;
coinex

تاریخ عرضه HarmonyOS 4 اعلام شد

تاریخ عرضه HarmonyOS 4 در کنفرانس توسعه‌دهندگان هواوی مشخص شد. برای آشنایی با این سیستم‌عامل و تاریخچه آن با ما همراه باشید.

هواوی در کنفرانس توسعه‌دهندگان این شرکت تاریخ عرضه HarmonyOS 4 را اعلام کرد. طبق این اعلامیه قرار است سال بعد شاهد رونمایی از این سیستم‌عامل باشیم. در نتیجه امسال خبری از این سیستم‌عامل نخواهد بود. این خبر توسط هه گانگ مدیر ارشد عملیات بخش تجارت مشتری هواوی که سخنگوی اصلی این رویداد بود، اعلام شد.

بیشتر بخوانید: ثبت رکورد خارق العاده 1 میلیون سفارش میت 50 ؛ بازگشت شکوهمندانه هوآوی؟

تاریخ عرضه HarmonyOS 4

طبق اطلاعات منتشر شده، HarmonyOS 4 نقش مهمی در شکل گیری مفهوم “دنیای HarmonyOS” و کار با تکنولوژی‌های مربوط به آن خواهد داشت اما هه گانگ جزئیات این سیستم‌عامل و طراحی رابط کاربری آن را مشخص نکرد.

تاریخ عرضه HarmonyOS 4

HarmonyOS شامل 30000 API است که به توسعه‌دهندگان برای نصب قابلیت‌های جدید در این سیستم‌عامل و اپلیکیشن‌های آن کمک می‌کند. HarmonyOS به عنوان یک سیستم‌عامل چند پلتفرمی توسط شرکت هواوی ساخته شد و از سال 2019 شروع به کار کرد. بعد از آن، هواوی نسخه یک این سیستم‌عامل را برای تلویزیون‌های هوشمند معرفی کرد و نسخه دوم آن هم در سال بعد رونمایی شد.

HarmonyOS 2.0 یک سیستم‌عامل انقلابی بود و باعث شد که مسیر برای استقبال گسترده‌تر از محصولات هواوی باز شود. مرحله بعد، رونمایی از HarmonyOS 3 بود و حالا گوشی‌ها، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند و سایر محصولات هوشمند از این نسخه استفاده می‌کنند.

در رویداد امروز، مدیرعامل بخش کسب و کار مشتریان هواوی یو چنگدونگ تأیید کرد که این سیستم‌عامل بیشتر از 320 میلیون بار نصب شده که یک نقطه عطف جدید محسوب می‌شود.

سیستم‌عامل HarmonyOS Connect هم که برای لوازم الکترونیک شخص ثالث طراحی شده 250 میلیون بار نصب شده و امسال تعداد دستگاه‌هایی که با این سیستم‌عامل عرضه می‌شوند، 212 درصد افزایش یافته است.

در هر صورت برای رونمایی از HarmonyOS 4 باید تا کنفرانس توسعه‌دهندگان سال 2023 هواوی منتظر بمانیم و پیش‌بینی می‌شود که این سیستم‌عامل امکانات جذاب زیادی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره این سیستم‌عامل و تاریخ عرضه HarmonyOS 4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: huaweicentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر