;
coinex

فروش اقساطی پیکاپ فوتون آبان 1401 [+شرایط و قیمت]

فروش اقساطی پیکاپ فوتون آبان 1401 همراه با شرایط و قیمت فروش اعلام شد. این طرح فروش از فردا چهارشنبه، 11 آبان 1401 به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) آغاز می‌شود.

فروش اقساطی پیکاپ فوتون آبان 1401 از فردا چهارشنبه، 11 آبان 1401 به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) آغاز و تا تکمیل ظرفیت با قیمت قطعی ادامه خواهد داشت. در این طرح فروش پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دو کابین با قیمت نهایی ۱ میلیارد و ۱۰۹ میلیون و ۲۶۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: لیست جدید واردکنندگان خودرو با اضافه شدن 5 شرکت جدید اعلام شد

فروش اقساطی پیکاپ فوتون آبان 1401

شرکت ایران خودرو دیزل فروش اقساطی پیکاپ فوتون آبان 1401 را در جدیدترین طرح فروش اقساطی خود در نطر گرفته است. مشتریان می‌توانند برای خرید این خودرو به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل به آدرس https://esale.ikco.ir مراجعه کنند.

فروش اقساطی پیکاپ فوتون آبان 1401

مشتریان می‌توانند پیکاپ فوتون دیزلی دو کابین را با روش نقدی، نقدی مرحله‌ای با سود مشارکت ۱۲ درصد و اقساطی با تحویل ۳۰ تا ۹۰ روزه و همچنین خرید اقساطی تا ۲۴ ماهه بدون کارمزد خریداری کنند.

در این طرح فروش پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دو کابین با قیمت نهایی ۱ میلیارد و ۱۰۹ میلیون و ۲۶۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین ایران خودرو دیزل برای نخستین بار این پیکاپ را در چهار رنگ مشکی، خاکستری، نقره‌ای و قرمز به فروش می‌رساند.

فوتون تونلند در واقع رقیب ارزان قیمت تویوتا هایلوکس به‌حساب می‌آید که از سال ۲۰۱۱ توسط کمپانی فوتون وارد بازار شده است. شرکت ایران خودرو از سال ۹۳ تولید این محصول را با موتور ۲.۴ لیتری بنزینی و ۲.۸ لیتری دیزل آغاز کرد. اما در سال ۹۸ فوتون تونلند اس با پیشرانه دو لیتری توربوشارژ جدید به دست مشتریان ایرانی رسید.

فوتون تونلند اس تا سال ۱۴۰۰ با همان شمایل قدیمی به حضور خود در بازار ادامه داده اما اخیرا نسخه نیوفیس این محصول با ظاهری جدید از سوی ایران خودرو به طور رسمی معرفی شده است.

پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین به موتور کامینز ۲.۸ لیتری توربوشارژ با گشتاور ۳۶۰ نیوتن‌متر مجهز شده که چنین پیشرانه‌ای آن را به قدرتمندترین پیکاپ دو کابین بازار ایران تبدیل می‌کند. این پیکاپ با سیستم‌های ایمنی پیشرفته و امکانات رفاهی متعدد خود توانسته نگاه بسیاری از آفرودسواران را به خود جلب کند. همچنین این خودرو با قابلیت چهار چرخ محرک و مصرف سوخت پایین نسبت به سایر رقبا در جایگاه بهتری قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طرح فروش اقساطی پیکاپ فوتون آبان 1401 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام از شما مسئولین محترم عاجزانه خواهش میکنم که برای چند لحظه خودتان را بجای ما متقاضیان قرار بدید .این شرایط فروش اقساطی چطوری اعلام میشه که از ثانیه اول شروع ثبت نام که وارد میشیم روی صفحه نوشته شده هیچ محصولی برای فروش نداریم.اگر این انصاف و انسانیت هست خدا به فریاد برسه وقتیکه انصاف و انسانیت وجود نداشته باشه.یاحق

    پاسخ