;
coinex

بخشی از مشخصات اوپو فایند N2 فاش شد

مشخصات اوپو فایند N2 توسط اسکرین شات‌هایی فاش شد. همانطور که از نام آن پیداست، مطابق سری گذشته این مدل از اوپو باید شاهد گوشی هوشمند تاشو دیگری باشیم.

گزارش‌ها حاکی از آن است که اوپو دو گوشی هوشمند تاشو جدید را در راه دارد. این احتمال وجود دارد که یکی از آن‌ها گوشی هوشمند تاشویی با نام Find Flip باشد و دیگری طبق شایعات جانشین گوشی تاشو Oppo Find N باشد. جزئیات زیادی از  این دو گوشی تاشو اوپو وجود ندارد، اما برخی از جزئیات کلیدی مشخصات اوپو فایند N2 را می‌توانیم از طریق برخی از تصاویر منتشر شده از نمایشگر آن به دست آوریم.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های اوپو (Oppo)

بخشی از مشخصات اوپو فایند N2

اکنون TechGoing برخی از اسکرین شات‌های مربوط به واحد تست اوپو Find N2 به صورت آنلاین فاش کرده است که چند مشخصات کلیدی را در مورد این گوشی نشان می‌دهد. در تصاویر منتشر شده، مشاهده می‌کنید که اوپو فایند N2 با شماره مدل PGU110 دارای صفحه نمایش تاشو با پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتز است.

مشخصات اوپو فایند N2 مشخصات اوپو فایند N2 مشخصات اوپو فایند N2

این گوشی تاشو از پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره می‌برد. یکی از تصاویر جزئیات پردازنده را نشان می‌دهد اما نوع تراشه آن را مشخص نمی‌کند. در مورد دوربین، فایند N2 به تراشه MariSilicon X اوپو مجهز شده است تا تجربه عکاسی در نور کم را بهبود ببخشد. علاوه بر این، ویژگی‌های ارتقا یافته دوربین Hasselblad ممکن است در این گوشی پشتیبانی شود.

گزارش اخیر نشان می‌دهد که جانشین گوشی تاشو فایند N دارای صفحه نمایش تاشو 7.1 اینچی LTPO AMOLED خواهد بود. انتظار می رود این دستگاه با باتری 4520 میلی آمپر ساعتی عرضه شود و قاب پشتی آن از جنس چرم مصنوعی باشد. از نظر نرم افزاری، آخرین نسخه رابط کاربری ColorOS 13 مبتنی بر اندروید 13 را خواهد داشت.

گفته می‌شود فایند N2 دارای یک اسکنر اثر انگشت کناری است که شبیه به نسخه قبلی خود در دکمه پاور تعبیه شده است. این تاشو احتمالا در رنگ های مشکی، سفید و سبز ارائه خواهد شد. گزارش شده است که این گوشی در حال حاضر در دست تولید است، بنابراین حتی ممکن است اوپو به زودی تاریخ عرضه آن را نیز اعلام کند. در حال حاضر، به نظر می‌رسد که Find N2 تنها در چین عرضه خواهد شد که این موضوع مایه تاسف است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات اوپو فایند N2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر