;
coinex

مبلغ وام سربازی 1401 مشخص شد [+ شرایط و نحوه دریافت وام سربازی]

مبلغ وام سربازی 1401 مشخص شد. در این مقاله به شرایط و نحوه دریافت وام سربازی برای سال 1401 می‌پردازیم. با تکراتو همراه باشید.

سال گذشته به دلایل مختلفی، پرداخت وام سربازی با مشکل مواجه شد،‌ اما به نظر می‌رسد که با رفع این معضلات، حال شرایط و مبلغ وام سربازی 1401 مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: 

مبلغ وام سربازی 1401 ؛ شرایط و نحوه دریافت وام

آنطور که فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرده،‌ مبلغ وام سربازی 1401 نسبت به سال قبل افزایشی 50 میلیونی داشته و به 150 میلیون تومان رسیده است.

وام سربازی مختص اشتغال سربازان است و در نتیجه صرفا به سربازانی اختصاص پیدا می‌کند که دوره خدمت خود را به پایان رسانده باشند و در دوران سربازی نیز، دوره‌های مهارت‌آموزی مختلف را طی کرده باشند.

مبلغ وام سربازی 1401 بنابر آنچه گفتیم، 150 میلیون تومان و در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه است. این یعنی کارمزد وام سربازی 1401 بسیار کم و در حد 2 تا 4 درصد و سود بالایی ندارد.

مبلغ وام سربازی 1401 مشخص شد ؛‌ شرایط و نحوه دریافت
مبلغ وام سربازی 1401 ؛ شرایط و نحوه دریافت وام

در حال حاضر البته جزئیات بیشتری درباره شرایط بازپرداخت وام سربازی 1401 و اقساط وام سربازی 1401 مشخص نشده است ولی با تکیه به اطلاعات مربوط به وام سربازی 1400 می‌توان به مواردی پی برد.

سال گذشته که وام سربازی 100 میلیون تومان بود، سودی 18 درصدی به آن تعلق می‌گرفت و قرار بود بازپرداخت وام 60 ماهه و با اقساط حدودا 2 میلیونی باشد.

خوشبختانه تغییر مثبت در وام سربازی 1401 اینکه با وجود افزایش قیمت،‌ سود وام سربازی کاهش یافته است و تسهیلات حالت وام قرض‌الحسنه دارد. فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی ستاد کل نیروهای مسلح در این باره گفته:

امسال تلاش داریم تا تمامی تسهیلاتی که به سربازان داده می‌شود در قالب وام قرض‌الحسنه باشد. همچنین سند ملی مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه تهیه و به تأیید رئیس جمهور رسید و به تمامی دستگاه‌ها ابلاغ شد تا آن چیزی که در این سند پیش بینی شده با همکاری تمامی نهادها به مرحله عمل برسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مبلغ وام سربازی 1401 و شرایط و نحوه دریافت این وام چیست؟ نظراتتان را در این باره با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (16 نظر)

    سلام دورهی بعدی وام کیه

    پاسخ

    سلام من ۱۴۰۰ برج ۱۱ خدمتم تموم شد مدرک فنی نگرفتم الان میشه مدرک فنی حرفه ای بگیرم بعد وام بهم میدن ؟

    پاسخ

    من ثبت نام کردم بازپرداخت زده ۳۶ ماه چطوزگفتند۷ ساله هست؟ از کجا پیگیری کنیم

    پاسخ

    سلام کجا ثبت نام کردی؟

    پاسخ

    شراط وام آسان ترکنید وسودوقسط اش کم تابتواندبرای جوانان اشتغال زایی بشود ممنون

    پاسخ

    سلام کسی تا حال این وامو گرفته اگه گرفته چن ماه طول می‌کشه تا بدنش؟

    پاسخ

    لطفاً نظارت کنید ،،با وجود اینکه مقدار تسهیلات قرض‌الحسنه اندازه تمام سربازان منقضی بعد سال 97می باشد تا وام 150را کهتمامی سربازان که شرایط دریافت را دارند بتوانند اخذ کنند ،،بخور بخور نشه پارتی بازی

    پاسخ

    سلام
    من به پلیس بعلاوه ۱۰ برای ثبت نام مراجعه کردم و گفتن سمانه ثبت نام خرابه و ی تعداد ثبت نام شدن و تعدادی بلاتکلیف موندن و گفته مشکل از برنامه نویس بوده و برای پیگیری و درست کردنش تماس گرفتیم ولی دوهفته از ثبت نام گذشته ولی هنوز درست نشده!
    آخه اینا چرا اینقد احمق و بی عرضه ان

    پاسخ

    سلام
    وقت بخیر
    برای دریافت این وام به کدام ارگان یا کدام بانک باید مراجعه کرد؟
    از کجا باید پیگیری کنیم؟
    مدارک رو کجا ببریم؟

    پاسخ

    سلام دوست عزیز
    متاسفانه هنوز اخبار تکمیلی جدیدی در این باره منتشر نشده. در صورت انتشار هر اطلاع جدیدی در این باره، از همین صفحه شما رو در جریان قرار میدیم.

    پاسخ

    اقساط چندماهه وقیمت هرقسط چنده

    پاسخ

    سلام الان وام ۱۰۰میلیون می دن یا ۱۵۰ میلیون؟؟؟

    پاسخ

    از کجا باید برای دریافت این وام اقدام کنم؟

    پاسخ

    من تمامی شرایط رو دارم.۲ تا سوال
    یکی اینکه چندتا ضامن میخواد؟
    دومی اینکه آیا حتما باید با وام کار راه اندازی کنیم.مدرک مهارت آموزی بنده پرورش قارچ.
    ولی وام رو برای مصرف شخصی و پول پیش خونه میخوام!!

    پاسخ