;
coinex

گوشی Unihertz Jelly 2E با نمایشگر 3 اینچی رونمایی شد؛ جایگزین هوشمند نوکیاهای دکمه‌ای!

گوشی Unihertz Jelly 2E یک جایگزین هوشمند برای نوکیاهای دکمه‌ای به شمار می‌آید. این گوشی نسخه پیشرفته‌تر Jelly 2 است و از اندروید 12 بهره می‌‎برد.

گوشی‌های هوشمند رفته‌رفته پیشرفت کرده و بزرگتر و سنگین‌تر می‌شوند و پیدا کردن گوشی‌های سبک سخت شده است، ولی هنوز هم می‌توان به تعداد محدودی به گوشی‌های سبک دسترسی پیدا کرد. در این خصوص شرکت Unihertz، از یک گوشی هوشمند کوچک رونمایی کرده که هم‌اندازه کارت‌های بانکی است. این گوشی Jelly 2E نام دارد و دارای نمایشگر ۳ اینچی و وزن حدود ۱۱۰ گرم وزن است.

بیشتر بخوانید: سبک ترین گوشی های هوشمند در بازار کدامند؟

گوشی Unihertz Jelly 2E

Jelly 2E ، نسخه جدیدی گوشی Jelly 2 به شمار می‌آید. در این گوشی به جای اندروید ۱۱، از اندروید ۱۲ استفاده شده است. گوشی Jelly2،  یک نمایشگر ۳ اینچی با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسلی دارد. قدرت آن توسط چیپ مدیاتک هلیو A22 با چهار هسته Cortex_A55 تامین می‌شود. تراشه ۱۶ نانو‌متری شامل پردازش‌گر PowerVR GE8320 است. این چیپ قدرتی معادل نصف تراشه هلیو P60 در مدل اصلی، یعنی Jelly2 دارد.

گوشی Unihertz Jelly 2E

گوشی Jelly 2E دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است و هم‌چنین سنسور اثر انگشت در قسمت پشت گوشی دارد. انرژی این دستگاه توسط یک باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که برای این مدل کافی است.

علاوه بر موارد فوق، این گوشی هوشمند از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند و دارای درگاه کارت حافظه، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و فرستنده اینفرارد برای استفاده از گوشی به عنوان ریموت کنترل است و دکمه‌ قابل برنامه‌ریزی دارد.

قیمت قبلی این گوشی هوشمند نسبت به الان دچار تغییراتی شده است، به طوری که قیمت نسخه قبلی این گوشی ۲۰۰ دلار بود، ولی نسخه جدید آن به قیمت ۱۷۰ دلار، به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گوشی Unihertz Jelly 2E چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر