;
coinex

آیفون SE4 با نمایشگر اولد از راه می‌رسد؟

احتمالاً آیفون SE4 با نمایشگر اولد عرضه شود. این گوشی مقرون به‌صرفه ساخت شرکت اپل ممکن است در سال 2024 به بازار‌های جهانی راه پیدا کند.

آیفون SE4 مقرون به صرفه اپل در سال 2024 وارد فروشگاه‌ها می‌شود. در حال حاضر هیچ تاییدیه رسمی در مورد اندازه صفحه نمایش این گوشی وجود ندارد. با این حال، راس یانگ دیروز گفت که اپل در حال بررسی اندازه صفحه نمایش و جنس صفحه نمایش مدل آینده آیفون SE است.

دو نوع صفحه نمایش 6.1 اینچی اولد و صفحه نمایش 5.7 اینچی LCD براین سری گوشی در نظر گرفته شده است. البته این بدان معنا نیست که این شرکت مستقر در کوپرتینو دو مدل را به طور همزمان عرضه خواهد کرد. این سازنده صرفاً در حال آزمایش آن‌ها است و بعداً تصمیم نهایی را در این مورد خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: باگ‌ها و ایرادات امنیتی iOS 16.1 فراتر از حد تصور است

عرضه احتمالی آیفون SE4 با نمایشگر اولد

اگر اپل تصمیم بگیرد از صفحه نمایش 6.1 اینچی اولد استفاده کند، به این معنی است که کل خط تولید آیفون از صفحه نمایش اولد بهره‌مند خواهد شد.

همانطور که به یاد دارید، از آیفون 12، تمامی مدل‌های اصلی این سری شروع به استفاده از صفحه نمایش‌های اولد کرده‌اند. تنها آیفون SE هنوز از صفحه نمایش LCD استفاده می‌کند.

یکی دیگر از اطلاعات جالب در این گزارش این است که بدون در نظر گرفتن اندازه و جنس صفحه نمایش، آیفون SE4 صفحه نمایش بزرگتری نسبت به محصولات نسل قبل خود خواهد داشت. همچنین، ما حدس می‌زنیم که از طرحی با شکاف (ناچ) چتری شکل استفاده کند.

آیفون SE4 با نمایشگر اولد

از نظر ظاهر، آیفون SE3 تقریباً شبیه به آیفون 8 بود. در رابطه با آیفون SE4، شایعاتی مبنی بر این وجود دارد که این مدل شباهت زیادی به آیفون XR خواهد داشت. این بدان معناست که آیفون SE4 دکمه Home نخواهد داشت و تنها از Face ID به عنوان یک روش شناسایی بیومتریک بهره خواهد برد.

می‌دانیم که اپل در سری آیفون 14 ساخت نسخه مینی را لغو کرد. این موضوع باعث شد تا بسیاری از طرفداران اپل فکر کنند که این شرکت ویژگی‌های نسخه مینی آیفون 14 خود را به سری آیفون SE منتقل می‌کند. در واقع با توجه به اطلاعات فاش شده فعلی، می‌توان حدس زد که سری آیفون SE به یک محصول میان رده با صفحه نمایش کوچک در حد همان نسخه مینی تبدیل شود.

با این حال، این‌ها فقط شایعه هستند. به علاوه، هنوز دو سال تا عرضه آیفون SE4 به بازار باقی مانده است. بنابراین پیش از عرضه آن همه شایعات احتمالی در مورد این گوشی را خواهیم شنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه آیفون SE4 با نمایشگر اولد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر