;
coinex

شغل و حرفه شما موتور ایجاد ثروت شماست

شغل و حرفه ای که درآن مشغول به کار هستید یک عامل مهم برای تعیین میزان درآمد شما می باشد بنابراین با یک تصمیم هوشمندانه می توانید وارد حوزه پولسازی شوید و به ثروت بالایی دست یابید. در این مطلب می توانید با چند حوزه پولساز آشنا شوید.

تولید آجر لگویی

بسیاری از کارخانجات تولید کننده مصالح ساختمانی برای تولید آجر لگویی از دستگاه تولید آجر پرسی اتوماتیک و مدرن استفاده می کنند. این نوع آجر برای ساختمان سازی بسیار پرکاربرد می باشد زیرا نسبت به آجر ساده دارای استفاده آسانتری می باشد و در زمان چیدن دیوار نیاز به تعداد نیروی کمتری دارد.

شغل و حرفه

لوله تاشو کشاورزی

در صنعت کشاورزی از لوله وتجهیزات مختلفی برای آبرسانی و آبیاری استفاده می شود که یکی از انواع این لوله ها، لوله تاشو کشاورزی با قیمت مناسب هستند. این لوله ها، قابلیت انعطاف پذیری خوبی دارند و پس از انجام عملیات آبیاری می توان آن ها را جمع کرد.

شغل و حرفه

قیمت سیب درختی امروز

سیب درختی یکی از میوه های پرطرفدار می باشد که در بازار داخلی و صادراتی جایگاه خوبی را کسب کرده است، آنالیز ما از قیمت سیب درختی امروز ایران در سال ۱۴۰۱ این است که اگر پاکستان و هند حجم تقاضا قابل قبولی همچون سالهای قبل داشته باشند، باعث قوت گرفتن خرید و فروش این میوه در سردخانه ها خواهد شد همچنین صادارت این میوه پرطرفدار افزایش می یابد که موجب ارز آوری به داخل کشور می‌گردد.

شغل و حرفه

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر