;
coinex

پولی شدن تیک آبی توییتر به بعد از انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا موکول شد

راه‌اندازی ویژگی پولی شدن تیک آبی توییتر به دلیل انتخابات آمریکا به تعویق می‌افتد. اشتراک تیک آبی توییتر 8 دلار هزینه داشته که تا 18 آبان عرضه نمی‌شود.

بر اساس گزارشی از نیویورک تایمز، توییتر راه اندازی اشتراک تیک آبی خود را تا پس از انتخابات میان دوره‌ای این هفته به عقب انداخته است. بر اساس یک یادداشت داخلی که توسط این رسانه منتشر شده است، یکی از مدیرانی که در حال کار روی این پروژه بوده در این مورد گفت که آن‌ها تصمیم گرفته‌اند که عرضه این نسخه را تا 9 نوامبر (18 آبان)، یعنی پس از انتخابات به تعویق بیاندازند.

بیشتر بخوانید: پولی شدن ارسال پیام به سلبریتی ها در توییتر ؛ وقتی باید از همه‌چیز درآمد کسب کنید!

تعویق تاریخ راه‌اندازی ویژگی پولی شدن تیک آبی توییتر

ایلان ماسک، مالک جدید توییتر، قابلیت جدید 7.99 دلاری توییتر را در اوایل این ماه با مزایایی مانند تبلیغات کمتر، قابلیت جستجو بهتر، امکان ارسال ویدیوهای طولانی‌تر و امکان پرداخت هزینه برای تأیید اعتبار معرفی کرد. با پولی شدن تیک آبی توییتر ، هر کسی می‌تواند در صورت پرداخت اشتراک Twitter Blue یک علامت تأیید شده تیک آبی دریافت کند.

البته این موضوع باعث ایجاد نگرانی‌هایی در مورد اینکه آیا کاربران قادر خواهند بود حساب‌های واقعی را از حساب‌های جعلی تشخیص دهند، شده است.

پولی شدن تیک آبی توییتر

این نگرانی‌ها پیش از انتخابات میان‌دوره‌ای نیز افزایش یافته است، زیرا کاربران تأیید شده که خود را به عنوان سیاستمداران و خبرگزاری‌ها نشان می‌دهند، پتانسیل ایجاد مشکلات زیادی را دارند. قبل از مالکیت ماسک بر توییتر، تیک‌های تایید شده توسط توییتر به چهره‌های قابل توجهی که می‌توانستند ثابت کنند حسابشان متعلق به آن‌ها است، با هدف مقابله با جعل هویت، تعیین می‌شد. این پلتفرم همچنین قوانین خاصی داشت که باعث منع شدن کاربران دارای حساب‌های هواداری تقلیدی یا غیررسمی از دریافت تیک آبی می‌شد.

مشخص نیست که ماسک چگونه می‌خواهد با کاربرانی که به دنبال جعل هویت دیگران در توییتر هستند، مقابله کند، اما یک برچسب «حساب رسمی» برای کاربران مذکور، همانطور که توسط محقق حوزه برنامه‌ها، نیما اوجی، مشخص شد، می‌تواند بخشی از این طرح باشد. این قابلیت می‌تواند به صورت دارا بودن یک پنجره بازشو کوچک در تیک‌های آبی مشترکین با ذکر منبع وضعیت آن‌ها باشد.

همانطور که قبلاً در The Verge توسط الکس هیث گزارش شد، ماسک ابتدا از کارمندان درخواست کرده بود تا این قابلیت را تا 7 نوامبر (16 آبان) عرضه کنند و حتی تهدید کرد که در صورت عدم رعایت این ضرب الاجل، آن‌ها را اخراج خواهد کرد. توییتر آپدیت خود را در iOS روز شنبه با ذکر اشتراک‌های جدید تیک آبی، به روز کرد اما دسترسی واقعی به آن وجود ندارد لذا این تغییرات پس از عرضه این آپدیت لغو شدند. استر کرافورد، مدیر محصولات توییتر که این پروژه را رهبری می‌کند، تأیید کرد که این ویژگی‌ها به زودی ارائه می‌شوند، اما هرگز مشخص نکرد که چه زمانی می‌توانیم شاهد عرضه رسمی آن باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تعویق تاریخ راه‌اندازی ویژگی پولی شدن تیک آبی توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر