;
coinex

مشخصات کامل ردمی کی 60 (Redmi K60) فاش شد

مشخصات کامل ردمی کی 60 فاش شده است، که در آن جزئیاتی از مشخصات پردازنده و دوربین‌ها لو رفته است. طبق شایعات قبلی این گوشی قرار است در سال 2023 معرفی شود.

مشخصات کامل ردمی کی 60 قبل از عرضه آن که طبق شایعات در سال 2023 در هند خواهد بود، به صورت آنلاین منتشر شده است. همچنین طبق گزارش‌ها، شیائومی در حال آماده‌سازی برای رونمایی از گوشی‌های هوشمند جدید سری 13 خود در اواخر این ماه در چین است.

افشاگر قابل اعتماد دیجیتال چت استیشن اخیراً خبر داده است که سری شیائومی 13 در ماه نوامبر (آبان ماه) رونمایی خواهد شد. همچنین، این افشاگر ادعا می‌کند که این محصول تولیدی در ماه دسامبر (آذر ماه) برای فروش به بازار عرضه خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر لازم به ذکر است، سری شیائومی 13 شامل گوشی‌های مدل استاندارد شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو است. علاوه بر این، این گوشی‌ها احتمالاً با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه خواهند شد. در همین حال، ردمی، برند فرعی شیائومی در تلاش است تا گوشی‌های هوشمند پریمیوم سری K آینده خود را تا پایان سال 2022 روانه بازار چین کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

مشخصات کامل ردمی کی 60

طبق اطلاعات افشا شده قبلی سری K60 سه گوشی هوشمند خواهد داشت. این سری شامل ردمی K60 استاندارد، پرو و K60 نسخه گیمینگ می‌شود. در حال حاضر، ظاهراً نسخه گیمینگ K60 دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل  2 خواهد بود. با این حال، K60 پرو احتمالاً با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عرضه خواهد شد.

مشخصات کامل ردمی کی 60
ردمی کی 50

همچنین مشخصات کامل ردمی کی 60 در مدل استاندارد نیز فاش شده است. در ابتدا در مورد پردازنده، سری ردمی K60 استاندارد باید گفت که احتمالاً پردازنده جدید Dimensity 8200 را داشته باشد. این بخش از اطلاعات کلیدی توسط دیجیتال چت استیشن منتشر شده است. علاوه بر این، دیجیتال چت استیشن اطلاعاتی در مورد سخت افزار دوربین مدل استاندارد K60 فاش کرده است.

قابل ذکر است که سری ردمی کی 60 احتمالا تا پایان سال جاری در چین به صورت رسمی عرضه شود. مدل استاندارد K60 احتمالاً مقرون به صرفه‌ترین گوشی هوشمند در این سری باشد. لازم به ذکر است، پردازنده Dimensity 8200 ظاهراً در رویداد مدیاتک رسماً معرفی خواهد شد. این رویداد در تاریخ 8 نوامبر (17 آبان ماه) در چین برگزار می‌شود.

این تراشه جدید ممکن است دارای Cortex-X2 Prime Core باشد که در پردازنده Dimensity 9000 نیز موجود است. علاوه بر این، حداکثر سرعت کلاک آن طبق گزارش‌ها 3.1 گیگاهرتز خواهد بود. همچنین، دیجیتال چت استیشن معتقد است K60 5G با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS عرضه خواهد شد. علاوه بر این احتمالاً در این گوشی باید شاهد صفحه نمایش +QHD با رفرش ریت 120 هرتز باشیم.

یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی انرژی کل سیستم آن را تامین می‌کند. همچنین این باتری از شارژ سریع سیمی 67 واتی و شارژ بی سیم 30 واتی پشتیبانی می‌کند. در نهایت، باید گفت این گوشی با اندروید 13 و رابط کاربری MIUI  عرضه خواهد شد. با این حال، مشخص نیست که رابط کاربری این گوشی‌ها MIUI 13 خواهد بود یا MIUI 14.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات کامل ردمی کی 60 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر