;
coinex

دعوای رامبد جوان و پشه مهمونی بر سر نگار جواهریان ؛ رامبد غیرتی شد [+فیلم]

دعوای رامبد جوان و پشه مهمونی در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

فیلم منتشر شده از غیرتی شدن رامبد جوان روی نگار جواهریان در مواجهه با پشه برنامه مهمونی به یکی از پربیننده ترین ویدیوها در اینستاگرام تبدیل شد. در این ویدیو شوخی پشه با نگار جواهریان را مشاهده می‌کنید؛ “باور کنید از شما نمیتونم بگذرم! من آرزومه شما بدید ما بزنیم”

بیشتر بخوانید:

دعوای رامبد جوان و پشه مهمونی [+فیلم]

رامبد جوان به همراه نگار جواهریان مهمان‌های این هفته برنامه «مهمونی» که از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود با اجرای ایرج طهماسب بودند.

در این ویدیو از قسمت 25 برنامه مهمونی ایرج طهماسب با حضور زوج بازیگر سینما و تلویزیون ایران، رامبد جوان در واکنش به دیالوگ همیشگی پشه [بده بزنیم!] روی همسرش نگار جواهریان غیرتی می شود و می گوید: منو بزن؛ اجازه نمیدم نشیت بهش برسه! رامبد جوان و نگار جواهریان مهمانان برنامه مهمونی ایرج طهماسب بودند. سکانسی از مواجهه رامبد جوان با پشه مهمونی را در ویدئو زیر می‌بینید

ویدیو دعوای رامبد جوان و پشه مهمونی بر سر نگار جواهریان را در ادامه تماشا کنید:

در مجموعه مهمونی از شخصیت‌های عروسکی جدید و متفاوتی رونمایی شده است. از صداپیشگان این عروسک‌ها می‌توان به هوتن شکیبا، کاظم سیاحی و سهیل مستجابیان اشاره کرد و اغلب صداپیشگان شخصیت‌های عروسکی مهمونی از شاگردان ایرج طهماسب هستند. ایرج طهماسب در برنامه‌ی جدیدش با همان حس و حال همیشگی حضور دارد. او به خانه‌ای جدید نقل مکان کرده، و در همسایگی منزل جدیدش یک سالن عروسی است و هم شخصیت‌های عروسکی جدیدی به زندگی او اضافه شده و هم افراد جدیدی با او در این مجموعه هستند.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |