش‌ استعفای لئون لی (Leon Li)، مدیرعامل شرکت هیوبی گلوبال و همچنین کریس لی (Chris Lee)، مدیر ارشد مالی این شرکت، اولین بار از یک پست توییتری که در 29 اکتبر منتشر شد، نشأت می‌گیرد.

اخراج گسترده کارمندان هیوبی

این پست توییتری را یک وبلاگ نویس چینی به نام کالین وو (Colin Wu) به نقل از افراد آشنا با هیوبی منتشر کرده بود.  کالین وو معتقد است در حال حاضر افراد زیادی در شرکت هیوبی مشغول به کار هستند و این شرکت قصد دارد 1600 نفر از کارمندان خود را اخراج کند.

احتمال کاهش دستمزد کارمندان هیوبی

یکی از سخنگویان Houbi Global به کوین تلگراف گفت که شایعات مطرح شده در مورد اخراج گسترده کارمندان هیوبی نادرست است و مدیریت ارشد همچنان طبق روال معمول به انجام وظایف خود ادامه می‌دهد. سخنگوی هیوبی در ادامه گفت:

تیم مدیریت ارشد Houbi Global وظایف خود را طبق روال عادی انجام می‌دهد و شایعات مربوط به اخراج گسترده کارمندان هیوبی صحت ندارد. در حال حاضر شرکت از جریان نقدینگی سالمی برخوردارد است و سهامداران جدید به صورت فعالانه عملیات تزریق سرمایه را انجام می‌دهند.

به عقیده سخنگوی هیوبی، این صرافی پتانسیل توسعه بسیار بالایی در بازارهای کلیدی منطقه دارد. هیوبی گلوبال به سرمایه‌گذاری در نوآوری‌های تجاری، کاوش در بازارهای بین‌المللی و استخدام کارمندان محلی ادامه خواهد داد.

Houbi Global در حال حاضر در وضعیت مالی مناسبی قرار دارد، اما به دلیل رکود بازار کریپتوکارنسی، این احتمال وجود دارد که دستمزد کارمندان شرکت اندکی کاهش یابد.

همکاری هیوبی با شهر بلاک چین بوسان

هیوبی گلوبال یک صرافی چینی است که توسط لئون لی (Leon Li) در سال 2013 افتتاح شد. این صرافی در حال حاضر در بیش از 30 کشور فعالیت می‌کند. صرافی کریپتوکارنسی هیوبی در ماه آگوست موفق به ثبت نام خود به عنوان ارائه‌دهنده مبادلات ارز دیجیتال در مرکز تحلیل و گزارش تراکنش‌های استرالیا (AUSTRAC) شد.

صرافی هیوبی در ماه سپتامبر با شهر بلاک چین بوسان کره جنوبی وارد همکاری شد. این همکاری جهت ارائه تحقیق و توسعه، فناوری پشتیبانی مالی صرافی ارز دیجیتال صورت گرفت. Houbi همچنین به شناسایی و استخدام استعدادهای بلاک چین در صرافی محلی بوسان کمک خواهد کرد.

مهم‌ترین رویداد صرافی هیوبی در ماه اکتبر رخ داد. در آن زمان شرکت هنگ کنگی مدیریت دارایی About Capital Management، سهامدار بورس شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اخراج گسترده کارمندان هیوبی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر