;
coinex

مسئول اخراج 50 درصد نیروی کار توییتر مشخص شد؛ ردپای مدیرعامل سابق!

اخراج کارکنان توییتر توسط ایلان ماسک، واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت. جک دورسی در این زمینه گفت، من هم مسئول اخراج 50 درصد نیروی کار توییتر هستم.

بنیان‌گذار و مدیر عامل سابق توییتر ، جک دورسی، به تعدیل نیروی گسترده ایلان ماسک در این شرکت واکنش نشان داد و گفت در این اتفاق من هم مقصر هستم، چون فرآیند رشد را خیلی سریع‌تر طی کرده بودم.

بیشتر بخوانید: افت چشمگیر درآمد توییتر از زمان مالکیت ایلان ماسک

مسئول اخراج 50 درصد نیروی کار توییتر

در روز جمعه، مالک جدید توییتر ، نصف کارکنان خود را اخراج کرد. به دنبال این حرکت، وی با واکنش‌های مختلفی از طرف کاربران و کارشناسان روبه‌رو شد. جک دورسی در خصوص این موضوع بیان کرد: «افراد داخل توییتر چه در گذشته و چه امروز قوی و انعطاف‌پذیرند. صرف نظر از این که شرایط چقدر سخت باشد، آن‌ها همیشه راهی پیدا می‌کنند.»

مسئول اخراج 50 درصد نیروی کار توییتر

دورسی در ادامه صحبت‌هایش گفت: «مسئولیت خودم را بابت قرار گرفتن افراد در شرایط فعلی می‌پذیرم. من خیلی سریع شرکت را رشد دادم. از این بابت عذر خواهی می‌کنم.» وی تشکر و قدردانی خود از همه نیروهای توییتر را اعلام کرد.

این توییت‌ها زمانی منتشر شدند که خبرگزاری نیویورک پست، ادعا کرده بود که دورسی در توییتر منفور شده است. به نظر می‌رسد که بسیاری از کارمندان، مسئول معامله فروش و تعدیل نیرو‌ها را خود دورسی می‌دانند.

بنیان گذار توییتر در ماه آوریل در مورد این معامله گفته بود: « ایلان ماسک، تنها راهکاری است که به آن اعتماد دارم.»

او هم‌چنین طی یک پیام خصوصی به ایلان ماسک، اظهار کرده بود که اجازه شکست معامله را نمی‌دهد و برای احیای آن هرکاری لازم باشد، انجام می‌دهد، چون این اتفاق برای جامعه بشری، حیاتی است.

جک دورسی با توجه به این که در دو مقطع زمانی مختلف، مدیر عامل شرکت توییتر بود، پس از برکناری در سال ۲۰۰۷، در سال ۲۰۱۵ دوباره به این شرکت برگشت و در نهایت در سال ۲۰۲۱ این شرکت را برای همیشه ترک کرد. پاراگ آگراوال، به عنوان جانشین دورسی برای مدیر عاملی توییتر انتخاب گردید، ولی آگراوال پس از خرید این شرکت توسط ایلان ماسک، سریعا برکنار شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مسئول اخراج 50 درصد نیروی کار توییتر چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر