;
coinex

امکان فروش NFT در اینستاگرام میسر شد؛ در حال حاضر محدود و آزمایشی!

متا امکان فروش NFT در اینستاگرام را فراهم کرد. این امکان در حال حاضر فقط برای تعداد کمی از حساب‌های کاربری افراد در دسترس است.

متا در حال افزایش پشتیبانی خود از NFT ها به صورت گسترده است. متا در جریان رویداد هفته هنرمندان خود اعلام کرد که این شرکت اکنون به برخی از سازندگان اجازه می‌دهد تا مجموعه‌های دیجیتالی را مستقیماً در اینستاگرام بسازند و به فروش برسانند.

این پلتفرم از سال گذشته در حال آزمایش NFT در اینستاگرام و فیس بوک بوده است. اما تاکنون، کاربران اینستاگرام فقط می‌توانستند کلکسیون‌های دیجیتالی خود را به نمایش بگذارند. اکنون، اینستاگرام یک «ابزار کامل» (E2E) خواهد داشت تا سازندگان و طراحان بتوانند مجموعه‌های NFT را بسازند و آن‌ها را به طرفداران و دنبال‌کنندگان خود بفروشند.

بیشتر بخوانید: فیلترینگ دائمی اینستاگرام و واتساپ ؛ زمستانی سرد در انتظار کارآفرینان اینترنتی!

امکان فروش NFT در اینستاگرام

در حالی که متا مدتی است ویژگی‌های تجاری جدید را برای افراد افزایش داده است، این به‌روزرسانی اولین باری است که امکان فروش NFT در اینستاگرام را فراهم می‌کند. متا می‌گوید تا سال 2024 فروش NFT را کاهش نخواهد داد، اگرچه 30 درصد از فروش برای محاسبه هزینه‌های حساب‌های کاربری اپ استور کسر خواهد شد. سازندگان همچنین می‌توانند نرخ کمیسیون را برای فروش مجدد آثار خود تعیین کنند که از 5 درصد تا 25 درصد متغیر است.

امکان فروش NFT در اینستاگرام

ابزارهای جدید در حال حاضر فقط برای «گروه کوچکی» از سازندگان در ایالات متحده در دسترس هستند، اما متا می‌گوید که قصد دارد «به زودی» به افراد و کشورهای بیشتری این قابلیت را گسترش دهد.

در عین حال این شرکت در حال به‌روز‌رسانی سایر ویژگی‌های NFT است که در آینده به طور گسترده در دسترس خواهند بود. برای کلکسیونرها، متا پشتیبانی از بلاک چین و کیف پول فانتوم سولانا را اضافه کرده و همچنین از NFT های ویدیویی در اکانت‌های اینستاگرام پشتیبانی می‌کند. این برنامه همچنین متادیتای OpenSea را برای «مجموعه‌های انتخابی» اضافه خواهد کرد.

گسترش NFTها در اینستاگرام بخشی از تلاش گسترده‌تر متا جهت افزایش ویژگی‌های درآمدزایی برای سازندگان و خالقان آثار هنری در برنامه‌هایش است. این شرکت همچنین در حال گسترش اشتراک‌های اینستاگرام و ایجاد «حالت حرفه ای» برای فیس‌بوک است. متا همچنین قرار است ویژگی Stars فیسبوک را به برنامه‌های بیشتری بیاورد، ایجاد پست‌های عکس و متن، و هدایایی درون برنامه‌ای در Reels اینستاگرام از این سری اقدامات متا است.

یشتر بخوانید:

نظر شما درباره امکان فروش NFT در اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر