;
coinex

از انتشار عکس های خصوصی رستم قاسمی و همسرش تا توصیه برای برکناری وزیر راه ؛ اولین واکنش وزیر!

از انتشار عکس های خصوص وزیر راه رستم قاسمی و همسرش تا توصیه برای برکناری وی از وزارت راه و شهرسازی، یکی از ترندترین حاشیه‌های جنجالی این هفته‌ی دنیای سیاست در شبکه های اجتماعی بود.

انتشار تصاویر خصوصی از رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، واکنش مشاور وزیر راه به انتشار عکس های خصوصی رستم قاسمی و همسرش را در پی داشت.

از چند روز گذشته انتشار تصاویر خصوصی رستم قاسمی وزیر راه در کنار همسرش جنجال‌آفرین شده است. این موضوع اما که چند خبرگزاری داخلی به آن پرداخته‌اند، واکنش مشاور وزیر راه را در پی داشته است.

بیشتر بخوانید:

واکنش مشاور وزیر راه به انتشار عکس های خصوصی رستم قاسمی و همسرش

علی جعفری، مشاور و رئیس دفتر رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی به تصاویری که اخیرا از قاسمی در فضای مجازی منتشر شده، واکنش نشان داد.  به گزارش انتخاب، جعفری در صفحه توییتری خود نوشت:

«صرف‌نظر از اصالت عکسها، انتشار عکسهای خصوصی یک زن و شوهر با کدام مکتب اخلاقی سازگار است؟ برای اغراض سیاسی، شرافت و انسانیت را لجن‌مال نکنیم.»

واکنش مشاور وزیر راه به انتشار عکس های خصوصی رستم قاسمی و همسرش
رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی

سردار رستم قاسمی که هم‌اکنون در دولت سیزدهم به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی فعالیت می‌کند در دولت دهم نیز و از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲ وزیر نفت بود.

سردار قاسمی فعالیت نظامی را از سال ۱۳۶۰ در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز کرد و در طول جنگ ایران و عراق از اعضای این نهاد بود. او در فاصله سالهای ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۰ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا بود و پیش‌تر به‌عنوان معاون اقتصادی نیروی قدس فعالیت می‌کرد.

توصیه روزنامه فرهیختگان به رئیس جمهور برای برکناری وزیر راه و شهرسازی

روزنامه فرهیختگان در شماره امروز خود چهارشنبه 11 آبان با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور پیشنهاداتی در مورد اصلاحات مورد نیاز به دولت ارائه کرده، یکی از محورهای اصلی این پیشنهادات بررسی عملکرد وزیر راه و شهرسازی در قبال وعده ساخت 4 میلیون مسکن است.

فرهیختگان نوشته؛ باید منتظر ماند و دید تصمیم رئیس‌جمهور چه خواهد بود. آیا رستم قاسمی وزیر می‌ماند و در پایان دوره مسئولیت خود 4 میلیون مسکن آماده تحویل می‌دهد یا دولت تصمیم به تغییر وزیر یا حتی اصلاح وعده داده‌شده خود در مورد تعداد مسکن ساخته‌شده در سال 1404خواهد گرفت.

اولین واکنش وزیر به انتشار تصاویر خصوصی وی

خبر آنلاین در مطلبی تحت عنوان «اولین واکنش رستم قاسمی به تصاویر منتشر شده از وی با خانم بی حجاب» به نقل از باشگاه خبرنگاران در خصوص اولین واکنش وزیر راه به انتشار تصاویر خصوصی وی چنین نوشت:

رستم قاسمی در پاسخ به سوالی درباره حاشیه جدید ایجاد شده در خصوص تصاویر منتشر شده منتسب به وی در فضای مجازی و اینکه آیا قصد پیگیری دارد یا خیر گفت: «خود خداوند باید جوابگو باشد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انتشار عکس های خصوصی وزیر راه رستم قاسمی و همسرش و همچنین توصیه روزنامه فرهیختگان به دولت برای بررسی عملکرد وی چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    سرداران رشید اسلام خخخخخخخخخخ

    پاسخ

    من اگر خدای ناکرده به جای سردار رستم بودم همان لحظه استعفا می دادم ، تا بیشتر از این آبروی اسلام و شیعه رو نبرم

    پاسخ

    واعظان کین جلوه در محراب و منبر میکنند چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند ، تف توروتون که فقط واسه مردم دم از اسلام و حجاب نزنید

    پاسخ

    شتر سواری که دولا دولا نمیشه رفتی عکس گرفتی انکار میکنی اسلام فقط این ور مرزهاست برای ما خودشون باپول ملت در حال عشق حالن

    پاسخ