;
coinex

ایده جذاب شیائومی برای دوربین 12S اولترا ؛ گوشی که به دوربین DSLR بدل می‌شود! [+ویدیو]

کانسپت جدید شیائومی به شما اجازه می‌دهد یک لنز سری M لایکا را به ماژول پشتی دوربین گوشی شیائومی وصل کنید. اما ایده جذاب شیائومی چه نتیجه‌ای دارد؟

دوربین گوشی‌های هوشمند پرچمدار این روزها معمولا به دوربین‌هایی چندگانه شامل لنزهای اصلی، اولتراواید و پریسکوپی تجهیز می‌شوند، اما متاستفانه امکان اتصال لنزهای مختلف به آن‌ها مانند آنچه در دوربین‌های DSLR وجود دارد، در دسترس نیست. ولی شیائومی می‌خواهد این وضعیت را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: بررسی شیائومی 12S اولترا ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

ایده جذاب شیائومی برای دوربین گوشی‌ها

شیائومی اخیرا با همکاری لایکا یک طرح مفهومی خاص معرفی کرده که بر اساس آن، کاربران می‌توانند یک لنز سری M لایکا را به ماژول پشتی شیائومی 12 اس اولترا وصل کنند. برای جزئیات بیشتر و اطلاع از نحوه عملکرد این قابلیت، ویدیوی زیر را ببینید:

این گوشی از دو سنسور یک اینچی در ماژول دوربین اصلی پشتیبانی می‌کند که شامل یک سنسور سونی IMX989‌ به عنوان دوربین اصلی است. این ماژول با شیشه‌ای از جنس یاقون کبود برای حفاظت بیشتر پوشانده شده است.

ایده جذاب شیائومی برای دوربین 12S اولترا ؛ گوشی که به دوربین DSLR بدل می‌شود! [+ویدیو]

لنزی که در این ویدیو استفاده شده، یک لنز M-mount لایکا است، اما شیائومی تایید کرده که امکان استفاده از لنزهای دیگر نیز وجود دارد. شاید یک انتخاب مناسب، لایکا Summilux-M 35mm f/1.4 ASPH باشد. طبیعتا استفاده از لنزهای لایکا برای دوربین پشتی شیائومی 12 اس اولترا و دیگر گوشی‌های پرچمدار، کیفیت تصویربرداری بسیار بالایی به این گوشی‌ها می‌بخشد و تجربه تصویربرداری شما را متحول می‌کند.

بیشتر بخوانید:

آیا ایده جذاب شیائومی برای تجهیز دوربین اصلی گوشی‌های پرچمدار به لنزهای سری M می‌تواند تغییری در عملکرد دوربین این گوشی‌ها ایجاد کند؟ نظرات خود را با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر