;
coinex

تعویق در تاریخ تحویل محموله‌های آیفون 14 به خاطر محدودیت‌های کرونایی!

تاریخ تحویل محموله‌های آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس به دلیل شیوع کرونا در چین با تعویق روبرو شد. جزئیات بیشتر این خبر را در این مطلب دنبال کنید.

کاربرانی که قصد خرید آیفون 14 پرو یا آیفون 14 پرو مکس را دارند باید بیشتر صبر کنند؛ چون به دلیل شیوع بیماری کرونا در چین، کارخانه تولید این دو محصول در شهر ژنگژو یعنی فاکس‌کان (Foxconn) با ظرفیت بسیار کمتر از حالت عادی کار می‌کند در نتیجه تاریخ تحویل محموله‌های آیفون 14 به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید: میزان تولید آیفون 14 پرو بسیار کمتر از نیاز بازار است ؛ اپل کم آورده!

تاریخ تحویل محموله‌های آیفون 14

اپل در اعلامیه مطبوعاتی اخیر خودش این مطلب را تأیید و اعلام کرده است: «محدودیت‌های کرونایی موقتاً بر کارخانه تولید آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس در ژنگژوی چین تأثیر گذاشته است. در حال حاضر این تشکیلات با ظرفیتی بسیار کمتر از حالت عادی کار می‌کند. مثل زمان شیوع کرونا، در شرایط فعلی هم اولویت اصلی ما سلامت و امنیت کارگران در زنجیره تأمین است.»

تاریخ تحویل محموله‌های آیفون 14

این شرکت در ادامه افزود:

همچنان شاهد تقاضای زیادی برای آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس هستیم. اما انتظار می‌رود که سرعت تحویل آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس نسبت به آنچه قبلاً پیش‌بینی می‌شد کاهش پیدا کرده و مشتریان برای دریافت این محصولات بیشتر منتظر بمانند. ما تا زمان بازگشت به شرایط عادی، وضعیت تأمین کنندگان خودمان را با دقت تحت نظارت داریم و در عین حال سعی می‌کنیم امنیت و سلامت همه کارگران را حفظ کنیم.

اپل اعلام نکرده که برای برگشت به وضعیت عادی چه اقداماتی را در سر دارد اما Ming-Chi Kuo تحلیلگر شناخته شده می‌گوید ممکن است فاکس‌کان برای رفع نیازهای روزافزون مشتریان اپل از کارخانجات هند کمک بگیرد.

در نتیجه ممکن است در سال 2023 تولید آیفون در هند نسبت به سال قبل حداقل 150 درصد افزایش پیدا کند. هدف میان/بلند مدت این است که 40 تا 45 درصد از گوشی‌های آیفون از هند تأمین شود (این رقم در حال حاضر 2 تا 4 درصد است). این یعنی ظرف چند سال آینده، ظرفیت تولید آیفون در فاکس‌کان به سرعت افزایش پیدا می‌کند.

از آنجایی که ممکن است مدتی طول بکشد تا تولید آیفون در هند به ظرفیت مورد نظر برسد، احتمالاً در چند ماه آینده شاهد به تعویق افتادن تاریخ تحویل محموله‌های آیفون 14 خواهیم بود.

در حال حاضر در سایت اپل زمان تحویل آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس 4 تا 5 هفته تخمین زده شده است. این در حالیست که برای همین منطقه، امکان تحویل یک روزه آیفون 14 و آیفون 14 پلاس وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تعویق در تاریخ تحویل محموله‌های آیفون 14 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: xda-developers

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر