;
coinex

آپدیت اندروید 13 برای شیائومی 12 منتشر شد

بالاخره زمان نصب کردن آپدیت اندروید 13 برای شیائومی 12 از راه رسید، این خبر در حالی است که بیشتر پرچمداران گوشی‌های هوشمند این آپدیت را دریافت کرده‌اند.

تقریباً تمامی برندهای پیشرو گوشی‌های هوشمند اندرویدی هفته‌ها است که به‌روزرسانی پایدار اندروید 13 را برای گوشی‌های واجد شرایط خود ارائه می‌کنند. اما شیائومی، از سوی دیگر، به روزرسانی مذکور را برای اولین گوشی خود، که گوشی پرچمدار این برند است، تا دیروز عرضه نکرده بود.

شیائومی 12 پرو اولین گوشی شیائومی است که به‌روزرسانی پایدار اندروید 13 را دریافت می‌کند. بیایید در ادامه وضعیت آپدیت اندروید 13 برای شیائومی 12 را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: برنامه انتشار اندروید 13 برای گوشی های شیائومی [+لیست کامل گوشی‌ها]

عرضه آپدیت اندروید 13 برای شیائومی 12

اوایل دیروز، شیائومی به‌روزرسانی پایدار اندروید 13 را برای کاربران شیائومی 12 پرو در چین عرضه کرد. این به‌روزرسانی در حال حاضر در مرحله بتای پایدار (Stable Beta) است. این بدان معناست که تنها برای تعداد کمی از کاربران منتخب به عنوان بخشی از عرضه اولیه دسته‌ای در دسترس است.

آخرین به‌روز‌رسانی نرم افزاری برای این گوشی هوشمند با شماره ساخت V13.2.4.0.TLBCNXM ارائه می‌شود. این نسخه رابط کاربری MIUI را به ورژن 13.2 و به سطح پچ امنیتی اکتبر 2022 (مهر 1401) افزایش می‌دهد. اگر مشکلی در ساخت این آپدیت وجود نداشته باشد، به‌روزرسانی در روزهای آینده برای کاربران بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین، این شرکت ممکن است آن را برای مدل‌های بین‌المللی نیز عرضه کند.

آپدیت اندروید 13 برای شیائومی 12

مدت‌هاست که امیدواریم شیائومی رابط کاربری موبایل خود (MIUI) را بهبود بخشد. به نظر می‌رسد این شرکت تاکنون هیچ کدام از اقدامات لازم را در این زمینه انجام نداده است. برندهای چینی دیگر مانند اوپو موفق شده‌اند به‌روزرسانی پایدار اندروید 13 را برای چندین گوشی خود در سراسر جهان عرضه کنند. در حالی که شیائومی به تازگی عرضه آپدیت اندروید 13 را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آپدیت اندروید 13 برای شیائومی 12 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر