;
coinex

تمسخر تسلا توسط رنو ؛ کسانی هستند که ادعاهای بزرگی دارند! [+ویدیو]

وقتی تسلا بهانه دست رقیبان می‌دهد! تمسخر تسلا توسط رنو در ویدئوی تبلیغاتی منتشر شده از این شرکت فرانوسی خبرساز شده است.

در ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی، تمسخر تسلا توسط رنو به وضوح مشهود است. کشنده سنگین تسلا موسوم به «Semi» سوژه این ویدئو است. ظاهراً بحث سر این موضوع است که تسلا قبل از ارائه محصولات جدیدش، زیرساخت‌های ورود آن به بازار را ترتیب نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: کامیون های برقی تسلا سمی (Semi) دنیای حمل و نقل را متحول می‌کنند

تمسخر تسلا توسط رنو در یک ویدئوی تبلیغاتی

وقتی تسلا محصول جدیدی را معرفی می‌کند، عرضه آن به بازار معمولاً زمان زیادی طول می‌کشد. در واقع این شرکت عادت دارد بدون فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای تولید انبوه، از یک خودروی جدید رونمایی کند. این امر سبب می‌شود مشتریان انتظاری طولانی مدت را برای تحویل سفارشات خود تجربه کنند. حالا رنو این مشکل را بهانه‌ای برای تمسخر تسلا در ویدیوی تبلیغاتی خود قرار داده است!

سوژه ویدیوی تبلیغاتی رنو، کشنده سنگین تسلا موسوم به Semi است. در این ویدیوی طعنه‌آمیز، یک کارگر پوستر تسلا Semi را روی دیوار نصب می‌کند. همزمان با این کار، کپشنی ظاهر می‌شود با این عبارت: «کسانی هستند که ادعاهای بزرگی دارند.»

تمسخر تسلا توسط رنو

در ادامه تمسخر تسلا توسط رنو کارگر نصب‌کننده پوستر تسلا، سوار بر یک کامیون برقی ساخت شرکت رنو می‌شود و این بار عبارت «و کسانی وجود دارند که در حال طی کیلومترها هستند» روی صفحه نقش می‌بندد!

رنو در توضیح ویدیوی اضافه می‌کند کامیون‌های برقی این شرکت تاکنون در مجموع رکورد 2 میلیون کیلومتر سفر را ثبت کرده‌اند. شاید بدانید این خودروساز فرانسوی کامیون‌های الکتریکی E-Tech Master، E-Tech D و E-Tech D Wide را روی خطوط تولید خود دارد. ظرفیت حمل بار این کامیون‌ها بین 3.1 الی 26 تن متغیر است. برخلاف تسلا Semi، این کامیون‌ها بیشتر مناسب حمل بار در فواصل کوتاه هستند و در یک کارخانه مخصوص ساخت خودروهای الکتریکی واقع در Blainville-sur-Orne تولید می‌شوند.

وعده ایلان ماسک برای تحویل تسلا Semi در آینده نزدیک

بد نیست اشاره کنیم طبق جدیدترین وعده‌های ایلان ماسک، تسلا Semi بزودی وارد فاز تولید انبوه می‌شود. این کارآفرین جنجالی در هفتم اکتبر اعلام کرد شرکت پپسی نخستین خریداری است که در اول دسامبر، سفارش‌های خود برای تسلا Semi را دریافت خواهد کرد. نکته تامل‌برانگیز اینکه تنها 5 روز پس از این وعده، خرابی پروتوتایپ Semi در حاشیه یک اتوبان بسیار خبرساز شد و تصاویر آن سراسر اینترنت را فرا گرفت!

تمسخر تسلا توسط رنو

درباره علت خرابی پروتوتایپ مذکور اطلاعاتی در دست نیست، اما واقعیت این است که چنین اتفاقی تازگی ندارد و برای مدل‌های پروتوتایپ بسیار رخ می‌دهد. با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد ادعای آقای ماسک باز هم تحقق پیدا نخواهد کرد و یا حداقل باید با دیده تردید به آن نگریست.

شایان ذکر است کشنده پر سر و صدای تسلا Semi در نوامبر 2017 رونمایی شد و قرار بود در سال 2019 به فروش برسد. اما با بروز تاخیرهای مکرر، کماکان خبری از این کشنده برقی در خیابان‌ها و جاده‌ها نیست. در هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا در اول دسامبر پپسی سفارش‌های خود را تحویل خواهد گرفت یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تمسخر تسلا توسط رنو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر