;
coinex

تمرکز بر کمیت و تکرار کلید اصلی موفقیت

تحقیقات اخیر نشان داده است که اگر بر کمیت و تکرار کار تمرکز کافی را داشته باشید و به درستی از زمان خود استفاده کنید، شک نکنید که به موفقیت دست پیدا خواهید کرد.

فروش روغن سویا

یکی از صنایعی که فروش روغن سویا در آن بسیار زیاد است صنایع تولید ماستیک و محصولات عایق بندی و درز بندی است عمدتا کارخانه هایی که تولید رنگهای روغنی دارند در کنار محصولات خود تولید بتونه و ماستیک دارند و از روغن سویا به عنوان ماده اولیه استفاده می نمایند. برنامه راهبردی در این شرکت بازرگانی مبنی بر توسعه روابط با سایر کارخانه ها و شرکتهای تولیدی است.

تمرکز بر کمیت و تکرار کلید اصلی موفقیت

ظروف یکبار مصرف

عوامل متعددی بر ظروف یکبار مصرف گیاهی درب دار تاثیر دارد که ما می‌ خواهیم به تک تک این عوامل بپردازیم پس با ما همراه شوید و ادامه مطالب را مطالعه کنید. این ظروف در بازار جایگاه ویژه ای دارند و با قیمت‌ های مختلفی به فروش می رسند اما در نظر داشته باشید که ظروف یکبار مصرف پلاستیکی از تمامی دسته ها ارزان تر بوده و قیمت مقرون به صرفه تری دارد.

تمرکز بر کمیت و تکرار کلید اصلی موفقیت

صنایع دستی ایران

در حقیقت چیزهایی که با ماشینها یا ابزار آلات صنعتی و در مقیاسهای بزرگ با تعداد زیاد ساخته می ‌شوند نمی ‌توانند جزء صنایع دستی ایران قرار بگیرند و کشور ایران بزرگ ‌ترین تولید کننده و صادر کننده فرش دستباف می‌ باشد که می ‌تواند تا سه‌ چهارم تولید جهانی را بر عهده داشته باشد همچنین این کشور دارای بزرگ ‌ترین فرش دست ‌بافت تاریخ که 5600 متر مربع اندازه آن است را دارا می ‌باشد.

تمرکز بر کمیت و تکرار کلید اصلی موفقیت

.

انتهای رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر