;
coinex

هواوی Pocket S رسما رونمایی شد؛ تاشوی میانرده چینی‌ها برای رقابت با سامسونگ!

هواوی Pocket S ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا محسوب می‌شود که با پردازنده اسنپدراگون 778G عرضه می‌شود. رونمایی از این گوشی تاشو جدید توسط برند چینی دیروز در رویدادی انجام شد.

هواوی دیروز رویدادی را در چین برگزار کرد که در آن از جدیدترین گوشی تاشو خود رونمایی کرد. به منظور آشنایی با هواوی Pocket S باید گفت که این گوشی یک تاشو ارزان‌تر از هواوی Pocket P50 بوده که بیشتر قابلیت‌های آن را دارد اما در زمینه دوربین‌ها و پردازنده کاهش کیفیت داشته است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

مشخصات و قیمت هواوی Pocket S

صفحه نمایش داخلی این گوشی جدید 6.9 اینچی اولد با وضوح 2790 در 1188 پیکسل است. همچنین از رفرش ریت 120 هرتز و مدلاسیون پهانی پالس 1440 هرتز در نور کم و همینطور نرخ نمونه برداری لمسی (تاچ) 300 هرتز برخوردار است. پردازنده پاکت اس تراشه اسنپدراگون 778G است که فقط محدود به اتصال LTE شده است.

هواوی Pocket S

دوربین سلفی درون یک سوراخ پانچ قرار گرفته و دارای همان سنسور 10.7 مگاپیکسلی P50 Pocket است. صفحه‌نمایش دایره‌ای روی قاب آن، که درست زیر دوربین‌ها قرار گرفته نیز یک نمایشگر اولد 1.04 اینچی با رزولوشن 340×340 است.

هواوی Pocket S

این قاب پشتی میزبان یک دوربین عکاسی 40 مگاپیکسلی با سنسور RYYB و دیافراگم f/1.8 است، که همراه آن دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض قرار گرفته است. سنسور 32 مگاپیکسلی که در P50 Pocket قرار داشت با حسگر لیزری AF جایگزین شده است.

هواوی Pocket S

رابط کاربری این گوشی Harmony OS 3.0 است، که جای تعجب ندارد، زیرا این گوشی ابتدا در چین فروخته خواهد شد. این گوشی با چنین رابط کاربری با تعداد زیادی برنامه از پیش نصب شده برای مخاطبان محلی ارائه می‌شود و برای قابلیت‌های AOD صفحه‌نمایش روی قاب آن، سفارشی‌سازی‌هایی را به همراه خواهد داشت.

هواوی Pocket S

هواوی  Pocket S دارای یک ورق گرافیتی قابل خم شدن فوق‌العاده نازک برای ارتقا قابلیت‌های خنک‌کننده گوشی است. همچنین یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 40 واتی در آن وجود دارد. این شرکت ادعا می‌کند که مکانیسم لولای این گوشی 400000 بار در آزمایش باز و بسته شده است، تا از دوام آن اطمینان حاصل شود.

هواوی Pocket S هواوی Pocket S هواوی Pocket S هواوی Pocket S

Pocket S در پنج رنگ عرضه می‌شود که همه آن‌ها برخلاف P50 Pocket که دارای شیب‌ها و الگوهای فانتزی بود، بسیار ساده هستند. کاربران می‌توانند این تاشو را در رنگ‌های سبز نعنایی، زرد طلایی، صورتی رز، آبی کریستالی یخی و مشکی خریداری کنند.

هواوی Pocket S

قیمت‌ این گوشی 5988 یوان (820 دلار / 830 یورو) برای نسخه 128 گیگابایتی و 6488 یوان (890 دلار / 900 یورو) برای نسخه 256 گیگابایتی است. این دو مدل در تاریخ 10 نوامبر (19 آبان) به فروش می‌رسند، در حالی که مدل سوم با 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در ماه دسامبر (آذر ماه) با قیمت 7488 یوان (1028 دلار / 1040 یورو) وارد بازار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات و قیمت هواوی Pocket S چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر