;
coinex

ایلان ماسک رسما مدیرعامل جدید توییتر شد

ایلان ماسک اکنون علاوه بر مدیریت 4 شرکت بزرگ، در گزارشی به کمیسیون بورس و اوراق بهادار خود را به عنوان مدیرعامل جدید توییتر معرفی کرد.

پیشتر ایلان ماسک از معرفی مدیرعامل جدید توییتر امتناع کرده بود و در صفحه توییتری خود گفته بود که نمی‌داند مدیرعامل جدید چه کسی خواهد بود. اما حالا در اسنادی که به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ارسال شده، مدیرعامل جدید این پلتفرم خود ایلان ماسک معرفی شده است. هرچند ممکن است این جایگاه موقتی باشد.

بیشتر بخوانید: پولی شدن تیک آبی توییتر ؛ اولین اقدام ایلان ماسک برای درآمدزایی از توییتر!

ایلان ماسک مدیرعامل جدید توییتر شد

طبق گزارش‌های منتشره، ایلان ماسک پس از خرید توییتر، شروع به تعدیل نیرو و اخراج برخی از مدیران ارشد این پلتفرم کرد. همچنین در اسنادی که اخیرا برای کمیسیون بورس و اوراق بهادار ارسال شده، اعلام شده است:

 «افراد زیر که پیش از خرید شرکت مدیران توییتر بودند، دیگر توییتر را هدایت نمی‌کنند: «برت تیلور»، «پاراگ آگراوال»، «امید کردستانی»، «دیوید روزن‌بلات»، «مارتا لین فاکس»، «پاتریک پیچت»، «اگان دوربان»، «فی-فی لی» و «میمی آله‌مایهو».

مدیرعامل جدید توییتر

ایلان ماسک علاوه بر برکناری اعضای هیئت مدیره فعلا تنها خودش را به عنوان عضو جدید هیئت مدیره معرفی کرده است. اگرچه به گفته شخص ایلان ماسک این تصمیم همیشگی نیست و در آینده این وظایف به دیگران محول خواهد شد. اما تغییراتی که ماسک در توئیتر انجام می‌دهد نمود و طیف گسترده‌ای دارد. حالا برخی از مهندسان تسلا نیز در ایجاد این تغییرات توییتری به کمک ماسک آمده‌اند. به نظر می‌رسد از سری تغییرات پولی شدن تیک آبی یا همان توئیتر بلو به قیمت ماهانه 20 دلار باشد. علاوه بر این توئیتر برای کسانی که وارد حساب خود نشدند، بخش explore را به نمایش خواهد گذاشت.

علاوه بر ایلان ماسک، در مورد اعضای جدید هیات مدیره، نام چند نفر دیگر مانند جک دورسی نیز به عنوان هم‌بنیان‌گذار توییتر شنیده می‌شود. دورسی هنوز هم از مالکان شرکت توییتر محسوب می‌گردد. علاوه بر دورسی، شرکت هولدینگ پادشاهی عربستان سعودی و شاهزاده «ولید بن طلال» نیر از دیگر اشخاصی هستند که نامشان در لیست مالکان جدید توییتر دیده می‌شود. البته حضور نام طلال در این لیست حاشیه‌هایی نیز ایجاد کرد. سناتور «کریس مورفی» در واکنش به نام ولید بن طلال، خواستار بررسی این معامله از دید امنیت ملی توسط کمیته سرمایه‌گذاری خارجی آمریکا شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مدیرعامل جدید توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر