قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن ؛ 15 تا از قوی ترین ها

انیمه محبوب جوجوتسو کایسن پر از شخصیت‌های قدرتمند می‌باشد. با فیگار بمانید تا با قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن آشنا شوید.

با وجود انتشار فیلم Jujutsu Kaisen 0، طرفداران همچنان تشنه محتوای بیشتر جادوگر جوجوتسو هستند. خوشبختانه، فصل دوم جوجوتسو کایسن سال آینده منتشر خواهد شد و طرفداران شخصیت‌های مورد علاقه خود مانند Satoru Gojo و Yuji Itadori را دوباره در صحنه عمل خواهند دید.

در جوجوتسو کایسن، از مردان قدرتمند تا رزمی‌کاران بااستعداد، شخصیت‌های قدرتمند زیادی وجود دارد. علاوه بر این، جادوگران تنها کسانی نیستند که دارای قدرت بسیار زیادی می‌باشد، زیرا چندین نفرین درجه خاص وجود دارند که می‌دانند چگونه مبارزه کنند و بیشتر دشمنان خود را به راحتی شکست دهند.

قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن

15 تا از قوی ترین ها

شما می‌توانید فهرست قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن
قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن

در حالی که شخصیت‌هایی بدون انرژی نفرین شده وجود دارند که در مبارزه بسیار ماهر هستند، مانند ماکی زنین، قدرتمندترین شخصیت‌ها دارای تکنیک‌های خطرناک و سطوح بالایی از انرژی نفرین شده هستند. این شخصیت‌ها همگی خود را در نبرد ثابت کرده‌اند و حریفانی مرگبار برای دیدار در میدان نبرد هستند. از آنجایی که این انیمه سیستم قدرت جالبی دارد، چند شخصیت قدرتمند وجود دارند که به دلیل توانایی‌هایشان برجسته می‌شوند. پس اگر می‌خواهید با قوی ترین شخصیت انیمه جوجوتسو کایسن آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی قدرتمند ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن بپردازیم.

Maki Zenin

قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن
قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن

ماکی زنین از خانواده خود رانده شده است زیرا او به عنوان یک غیر جادوگر متولد شد. با وجود آن، ماکی به سختی تمرین کرد تا به خانواده‌اش ثابت کند که می‌تواند به طرز ماهرانه‌ای از قدرت بدنی باورنکردنی خود استفاده کند، تا جایی که بتواند با جادوگران درجه بالا مقابله کند.

تضعیف موقعیت غیر جادوگر ماکی اشتباه بزرگی است، زیرا قدرت و توانایی جنگی او با سلاح‌های نفرین شده‌ای که استفاده می‌کند بسیار قدرتمندتر می‌شود. در واقع، او حتی توانست روح نفرین شده قدرتمند هانامی را که به خوبی در برابر سایر جادوگران جوجوتسو ایستاده بود، خنثی کند.

Noritoshi Kamo

قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن
قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن

یکی از دانش آموزانی که دانش آموزان جوجوتسو در جریان رویدادهای کیوتو با آن روبرو شدند نوریتوشی کامو بود. نوریتوشی که یکی از اعضای قبیله کامو است، تکنیک نفرین شده خاصی دارد که به او اجازه می‌دهد تا خون خود را به طور کامل دستکاری و کنترل کند.

او می‌تواند سر تیرها را در خون خود بپوشاند تا دقیقاً هدفی را نشانه بگیرد. او همچنین می‌تواند خون خود را به میل خود فشرده و متراکم کند و آن را به اشیاء تهاجمی مختلف مانند پرتابه‌های تیز و تورهای پهن تبدیل کند. به طور خلاصه، تکنیک نوریتوشی خون‌ریزی است و او یک جادوگر قدرتمند می‌باشد که یک نبرد جهنمی را رقم خواهد زد.

Kokichi Muta

قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن
قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن

کوکیچی موتا که با محدودیتی متولد شده است که توانایی‌های فیزیکی او را بسیار محدود می‌کند، جسد نفرین شده‌ای ساخته است تا بتواند در دبیرستان (بهترین انیمه های دبیرستانی نتفلیکس) جوجوتسو نیز شرکت کند. پروکسی او Ultimate Mechamaru نام دارد و با استفاده از تکنیک جوجوتسو دستکاری عروسکی او زنده می‌شود.

به عنوان Ultimate Mechamaru، کوکیچی می‌تواند مهارت‌های تهاجمی فوق العاده قدرتمندی ایجاد کند. این شامل شلیک پرتوهای انرژی، استفاده از بازوها به عنوان شمشیر، و تولید یک لوله توپ از داخل دهان او است. کوکیچی هنوز پتانسیل کامل خود را به عنوان Ultimate Mechamaru در انیمه نشان نداده است، اگرچه طرفداران نمی‌توانند منتظر دیدن بیشتر او باشند زیرا دوست دارند درباره تکنیک نفرین شده گیج کننده اما قدرتمند کوکیچی بیشتر بدانند.

Panda

قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن
قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن

یکی دیگر از شخصیت‌های فرعی جوجوتسو کایسن که بینندگان را کاملا گیج کرده است پاندا می‌باشد. در حالی که او ممکن است شبیه یک پاندا کامل به نظر برسد، پاندا در واقع یک جسد نفرین شده است که توسط مدیر مدرسه، Masamichi Yaga ساخته شده است.

او همچنین در دبیرستان جوجوتسو شرکت می‌کند و در حال حاضر به عنوان جادوگر درجه 2 طبقه بندی می‌شود. پاندا به دلیل تمایل ذاتی خود به جوجوتسو، می‌تواند نفرین را نیز دفع کند و بدنی بسیار بادوام دارد. او همچنین می‌تواند هسته‌هایی را تغییر دهد که به او اجازه می‌دهد از تکنیک‌های قدرتمند جوجوتسو بر اساس حیوانات دیگری مانند گوریل، تری سراتوپ و کرگدن استفاده کند. این او را به یک دشمن وحشتناک و قدرتمند تبدیل می‌کند.

Toge Inumaki

قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن
قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن

در دنیای جوجوتسو کایسن، به برخی از جادوگران توانایی‌های ویژه‌ای داده می‌شود که فقط در خانواده آنها وجود دارد. نمونه‌ای از این تکنیک گفتار نفرین شده خانواده Inumaki است که توسط جادوگر نیمه درجه 1، Toge Inumaki به نمایش گذاشته شده است.

همه جادوگران از تکنیک گفتار نفرین شده توگه می‌ترسند زیرا این تکنیک به او اجازه می‌دهد به اطرافیانش فرمان دهد و آنها چاره‌ای جزء اطاعت ندارند. او حتی می‌تواند از دستگاه‌هایی مانند تلفن همراه و مگافون برای گسترش پوشش مهارت‌های خود استفاده کند.

با این حال، توانایی او بر سلامتش تأثیر می‌گذارد، به خصوص اگر دشمنش تا حدودی سخت و طاقت فرسا باشد. توگه به دلیل هوای اسرارآمیز و جذابیتش، یکی از دوست داشتنی‌ترین شخصیت‌های جوجوتسو کایسن است. توگه قطعا یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه Jujutsu Kaisen می‌باشد.

Nobara Kugisaki

قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن
قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن

چیزی که نوبارا را بسیار قدرتمند می‌کند لزوما تکنیک او نیست، بلکه نترس بودن او در نبرد است. او همیشه تحت فشار آرام می‌باشد و هرگز به خود اجازه نمی‌دهد که وحشت کند یا دچار ناامیدی شود. در طول رویداد Goodwill، او به راحتی جادوگر درجه 2، Momo Nishimiya را شکست داد، علیرغم اینکه در آن زمان تنها به عنوان جادوگر درجه 3 رتبه بندی شده بود.

بعدها، زمانی که او و یوجی با کچیزو و ایسو مبارزه کردند، نوبارا توانست یوجی را خونسرد نگه دارد، حتی زمانی که توسط تکنیک پوسیدگی آنها مسموم شدند. تکنیک عروسک حصیری نوبارا پتانسیل این را دارد که هر مبارزه (بهترین فایت های انیمه ای) را به نفع او برگرداند و او نه تنها در فاصله نزدیک بلکه در فاصله دور نیز خطرناک است. سطح قدرت نوبارا شایسته یک جادوگر درجه 1 می‌باشد و او مطمئناً فضای بیشتری برای رشد دارد.

Megumi Fushiguro

قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن
قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن

مگومی تکنیک نادر و قدرتمند Ten Shadows را از خانواده زنین به ارث برده است که به خودی خود او را به یک شخصیت قدرتمند تبدیل می‌کند. مگومی علاوه بر استعداد طبیعی خود، یک رزمی کار ماهری نیز می‌باشد که می‌تواند در یک مبارزه مستقیم از خود دفاع کند. بزرگترین نقطه ضعف او عدم انگیزه و خلاقیت او بوده است، چیزی که ساتورو اغلب در طول جلسات تمرینی به از او انتقاد کرده است.

هنگامی که مگومی محدودیت‌های ذهنی خود را رها می‌کند، به یک جادوگر واقعا قدرتمند تبدیل می‌شود. در مبارزه خود با Finger Bearer در زیر پل یاسوهاچی، مگومی توانست برای اولین بار Domain Expansion: Shadow Garden خود را آزاد کند، حتی اگر او به شدت آسیب دیده بود، توانست یک نفرین قدرتمند که باید بسیار بالاتر از سطح او می‌بود را شکست دهد.

Yuji Itadori

قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن
قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن

قبل از یکی شدن با سوکونا، یوجی قبلاً یک فرد عجیب و غریب قوی بود. یوجی قلب شجاعی دارد و به طور طبیعی قوی، چابک و سریع است، همانطور که از توانایی او در مبارزه با نفرین سطح بالا در قسمت اول، علیرغم نداشتن انرژی نفرین شده در آن زمان، مشهود است. بعد از اینکه یوجی یاد گرفت بعد از تمرین با گوجو از انرژی نفرین شده استفاده کند، سطح قدرت یوجی حتی بیشتر می‌شود.

تکنیک مشت واگرا او بسیار قوی است، اما تکنیک نهایی او فلش سیاه می‌باشد. فلش سیاه 2.5 برابر قدرتمندتر از یک ضربه معمولی است و می‌تواند حتی به نفرین‌های درجه خاص قدرتمند مانند Hanami آسیب برساند. در حال حاضر، یوجی نمی‌تواند به میل خود از Black Flash استفاده کند، اما اگر یاد بگیرد که چگونه این کار را انجام دهد، سقف قدرت او غیرقابل اندازه گیری است.

Aoi Todo

قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن
قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن

تنها بر اساس هیکل فیزیکی او، واضح است که آئوی فوق العاده قوی می‌باشد. بدن او پوشیده از ماهیچه‌های بزرگ است، و با یک مشت، یوجی را توانست چندین متر پرت کند. او اعتراف کرده که توانسته است پنج نفرین درجه 1 و یک نفرین درجه ویژه را در طول یک شب شکست دهد. اما با این حال او بیش از حد اعتماد به نفس ندارد و با ضعف‌های خود آشنا است.

Aoi نه تنها از نظر بدنی قوی است، بلکه به طور باورنکردنی باهوش می‌باشد و قادر است حرکات حریف خود را در عرض چند ثانیه تجزیه و تحلیل و پیش بینی کند. در حالی که تکنیک بوگی ووگی او هیچ گونه قابلیت تهاجمی یا دفاعی ذاتی ندارد، مهارتش به او اجازه می‌دهد تا از این تکنیک برای تسلط کامل بر نبرد استفاده کند. حضور Aoi Todo در فهرست قدرتمند ترین شخصیت های انیمه Jujutsu Kaisen یک اولویت برای ما بود.

Kento Nanami

قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن
قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن

به راحتی می‌توان به کنتو نگاه و تصور کرد که او فقط یک کارمند ملایم است، اما ظاهر می‌تواند فریبنده باشد. پشت ظاهر منظم و صدای یکنواخت او یک مبارز خونسرد با سالها تجربه وجود دارد. او کنترل زیادی بر انرژی نفرین شده خود دارد و دو عهد الزام آور او، اضافه کاری و آشکار کردن دست، به او اجازه می‌دهد حتی به قدرت بیشتری دسترسی پیدا کند، به طوری که می‌تواند تمام بدنش را با انرژی نفرین شده بپوشاند.

قبل از یوجی، کنتو رکورد بیشترین استفاده متوالی از بلک فلاش را داشت، اما این حتی تکنیک او نیست. تکنیک نسبت او تکنیک اصلی اوست و به او اجازه می‌دهد تا نقطه ضعف هر نقطه از بدن حریف خود را پیدا کند. کنتو با ترفندهای زیادی که در آستین خود دارد، یک جادوگر واقعاً قدرتمند است.

Mahito

قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن
قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن

اگرچه ماهیتو یک نفرین نسبتا جوان است، اما در حال حاضر به طرز وحشتناکی قدرتمند می‌باشد. او علاوه بر اینکه بسیار سریع و چابک است، بسیار حیله گر و خلاق نیز می‌باشد. او موفق شد کنتو را در جریان دوئل تک به تک آنها در فاضلاب به دست آورد و احتمالاً اگر سوکونا مداخله نمی‌کرد، یوجی و کنتو را در مبارزه بعدی آنها شکست می‌داد.

تکنیک Idle Transfiguration به او توانایی تغییر شکل روح را می‌دهد. علاوه بر وحشتناک بودن، این تکنیک همچنین بسیار قدرتمند است و امکانات بی حد و حصری دارد، زیرا او می‌تواند از آن برای تغییر شکل بدن خود، بهبودی خود یا فریب دادن حریفانش استفاده کند. در حالی که او هنوز بر تکنیک Domain Expansion: Self-Embodiment of Perfection تسلط پیدا نکرده است، هنگامی که این کار را انجام دهد، بسیار خطرناک‌تر می‌شود.

Jogo

قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن
قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن

جوگو علیرغم اینکه نمی‌تواند ساتورو را شکست دهد، شخصیت ضعیفی نیست. او به اندازه هشت تا نه انگشت سوکونا انرژی نفرین شده دارد که به تنهایی او را به یک نفرین فوق العاده قدرتمند تبدیل می‌کند. جوگو تکنیک‌های زیادی از آتش و حملات گدازه‌ای در اختیار دارد که می‌توانند افراد را در عرض چند ثانیه بسوزانند.

تکنیک Disaster Flames او آتشفشان‌های کوچکی ایجاد می‌کند که شروع به فوران می‌کنند و هر چیزی را که لمس می‌کنند را از بین می‌برند. همچنین حشرات Ember به او توانایی حمله دقیق به حریف خود را از فاصله‌ای دور می‌دهند. هر جادوگر معمولی که در Domain Expansion: Coffin of the Iron Mountain او به دام افتاده باشد فوراً در شعله‌های آتش می‌سوزد.

Hanami

قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن
قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن, قدرتمند ترین شخصیت های انیمه Jujutsu Kaisen

اگرچه هانامی به اندازه جوگو یا ماهیتو انرژی نفرین شده ندارد، ساتورو ادعا می‌کند که هانامی نفرین قدرتمندتری است. هانامی به طرز باورنکردنی بادوام می‌باشد و قادر است اکثر حملات از سلاح‌ها و تکنیک‌ها را به راحتی دفع کند. علاوه بر این، توانایی هانامی در مکیدن نیروی حیات از محیط اطراف به این معنی است که او می‌تواند آسیب‌هایی را تحمل کند که اکثر جادوگران یا نفرین‌ها را از بین می‌برد.

هانامی در چندین مورد، ساتورو را غافلگیر کرده است و نشان می‌دهد که او می‌تواند حضور خود را پنهان کند. همچنین، تکنیک Disaster Plants هانامی به طرز شگفت انگیزی همه کاره است و می‌تواند برای تغییر محیط، حواس پرتی و تضعیف حریفان و افزایش سرعت حرکات او استفاده شود.

Ryōmen Sukuna

قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن
قوی ترین شخصیت انیمه جوجوتسو کایسن, قوی ترین شخصیت های انیمه Jujutsu Kaisen

پادشاه بلامنازع نفرین‌ها، سوکونا آنقدر قدرتمند است که تنها یک انگشت او برای ایجاد یک نفرین درجه خاص کافی می‌باشد. او به راحتی Finger Bearer را در بازداشتگاه نوجوانان شکست داد و می‌تواند به معنای واقعی کلمه با تکنیک Dismantle خود، حریفان را از هم جدا کند، مانند زمانی که او ماهیتو را بعد از اینکه بارها تلاش کرد تا روح سوکونا را لمس کند، نصف کرد.

Domain Expansion: Malevolent Shrine سوکونا، به او اجازه می‌دهد تا به هر چیزی در فاصله 200 متری خود حمله کند، و اگر این کافی نباشد، او فوق العاده حیله گر و صبور می‌باشد. سوکونا مایل است منتظر فرصتی عالی برای ضربه زدن باشد و زمانی که این کار را انجام دهد، فرار از او غیرممکن است.

Satoru Gojo

قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن
قدرتمند ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن

ساتورو معتقد است که او قوی‌ترین فرد روی زمین است و به احتمال زیاد درست می‌گوید. او با اطمینان می‌گوید که می‌تواند سوکونا را شکست دهد، حتی اگر تمام انگشتانش را به دست آورد، و این فقط یک مبالغه خالی نیست. او مقدار زیادی انرژی نفرین شده دارد و به نظر می‌رسد هرگز خسته نمی‌شود.

تکنیک بی حد و حصر او بسیار قدرتمند است، زیرا این تکنیک نه تنها به او اجازه می‌دهد اساساً از همه آسیب‌ها جلوگیری کند، بلکه به او این توانایی را می‌دهد تا تَکینِگی‌های قدرتمندی ایجاد کند که می‌توانند هر چیزی که لمس می‌کنند را از بین ببرند.

در طول مبارزه خود با جوگو، ساتورو هرگز نگران به نظر نمی‌رسید و پس از به دام انداختن جوگو در Domain Expansion: Unlimited Void، مبارزه را به راحتی پایان داد. بعداً، او تقریباً هانامی را با تکنیک Limitless: Hollow Purple خود شکست داد، و احتمالاً اگر هانامی ضربه مستقیمی می‌خورد، جان خود را از دست می‌داد. ساتورو به راحتی قدرتمندترین شخصیت این مجموعه است و می‌توان گفت یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های انیمه می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


14 thoughts on “قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن ؛ 15 تا از قوی ترین ها

    1. خب…
      وقتی سوکونا تو بدن ایتادوری بود، دقیقا ایتادوری بود فقط با یه سری تتو که معلوم بشه کی یوجیه کی سوکونا.

  1. سلام داش خوبی تو فصل ۲ گوجو میمیره به دست سوکونا بعد دوباره زنده میشه بعد سوکونارو فک کنم با تکنیک خیالی بنفش بکشتش

  2. توی مانگا سوکونا گوجو رو کشت…
    چپتر 236 فکر کنم
    بعد سوکونا با ۱۵ تا انگشت و بدن مگومی زد کشتش دیگه چه برسه به ۲۰ انگشتش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *