;
coinex

تصاویر جذاب هواپیمای شخصی ایلان ماسک ؛‌ جت لاکچری ثروتمندترین مرد جهان را ببینید! [+تصاویر]

تصاویر جذاب هواپیمای شخصی ایلان ماسک هوش از سر آدم می‌برد. ایلان ماسک این هواپیمای لاکچری را با قیمت نجومی 78 میلیون دلار خریده است.

تصاویر جذاب هواپیمای شخصی ایلان ماسک در فضای مجازی به سرعت دست به دست می‌شود. ایلان ماسک مالک جدید توییتر که ثروتمندترین فرد جهان نیر محسوب می‌شود، این هواپیمای لوکس را به مبلغ 78 میلیون دلار خریداری کرده است. البته باید این نکته را بگوییم که این تنها هواپیمای شخصی ماسک نیست! چرا که او 3 هواپیمای شخصی دیگر نیز دارد.

بیشتر بخوانید: شمار رو به رشد مالکان هواپیمای شخصی در ایران ؛‌ دارایی و برازندگی!

تصاویر جذاب هواپیمای شخصی ایلان ماسک منتشر شد

اوایل امسال، جک سوینی ۱۹ ساله، دانشجوی سال اول دانشگاه فلوریدا مرکزی توانست الگوهای پرواز ماسک را با یک ربات توییتر ردیابی کند.

سوئینی پیشنهاد ۵۰۰۰ دلاری ماسک را برای توقف فعالیت‌هایش رد کرد و اکنون که ثروتمندترین مرد جهان به تازگی مدیریت توییتر را پس از معامله ۴۴ میلیارد دلاری در اختیار گرفته است، این امکان وجود دارد که بتواند حساب این نوجوان را غیرفعال کند. به گزارش بیزینس اینسایدر، در هر صورت، ماسک تنها یک جت خصوصی ندارد، بلکه تعداد آنها دست‌کم ۴ فروند است.

تصاویر جذاب هواپیمای شخصی ایلان ماسک

تصاویر جذاب هواپیمای شخصی ایلان ماسک نشان می‌دهد که او اغلب با جت شخصی سفر می‌کند و واشنگتن‌پست حتی سوابق پروازی را از سال ۲۰۱۸ به دست آورده که نشان می‌داد این میلیاردر بیش از ۲۴۰ هزار کیلومتر را با هواپیمای «گلف‌استریم جی ۶۵۰ ای آر» کنونی خود طی کرده است.

طبق گزارش‌ها، جدیدترین جت خصوصی ماسک، «گلف‌استریم جی۷۰۰» (Gulfstream G۷۰۰) با قیمت سرسام‌آور ۷۸ میلیون دلار خواهد بود. ماسک اخیراً سفارش G۷۰۰ را داده است و انتظار می‌رود در ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۲۳، وارد بازار شود.

تصاویر جذاب هواپیمای شخصی ایلان ماسک

او به‌طور خاص به جت‌های گلف‌استریم علاقه دارد، زیرا ۳ هواپیما از ۴ هواپیمای خصوصی او متعلق به این سازنده است. او همچنین یک فروند «داسو بی۹۰۰» نیز دارد.

با این وجود، جی۷۰۰ ویژگی‌های فوق‌العاده لوکسی را در کنار هزینه‌های سرسام‌آور برای پرواز ارائه می‌دهد. بلومبرگ گزارش داد که جی۷۰۰ می‌تواند ۱۹ مسافر را در خود جای دهد که بیشتر از میانگین هواپیمای خصوصی است که این موضوع آن را به بزرگ‌ترین هواپیمای شخصی «هدفمند» تبدیل می‌کند.

تصاویر جذاب هواپیمای شخصی ایلان ماسک

همچنین ناگفته نماند که برد پرواز و سرعت آن قابل توجه است. گفته می‌شود که جی۷۰۰ می‌تواند حدود ۱۲ هزار کیلومتر را در یک پرواز طی کرده و به عنوان مثال بدون توقف به سراسر قاره ها سفر کند.

همچنین در سرعت کروز به ۰.۹۲۵ ماخ می‌رسد، درست زیر شکستن دیوار صوتی. اگرچه عملکرد آن به وضوح چشمگیر است، اما فضای داخلی مجلل احتمالا چشم ماسک را نیز به خود جلب کرده است.

تصاویر جذاب هواپیمای شخصی ایلان ماسک

جی۷۰۰ مجهز به یک سوئیت سرگرمی، ناهار خوری، صندلی جلو، یک سرویس بهداشتی، یک اتاق خواب و یک دستشویی دیگر در داخل اتاق کابینت است. اتاق اصلی به طور مشخص دارای یک تخت یک نفره یا دو نفره است و در صورت تمایل خریدار، قابلیت توالت اختصاصی حتی فضایی برای قرار دادن دوش در داخل را نیز دارد.

برچسب قیمت سنگین قرار است با این مزایای باورنکردنی مطابقت داشته باشد. اگرچه جی ۷۰۰ با وجود تمام ویژگی‌های لوکس هزینه‌های منفی خود را دارد.

به گفته سایت لیبرتی جت، پرواز با جی۷۰۰ برای حدود ۴۰۰ ساعت، ۳.۵ میلیون دلار هزینه عملیاتی خواهد داشت که باعث می‌شود سوخت و موتور هواپیما یک نیاز گران‌قیمت برای پرواز باشد.

تصاویر جذاب هواپیمای شخصی ایلان ماسک

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما دربارهٔ تصاویر جذاب هواپیمای شخصی ایلان ماسک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر