;
coinex

با خرید سرور اچ پی از امکانات رایگان آن لذت ببرید !

یکی از مشکلات بیشتر مردم و متخصصان حوزه IT خرید سرور مناسب برای محل کار یا منزل شخصی خود هستند که مشاوران ما راحت ترین و کم هزینه ترین مسیر را برای خرید سرور به شما نشان خواهند داد .

خرید سرور اچ پی را از کجا شروع کنیم ؟

قبل از اینکه اقدامی جهت خرید سرور اچ پی انجام دهید ، اطلاعات عمومی خود را بالا ببرید و حتما بدانید که چطور سرورها به فروش میرسند.

اگر زمان کافی جهت مطالعه و تحقیق و بررسی ندارید میتوانید با شرکت آرسس پارت تماس بگیرید و از راهنمایی متخصصان فنی و فروش ما جهت انتخاب سرور مناسب با نیاز خود استفاده کرده و بدون واسطه خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید .

سرور HP چیست ؟

سرور ها یکی از بهترین و اصلی ترین جای نگهداری و پردازش اطلاعات در شبکه های بزرگ و کوچک هستند. در واقع نقش کامپیوتری را بازی میکنند که قدرت بسیار بالای را داشته باشد و همچنین وظیفه های پردازشی سنگینی را براحتی انجام میدهند.

سری های مختلف سرور های اچ پی را بهتر بشناسیم :

  • سری BL یا Blade
  • سری ML یا سرور ایستاده
  • سری DL یا رک مونت ها
  • و مینی سرورها

نسل های جدید سرور HP

هر چه نسل های سرور اچ پی بالا تر میرود از ویژگی های بالاتری برخوردار میشوند. نسل آخری که  شرکت HP معرفی کرده قابلیت و تکنولوژی هایی دارد که در نسل های قبلی دیده نمیشود. الان سرور های نسل 8، 9 و نسل 10 عموماً استفاده بیشتری نسبت به نسل های قبلی خود دارند.

یکی از نکات مهم در نسل ها این است که یکسری از سخت افزارهای نسل های قبل با نسل های بعدی خودش سازگاری ندارد. به عنوان مثال پردازنده های خانواده Intel xeon E-2600 نسخه 2.2 فقط با نسل 8 سرور های اچ پی سازگاری دارد و نسخه 3.4 این مدل با نسل 9 سرور های اچ پی سازگاری دارد ، پس باید در این موارد دقت بیشتری به خرج دهیم.

با خرید سرور اچ پی از امکانات رایگان آن لذت ببرید !

کاربرد سرور

یکی دیگر از نکات هم در خرید ، نوع استفاده از سرور است به این معنی که  کاربرد شما از این سرور چیست؟

مثلا شما سروری نیاز دارید که در کسب و کار خود به عنوان حسابداری استفاده کنید که جهت خرید این سرور باید کانفیگ و رید بندی مناسب و حفاظت از اطلاعات انجام شود.

قطعات مختلفی مثل سی پی یو ، رم ، هارد ، پاور هم وجود دارد که بر اساس کسب و کار روی سرور شما نصب میشود. مثلا کارت رایزر وظیفه اش این است که کارت های دیگری همچون فیبر نوری ، کارت گرافیک ، رید کنترلر و … روی آن نصب و استفاده شود.

چرا سرور دست دوم خریداری کنیم؟

با توجه به افزایش قیمت دلار و بالا رفتن قیمت سرور های اچ پی ، یکی از چالش های پیش روی مدیران شرکت ها و مدیران ، قیمت آن است و با توجه به تنوع در مدل ها و همچنین قابلیت ارتقا سخت افزار های این برند تقاضا جهت خرید از این شرکت بسیار بالاست.

خرید سرور دست دوم اچ پی ، یکی مهم ترین کار هایی است که میتوان جهت صرفه جویی در هزینه ها انجام داد. خریدن سرور های دست دوم به این معنی نیست که سرور هایی که از رده خارج شده باشند را خریداری کنید، به این صورت است که سرور های نسل قبلی که استفاده شده است را خریداری میکنید دقیقا شبیه به خیلی از سازمان هایی که اکنون این نوع سرور های در آن ها در حال کار هستند و قابل ارتقا.

در کل خرید و فروش محصولات دست دوم از شرکت اچ پی نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا کاری طبیعی و همچنین به صرفه میباشد.

تفاوت میان مدل DL و مدل ML در سرور های اچ پی

یکی از پر فروش ترین مدل های سری DL شرکت اچ پی ، DL380 و DL360  میباشد این سرور ها از نوع سرور های رک مونت به این معنی که قابل نصب داخل رک میباشد. سری ML سرور های اچ پی ، سرور هایی هست که ایستاده هستند یا اصطلاحاً به آن تاور گفته میشود که ظاهری شبیه کیس کامپیوتر می باشند و نیازی به رک ندارد. یکی از محبوب ترین سری های ML  مدل ML350 میباشد.

به صورت کلی سرور های نسل جدید نسبت به نسل های قبلی خودش ، از لحاظ سخت افزاری قدرتمند تر هستند. وقتی سرور های نسل جدید از این برند معرفی و تولید میشود، تولید نسل قبل بطور کامل متوقف نمیشود و سخت افزارهای آن تا مدت محدودی تولید و پشتیبانی میشود.

8 نکته کلیدی برای انتخاب سرور اچ پی توسط مدیران

میخواهیم مهترین ویژگی سرورهای اچ پی را توضیح دهیم که اصلی ترین عامل برای انتخاب برند HP است :

  • سرور اچ پی به راحتی کانفیگ میشود و در سریع ترین زمان ممکن بهینه سازی میشود.
  • در لحظه میتوان سرور را مانیتور کرد و تنظیمات آن را تغییر داد.
  • HP یکی از بهترین گزینه ها برای پردازش های ابری هست.
  • از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
  • حمله های سیستم را تشخیص میدهند و از آن جلوگیری میکنند.
  • میتوان آن را از راه دور مدیریت کرد ، حتی بدون واسطه.
  • اگر ایرادی پیدا کند شما میتوانید در سریع ترین زمان ممکن آن را رفع کنید .
  • به راحتی میتوان سیستم را ارتقا داد.

با خرید سرور اچ پی از امکانات رایگان آن لذت ببرید !

مزایای خرید سرور اچ پی نسبت به سایر برند ها در حوزه خودش؟

یکی از مهمترین و معتبر ترین برندهای بازار دنیا برند اچ پی است. تولیدات شرکت اچ پی به سرور ختم نمیشود ، این شرکت در زمینه های مختلفی مانند ماشین های اداری ، کامپیوتر ها هم فعالیت دارد. شرکت اچ پی برای تفکیک کار خو در در زمینه های مختلف با اضافه کردن کلمه E در آخر برند خود  که با HPE شناخته شده است خود را در بازار سرور جا انداخت.

به یکسری از برتری های این برند مختصر میپردازیم:

قدرت این سرور ها نسبت به سایر رقبا بالاتر است. سیستم مدیریت سرور های اچ پی ای نسبت به سایر برند ها عملکرد بهتری دارد. از لحاظ تکنولوژی این سرور ها یک سر و گردن بالاتر از بقیه برند ها هست. درحالی که قیمت سرور های اچ پی بالاتر است ولی ارزش خرید آن هم بیشتر است. همچنین شما در ایران پشتیبانی ، تعمیر و قطعات آن را راحت پیدا میکنید و همیشه در دسترس هست .

قیمت قطعات و تجهیزات سرور اچ پی در بازار را آنلاین دریافت کنید !

اولین و مهم ترین نیاز برای هر کسب و کاری خرید تجهیزات و قطعات سرور و کامپیوتر می باشد که همیشه مشتریان بدنبال پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت برای محصول مد نظر خود هستند . ما این موارد را برای راحتی کسب و کار شما فراهم کرده ایم تا بصورت آنلاین و 24 ساعته بتوانید استعلام قیمت خود را انجام دهید و با مقایسه قیمت های رقبا خرید خود را انجام دهید .

با تکمیل فرم پیش فاکتور آنلاین خرید سرور و تجهیزات شبکه می توانید درخواست قیمت و مشاوره برای اداره و ارگان خود را به راحتی ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را در ایمیل خود دریافت کنید.

.

انتهای رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    برای کار حسابداری چه سروری برای خرید مناسب هست ؟

    پاسخ