;
coinex

قابلیت package tracking جیمیل توسط گوگل معرفی شد؛ ابزاری جهت ردگیری دقیق مرسولات پستی!

با قابلیت package tracking جیمیل می‌توانید در صندوق ورودی پیام‌های خود به‌طور راحت‌تری ردیابی بسته‌های خریداری شده خود را در فصل خرید تعطیلات انجام دهید.

امسال، گوگل 18 سالگی سرویس جیمیل را با طراحی ظاهری جدید و ایجاد یکپارچگی بیشتر در آن جشن گرفت. اکنون، درست به موقع برای فصل شلوغ خریدهای تعطیلات سال نوی میلادی، این سرویس در حال ساخت قابلیتی برای ردیابی آسان‌تر بسته‌های پشتی شما است. ویژگی ردیابی ساده در هفته‌های آینده به کار گرفته می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون خروج از صندوق ورودی پیام‌های خود، وضعیت بسته را بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن های شماره مجازی

قابلیت package tracking جیمیل

گوگل رابط کاربری جیمیل را بهبود می‌بخشد و شناسایی ایمیل‌های همراه با اطلاعات ردیابی بسته‌ها را آسان‌تر می‌کند. در نمای لیست این سرویس، یک فیلد متنی سبز رنگ وجود دارد که وضعیت تحویل بسته شما را نیز نشان می‌دهد.

اگر اطلاعات بیشتری در این مورد می‌خواهید، می‌توانید به پیام ایمیل خود مراجعه کنید، درست در جایی که کارتی در بالای صفحه وجود دارد و جزئیات ردیابی بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. گوگل بیان می‌کند که برای این سرویس باید با اکثر شرکت‌های حمل‌ونقل بزرگ کار کند، تا بتواند جزئیات مهم را در یک نگاه با برچسب‌هایی تحت عنوان «برچسب ایجاد شده، ورود فردا، و تحویل امروز» ارائه دهد.

قابلیت package tracking جیمیل

بسته‌هایی که به موقع تحویل داده نمی‌شوند، توسط گوگل با برچسب تأخیر مشخص می‌شوند. علاوه بر این، آن ایمیل را به بالای لیست می‌آورد تا توجه کاربر را به خود جلب کند. این سرویس در هفته‌های آینده ارائه خواهد شد، اما برای دسترسی به آن، باید آن را فعال کنید. می‌توانید این کار را با انتخاب گزینه «allow» هنگامی که درخواست کارت به صندوق ورودی پیام‌های شما می‌رسد، انجام دهید.

انتخاب کاملاً با شماست که آیا می خواهید این ویژگی را داشته باشید یا خیر، اما اگر به خرید علاقه دارید و دوست دارید همه چیز را به طور ساده نگه دارید، این ویژگی جدید ممکن است به بهترین دوست شما تبدیل شود. برای کسانی که پیش از این برنامه جیمیل را نصب کرده‌اند، نیازی به انجام کاری اضافی‌تر نیست، می‌توانید منتظر بروزرسانی در چند هفته آینده باشید. فقط به یاد داشته باشید که اگر می‌خواهید از این ویژگی استفاده کنید، حتماً گزینه آن را انتخاب کنید. اگر هم کاربر جیمیل نیستید، ممکن است زمان خوبی برای شروع این تجربه باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت package tracking جیمیل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: xda-developers

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر