;
coinex

بهترین اندروید باکس 2024 ؛ راهنمای خرید برترین، پرفروش‌ترین، گرانترین و ارزان‌ترین‌ اندروید باکس‌‌ها

اندروید باکس چیست و چه کاربردهایی دارد؟ در این مطلب ضمن پاسخ به این سوال، بهترین اندروید باکس 2024 را هم به شما معرفی می‌کنیم.

امروزه با توجه به کارکردهایی که تلویزیون‌های هوشمند دارند، این محصولات بسیار محبوب هستند اما با توجه به رده قیمتی نسبتا بالاتر تلویزیون‌های هوشمند نسبت به تلویزیون‌های عادی، خرید و استفاده از یک اندروید باکس در کنار تلویزیون عادی به مراتب رایج‌تر شده است.

با استفاده از اندروید باکس، کاربران می‌توانند تقریبا از همه امکانات یک تلویزیون هوشمند استفاده کنند. اما بهترین اندروید باکس در ایران کدام است ؟ در این مطلب قصد داریم در پاسخ به این سوال، به معرفی بهترین اندروید باکس های بازار بپردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین اندروید باکس 2024

با توجه به افزایش سرویس‌های VOD در ایران و پخش انواع محتواهای چندرسانه‌ای و فیلم سریال‌های اختصاصی توسط این پلتفرم‌ها، این روزها شاهد افزایش محبوبیت اندروید باکس‌ها در بازار هستیم.

همین مسئله سبب شده تا علاوه بر برندهای خارجی عرضه کننده اندروید باکس، بسیاری از برندهای لوازم خانگی ایرانی و حتی بعضا برخی از VODها مانند فیلیمو دست به عرضه اندروید باکس به بازار بزنند.

شمار بالای اندروید باکس‌های موجود در بازار و تنوع برندهای عرضه‌کننده این محصولات سبب شد تا برای راهنمایی کاربران جهت خرید یک اندروید باکس مناسب، تصمیم بگیریم در این مطلب به معرفی بهترین اندروید باکس های 2024 بپردازیم.

اندروید باکس چیست؟

اگر بپرسید اندروید باکس چیست در پاسخ باید گفت اندروید باکس دستگاهی مجهز به سیستم عامل اندروید است که با اتصال به تلویزیون‌های معمولی، قابلیت‌های تلویزیون‌های هوشمند را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از نظر ظاهری، ابعاد این دستگاه‌ها معمولا در حد گیرنده‌های دیجیتال یا حتی بعضا کوچکتر است.

بهترین اندروید باکس 2024
بهترین اندروید باکس 2024

با توجه به فراگیری سیستم‌عامل اندروید و عرضه نسخه ویژه تلویزیون آن، می‌توانید در تلویزیون‌های غیرهوشمند و با استفاده از بهترین اندروید باکس 2024 ضمن دسترسی به اینترنت، به استریم آنلاین انواع محتوای چندرسانه‌ای در تلویزیون بپردازید.

برای مثال اگر یک تلویزیون عادی غیرهوشمند داشته باشید با استفاده از یک اندروید باکس می‌توانید از سرویس‌های آنلاینی مانند فیلیمو، آپارات، نماوا، فیلم‌نت و حتی در مواردی سرویس‌های خارجی مانند یوتیوب، توییچ و نتفلیکس استفاده کنید. این دستگاه به خاطر برخورداری از سیستم‌عامل اندروید امکان نصب انواع اپلیکیشن‌ها را دارند و شما می‌تواند با نصب اپلیکیشن همه این رسانه‌ها و سرویس‌ها، از خدمات آن‌ها استفاده کنید.

اندروید باکس فیلیمو Stick FS-101

بهترین اندروید باکس های بازار

فیلیمو استیک یکی از بهترین اندروید باکس ها در سال جدید محسوب می‌شود که به خاطر پشتیبانی از استاندارد 4K HDR امکان تماشای محتوا با رزولوشن 4K را فراهم می‌کند. فیلیمو استیک از پردازنده چهارهسته‌ای AMLogic S905Y2 با فرکانس دو گیگاهرتزی، یک گیگابایت رم از نوع DDR4 و 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع EMMC استفاده می‌کند.

از آنجایی که اپلیکیشن فیلیمو به طور پیشفرض روی اندروید باکس فیلیمو به عنوان بهترین اندروید باکس 2024 نصب است، به محض راه‌اندازی دستگاه می‌توانید از همه محتواهای اپلکیشن مذکور به شرط داشتن اشتراک استفاده کنید.

فیلیمو استیک از اندروید TV9 برخوردار است و پیچیدگی خاصی در استفاده ندارد. اندروید باکس نماوا که توسط رقیب فیلیمو عرضه شده نیز محصول باکیفیت و یکی از  پرفروش‌ترین اندروید باکس های 2024 محسوب می‌شود اما به خاطر استفاده از یک پردازنده ضعیف‌تر و فقدان نصب اپلیکیشن‌های رقیب، چندان گزینه جالبی نیست. استفاده از نسخه کامل اندروید نیز تجربه کاربری با اندروید باکس نماوا را کند و ضعیف کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل

بهترین میکروفون های گیمینگ 2024

نت باکس مدل پرایم

معرفی بهترین اندروید باکس های 2024

اندروید باکس نت باکس مدل پرایم یکی از ارزانترین اندروید باکس های 2024 محسوب می‌شود که با برچسب قیمتی پایین‌تر نسبت به شاین و شاین اس از همین برند، تقریبا همان امکانات را ارائه می‌کند. از جمله امکانات بهترین اندروید باکس 2024 باید به وجود دو درگاه USB 2.0، یک درگاه HDMI 2.0 با پشتیبانی از سیگنال تصویر 4K 60Hz، درگاه شبکه با پهنای باند 100 مگابیت برثانیه، یک درگاه کامپوزیت برای اتصال به تلویزیون‌های فاقد HDMI و یک درگاه IR برای استفاده از طریق ریموت کنترلر اشاره کرد.

البته این دستاگاه فاقد بلوتوث است و در نتیجه نمی‌توان از تشخیص حرکت ماوس روی ریموت و اتصال میکروفون در این مورد از بهترین اندروید باکس ها در سال جدید استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌هایی که در معرفی بهترین اندروید باکس های 2024 باید به آن اشاره کرد، باید به وجود سیستم عامل اندروید تی وی 10 با رابط کاربری netUI 3.0، دو گیگابایت رم از نوع LPDDR3 و 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی از نوع EMMC اشاره کرد که از این مقدار تنها 11 گیگابایت در اختیار کاربر قرار داد.

البته در این مدل از پرفروش‌ترین اندروید باکس های 2024 به لطف وجود درگاه کارت حافظه، امکان افزایش میزان حافظه ذخیره‌سازی دستگاه تا 128 گیگابایت وجود دارد.

شما برای دانلود و نصب اپلیکیشن در نت باکس پرایم به عنوان یکی از ارزانترین اندروید باکس های 2024 به اپ استور نت باکس با نام نت استور، گوگل پلی استور و برخی دیگر از فروشگاه‌های معتبر دسترسی دارید.

شیائومی Mi box s 2nd gen 2023

بهترین اندروید باکس ها در سال جدید

اگر می‌پرسید بهترین اندروید باکس در ایران کدام است و به دنبال یک محصول خارجی هستید، جدیدترین محصول شیائومی با توان پخش محتواهایی با کیفیت 4K و نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه یک گزینه ایده‌آل برای تماشای محتواهایی با کیفیت بالاست.

اندروید باکس شیائومی به عنوان بهترین اندروید باکس 2024 از یک پردازنده چهار هسته‌ای شامل هسته‌های کورتکس A55  با فرکانس 2 گیگاهرتزی برخوردار است و در کنار این پردازنده از 2 گیگابایت رم و 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده می‌کند.

اندروید باکس شیائومی که از جمله پرفروش‌ترین اندروید باکس های 2024 است از استاندارد دالبی ویژن و HDR10 پلاس برخوردار است و از دیگر مشخصات آن می‌توان به سیستم‌عامل گوگل تی وی، پشتیبانی از بلوتوث 5.2 و وای‌فای 5 اشاره کرد.

این دستگاه به عنوان یکی از گرانترین اندروید باکس های 2024 همچنین از یک درگاه USB، یک درگاه HDMI و حتی جک 3.5 میلی‌متری هدفون برخوردار است.

اندروید باکس A95X F3 AirII

پرفروش‌ترین اندروید باکس های 2024

اگر به دنبال یکی از ارزانترین اندروید باکس های 2024 هستید، مدل A95X F3 AirII یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار برای نصب و اجرای انواع بازی و اپلیکیشن است که چندین ویژگی مهم دارد. این دستگاه در دو نسخه مختلف اندروید و اندروید تی‌وی عرضه می‌شود و از کدگشایی سخت‌افزاری کدک‌های صوتی DTS:X و Dolby True HD و سنگین‌ترین کدک‌های صوتی فراگیر در ویدیوهای 4K باکیفیت پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه به عنوان یکی از بهترین اندروید باکس های بازار از پردازنده‌ای 4 هسته‌ای با توان پردازشی نسبتا قابل‌قبول برخوردار است که نه‌تنها می‌تواند بسیاری از اپلیکیشن‌ها را به خوبی اجرا کند بلکه برای اجرای بازی‌های نیمه‌حرفه‌ای نیز مناسب به نظر می‌رسد. البته اگر به دنبال بازی با این محصول هستید، در معرفی بهترین اندروید باکس های 2024 باید توصیه کنیم که از نسخه ویژه آن با 4 گیگابایت رم و اندروید 11 استفاده کنید.

یکی از مهمترین ویژگی‌های این مدل از بهترین اندروید باکس ها در سال جدید مربوط به ظاهر آن است که نسبت به بسیاری از محصولات زشت و نه‌چندان جالب چینی، ظاهری ساده با نوارهای LED دارد که امکان شخصی‌سازی نورپردازی آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدست های پلی استیشن 2024

بهترین گجت های 2024

نت باکس مدل شاین

گرانترین اندروید باکس های 2024

نت باکس شاین از برند شناخته‌شده نت باکس، یکی از بهترین اندروید باکس 2024 محسوب می‌شود که برای عموم کاربران ایرانی بسیار مناسب است چراکه از چندین اپلیکیشن اختصاصی برای استفاده‌های گوناگون شامل فیلم‌لند برای تماشای فیلم و سریال خارجی، موزیک لند برای گوش دادن موسیقی به طور رایگان و اپلیکیشن کانال برای دسترسی به انواع محتواهای آموزشی و سرگرمی برخوردار است و رابط کاربری ساده و جذابی هم دارد.

به عنوان یکی از گرانترین اندروید باکس های 2024 این دستگاه از پردازنده چهار هسته‌ای Allwinner H616 با هسته‌های پردازشی کورتکس A53، 2 گیگابایت رم از نوع DDR3 و 16 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. البته میزان فضای ذخیره‌سازی را می‌تواند با استفاده از ابزارهای جانبی مانند کارت حافظه یا هارد اکسترنال افزایش داد.

نت باکس شاین اس

ارزانترین اندروید باکس های 2024

نت باکس شاین اس به عنوان یکی از گرانترین اندروید باکس های 2024 نسخه ارتقایافته و بهبودیافته نت باکس شاین محسوب می‌شود که در عین حال قیمت کمتری از نسخه شاین دارد. این دستگاه از نظر ابعاد و چیشن پورت‌ها تغییری با نسخه شاین ندارد اما در بخش طراحی به عنوان یکی از پرفروش‌ترین اندروید باکس های 2024 جذابیت بصری بیشتری با طراحی خاص و بدنه مات خود دارد.

این دستگاه دربخش فنی از یک تراشه برزورسانی شده Allwinner H618 برخوردار است که قدرت متفاوتی نسبت به نسخه شاین ندارد، اما در عوض از وای‌فای 6 پشتیبانی می‌کند. اگر می‌پرسید  بهترین اندروید باکس در ایران کدام است ؟ در پاسخ باید گفت که این محصول با وجود موارد مذکور، برخورداری از اندروید 12، سه درگاه USB 2.0، یگ درگاه HDMI 2.0 و وجود درگاه کارت حافظه میکرو اس دی تا ظرفیت 128 گیگابایت یک گزینه جذاب محسوب می‌شود.

اندروید باکس مدل X98H Pro 4K

بهترین اندروید باکس در ایران کدام است

اندروید باکس X98H Pro 4K به عنوان یکی از گرانترین اندروید باکس های 2024 با اندروید 12 و پردازند 64 بیتی Allwinner H618 و پردازنده گرافیکی Mali-G31 MP2 یکی از بهترین اندروید باکس 2024 محسوب می‌شود.

با وجود دو پورت HDMI 2.0 و یک دکمه سوییچ HD کاربر این امکان را دارد تا دو نمایشگر را به طور همزمان به این مدل از بهترین اندروید باکس های بازار متصل کند. این دستگاه از وای‌فای 6 و بلوتوث 5 برای پشتیبانی از انواع استانداردهای بی‌سیم برخوردار است.

همانطور که در نام این محصول مشخص است، می‌توانید محتواهای باکیفیت 4K را با این دستگاه پخش کنید. وجود سه پورت USB 2.0 برای دستگاه و 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم نیز از دیگر ویژگی‌های این مدل از بهترین اندروید باکس ها در سال جدید است. در حال حاضر این اندروید باکس به عنوان یک محصول قدرتمند یکی از پرفروش‌ترین اندروید باکس های 2024 محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

بهترین گجت های گیمینگ 2024

اندروید باکس اچ کی 1 مدل 8K

بهترین اندروید باکس 2024

در معرفی بهترین اندروید باکس های 2024 به اندروید باکس جذاب اچ کی 1 مدل 8K می‌رسیم که برای پاسخ سوال بهترین اندروید باکس در ایران کدام است ؟ یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.

این اندروید باکس از نظر ظاهری طراحی بسیار خوبی دارد و با وجود نورپردازی RGB و مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسب، یکی از محبوب‌ترین محصولات بازار محسوب می‌شود.

در بین لیست بهترین اندروید باکس 2024 این محصول دستگاهی نسبتا به‌روزتر از دیگر موارد است که با اندروید 12 عرضه شده و از بی‌نهایت فرمت تصویری و ویدیویی و فرمت‌های صوتی پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات این مدل از بهترین اندروید باکس های بازار باید به وجود 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. این دستگاه از پردازنده مرکزی Rk3528 Quad Core ARM Corxtex -A53 با فرکانس 2 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Mali-450 برخوردار است.

این سخت‌افزار که برای وبگردی و نصب انواع برنامه‌ها و پخش محتواهای تصویری مناسب است، حتی برای نصب بازی‌های نسبتا سنگین هم ایده‌آل به نظر می‌رسد.

از دیگر ویژگی‌های این مدل از بهترین اندروید باکس ها در سال جدید باید به پشتیبانی رزولوشن 8K اشاره کرد که لذت تماشای انواع محتواهای تصویری باکیفیت چندبرابر می‌کند، البته که برای بهره‌مند شدن از این لذت باید تلویزیون شما هم از استاندارد 8K پشتیبانی کند.

در مجموع اگر نگران قیمت نباشید این مدل به عنوان یکی از گرانترین اندروید باکس های 2024 یک گزینه جذاب و ایده‌آل محسوب می‌شود.

شیائومی مدل TV Box S 2nd Gen

بهترین اندروید باکس 2024

یکی دیگر از بهترین اندروید باکس 2024 که بازهم محصولی از شیائومی است، اندروید باکس Xiaomi TV Box S نسل دوم است که در کنار قیمت مناسب و اقتصادی، عموم ویژگی‌های کلیدی و کاربردی محصولات رقیب را هم ارائه می‌کند. این دستگاه از 2 گیگابایت رم  8 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است و اگر می‌خواهید یکی از ارزانترین اندروید باکس های 2024 را بخرید، این مدل گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

اگر تلویزیون شما از کیفیت 4K پشتیبانی کند خبر خوب این است که اندروید باکس جذاب شیائومی با پشتیبانی از این رزولوشن می‌تواند لذت تماشای محتواهای تصویری را برای شما بیشتر کند.

از جمله مشخصات سخت‌افزاری این مدل از پرفروش‌ترین اندروید باکس های 2024 باید به وجود یک پردازنده چهارهسته‌ای با هسته‌های کورتکس A55 و پردازنده گرافیکی ARM Mali G31 MP2 اشاره کرد.

این مشخصات نشان می‌دهد که عملکرد این مورد از بهترین اندروید باکس های بازار در مجموع در حد یک گوشی اقتصادی است که برای یک اندروید باکس البته مناسب است اما برای نصب و اجرای بازی چندان جذاب نیست ولی برای وبگردی و استفاده از پلتفرم‌ها و برنامه‌های اندرویدی مناسب به نظر می‌رسد.

اندروید باکس X98 Mini

بهترین اندروید باکس 2024

اندروید باکس X98 مینی نیز از جمله سبک‌ترین اندروید باکس‌های بازار است که در این بخش از معرفی بهترین اندروید باکس های 2024 به آن می‌پردازیم. این اندروید باکس از کیفیت 4K پشتیبانی می‌کند و از نظر فنی هم در حد اجرای عموم محتواهای چندرسانه‌ای و بازی‌های معمولی مناسب است.

بدنه مربعی دستگاه از یک پلاستیک مشکی بی‌کیفیت ساخته شده و روی آن طرحی از کره زمین حک شده که در زمان استفاده از دستگاه با یک لامپ LED آبی رنگ روشن می‌شود و ظاهر دستگاه را بهتر می‌کند.

این مدل از بهترین اندروید باکس 2024 از 4 گیگابایت حافظه رم برخوردار است و در سه نسخه با 16، 32 و یا 64 گیگابایت رم عرضه می‌شود. از دیگر مشخصات این مدل از ارزانترین اندروید باکس های 2024 نیز می‌توان به وجود دو پورت USB 2.0، پورت AV، خروجی DC و HDMI 2.1 اشاره کرد. ایکس 98 مینی به طور پیشفرض با اندروید 11 عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین مانیتورهای گیمینگ 2024

بهترین مانیتورهای برنامه نویسی 2024

اندروید باکس اچ کی وان مدل RBOX X4S

بهترین اندروید باکس 2024

بهترین اندروید باکس در ایران کدام است ؟ یکی دیگر از پاسخ‌های جذاب برای این سال، اچ کی مدل RBOX X4S است که البته از جمله گرانترین اندروید باکس های 2024 محسوب می‌شود. از نظر ظاهری این دستگاه بدنه‌ای مستطیل‌شکل از جنس پلاستیک با لبه‌های گرد دارد که از ریموت کنترل نیز برخوردار است.

تیم دستگاه از پردازنده Amlogic S905X4 برخوردار است که برای اجرای انواع محتواهای چندرسانه‌ای مناسب محسوب می‌شود و از کیفیت پخش 8K نیز پشتیبانی می‌کند. به لطف وجود پردازنده گرافیکی Mali G32 MP2، گیمرها هم با استفاده از این اندروید باکس می‌توانند انواع بازی‌ها را اجرا کنند.

این دستگاه به عنوان یکی از پرفروش‌ترین اندروید باکس های 2024 در گزینه‌هایی با 2 یا 4 گیگابایت رم از نوع DDR3 و 16، 32، 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

این دستگاه که به طور پیشفرض با اندروید 11 عرضه می‌شود، محدودیت خاصی از نظر نصب و اجرای انواع بازی و برنامه ندارد و اگر قصد داشته باشید که محتوای گوشی را روی تلویزیون تماشا کنید هم از قابلیت‌های میرا کست و ایرپلی پشتیبانی می‌کند. در مجموع این محصول از جمله بهترین اندروید باکس 2024 است.

اندروید باکس X88 مدل Pro12

بهترین اندروید باکس 2024

اندروید باکس ایکس 88 مدل 12 پرو یکی از بهترین اندروید باکس های بازار محسوب می‌شود که با بدنه پلاستیکی و وزن 300 گرمی خود و پشتیبانی از هدفون و اسپیکر و دسته بازی یک گزینه جذاب است.

این دستگاه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و از رزولوشن 4K نیز برای پخش محتواهای باکیفیت پشتیبانی می‌کند.

اندروید باکس ایکس 88 مدل 12 پرو به طور پیشفرض با اندروید 12 عرضه می‌شود و از پردازنده RK3318 و پردازنده گرافیکی Core Mali-450 برخوردار است. برای اتصال این دستگاه به اینترنت نیز این مدل از وای‌فای، بلوتوث و همچنین کابل HDMI پشتیبانی می‌کند.

شیائومی مدل Mi TV Stick

بهترین اندروید باکس 2024

یکی از بهترین اندروید باکس 2024 محصول جدید و جذاب شیائومی یعنی می تی وی استیک است که قیمت مناسبی دارد و با وزن تنها 28 گرمی خود شاید سبک‌ترین اندروید باکس بازار باشد. این محصول از پورت HDMI برخوردار است و از آداپتور برای تامین انرژی استفاده می‌کند.

ابتدا باید گفت که با وجود ابعاد کوچک و وزن کم، این دستگاه کمبودهایی هم دارد که این موارد شامل فقدان درگاه‌های ارتباطی متعدد از جمله USB-A است. شیائومی می تی وی استیک از اندروید 9 استفاده می‌کند و به نسبت قیمت خود، قدرت سخت‌افزاری بسیار مناسبی دارد.

این دستگاه با 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و از حداکثر رزولوشن فول‌اچ‌دی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین بلوتوث 4.2 نیز دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین مانیتور ها برای ترید

بهترین هدفون های با سیم 2024

تسکو مدل Tab 100 Plus

بهترین اندروید باکس 2024

اگر به دنبال یکی از ارزانترین اندروید باکس های 2024 با قابلیت‌ها و آپشن‌های متنوع و قابل قبول هستید، شاید بتوانید تسکو تب 100 پلاس را به عنوان یک گزینه ایرانی جذاب با اندروید 9 و درگاه‌های AV، LAN، USB 2، USB 3 و اپتیکال در نظر داشته باشید.

این محصول از پردازنده مرکزی چهارهسته‌ای H6 Cortrx-A53، پردازنده گرافیکی Mali-T720MP2، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است و وزن آن تنها 45 گرم است.

شما می‌توانید به اندروید باکس تسکو به سادگی ماوس و کیبرد وصل کنید و البته تسکو در جعبه محصول یک ماوس بی‌سیم قرار داده است تا بتوانید راحت‌تر از آن استفاده کنید.

این مدل از رزولوشن HD تا 6K پشتیبانی می‌کند و از وای‌فای و بلوتوث هم برای اتصالات بی‌سیم برخوردار است. در مجموع و با توجه به قیمت و درگاه‌های متنوع و همچنین پشتیبانی از ماوس و کیبورد، این محصول یکی از جذابترین گزینه‌های بازار به نظر می‌رسد.

اندروید باکس فیلیمو مدل FB-102

بهترین اندروید باکس 2024

یکی دیگر از بهترین اندروید باکس 2024 مدل دیگری از محصولات فیلیمو است که نسبت به اندروید باکس‌های قبلی ابعاد بیشتری دارد و وزن آن حدودا 400 گرم و زیاد محسوب می‌شود.

این اندروید باکس با اندروید تی وی 9 و قدرت سخت‌افزاری مناسبی عرضه می‌شود و با توجه به ترکیب خوب قدرت سخت‌افزاری و رابط کاربری کاربرپسند، این محصول عملکرد سریع و روانی دارد.

اندروید باکس جدید و جذاب فیلیمو از درگاه‌های متعددی شامل HDMI، USB 2.0، USB 3.0 و درگاه Micro-USB برخوردار است و می‌توانید به سادگی فلش مموری یا هارد اکسترنال را به آن متصل کرده و به تماشای محتوای موجود روی آن‌ها از طریق اندروید باکس بپردازید.

نکته مثبتی که درباره این مدل از بهترین اندروید باکس ها در سال جدید وجود دارد اینکه فیلیمو با خرید این محصول یک کد اشتراک سه ماهه رایگان فیلیمو نیز به خریدار هدیه می‌دهد و در نتیجه در سه ماه اول استفاده از این محصول به تمام محتواهای تصویری فیلیمو بدون پرداخت هیچ هزینه اشتراکی دسترسی خواهید داشت.

این محصول از رزولوشن بالای 8K نیز پشتیبانی می‌کند که در صورت پشتیبانی تلویزیون شما از پخش محتواهایی با این کیفیت، لذت تماشای فیلم و سریال را دوچندان می‌کند. در طراحی این محصول نیز سلیقه خوبی به خرج داده شده و نورپردازی جذاب کناره محصول جلوه خاصی به آن بخشیده است.

جی پلاس مدل GP9

بهترین اندروید باکس 2024

جی پلاس طی چند سال اخیر توانسته نام خود را به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین سازندگان انواع لوازم خانگی از جمله تلویزیون، یخچال و ماشین لباسشویی مطرح کند.

یکی از بهترین اندروید باکس 2024 که توسط این برند عرضه شده نیز مدل GP9 است که نسبت به قیمت خود ارزش خرید بالایی دارد. این محصول با 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و می‌توانید پرشمار برنامه‌های مختلف را روی آن نصب کنید.

پردازنده این دستگاه که اطلاعی از مدل و نام آن نداریم به نظر پردازنده قابل قبولی است چراکه اندروید باکس جی پلاس در مجموع عملکرد سریع و روانی دارد. از دیگر مشخصات GP9 باید به پشتیبانی از رزولوشن 8K و وجود درگاه‌های ارتباطی متعدد شامل دو عدد USB 2.0، یک عدد USB 3.0، درگاه AV و درگاه LAN اشاره کرد. نمایشگر کوچکی نیز در جلوی اندروید باکس جی پلاس تعبیه شده که کاربرد نمایش ساعت را دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین موس گیمینگ 2024

بهترین کیبورد های گیمینگ 2024

اندروید باکس مدل DQ6

بهترین اندروید باکس 2024

اندروید باکس DQ6 از جمله پرفروش‌ترین اندروید باکس های 2024 محسوب می‌شود که از محتوای HDR پشتیبانی می‌کند و قیمت مناسبی هم دارد. این محصول با اندروید 10 عرضه می‌شود و از درگاه‌های متعددی شامل HDMI، LAN، Optical، AV، USB 2.0، USB 3.0 و TF Card برخوردار است که سبب می‌شود بتوانید به آن کیبورد و موس سیمی یا حتی بی‌سیم وصل کنید.

قرار گرفتن یک آنتن در بخش پشتی این اندروید باکس یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب آن است که سبب می‌شود DQ6 سیگنال‌های وای‌فای را بهتر دریافت کند.

وجود قابلیت‌های Dlna و AirPlay سبب می‌شود که بتوانید تصویر گوشی اندرویدی یا آیفون خود را به تلویزیون منتقل کنید و فیلم و تصاویر روی گوشی را مستقیما در تلویزین تماشا کنید.

اندروید باکس مدل H96 Max X3

بهترین اندروید باکس 2024

یکی از بهترین اندروید باکس 2024 مدل H96 Max X3 است که ظاهر و طراحی جذابی دارد و با قابلیت‌های خود یک گزینه مناسب محسوب می‌شود.

این دستگاه به شکل دایره‌ای طراحی شده و در بخش بالایی آن رنگ‌های زیادی دارد که در شب جلوه خاصی به دستگاه می‌بخشد. اندروید باکس H96 Max X3 با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و یک پردازنده نسبتا قدرتمند عرضه شده که عملکرد سریع و روانی در اجرای محتواهای چندرسانه‌ای را به ارمغان می‌آورد.

وجود یک نمایشگر کوچک در این دستگاه نیز سبب شده بتواند اطلاعات مختلفی از جمله ساعت، اتصال به وای‌فای یا اتصال یک فلش مموری را نمایش دهد. این محصول با اندروید 9 و پشتیبانی از رزولوشن 8K عرضه شده و از درگاه‌های موجود در آن باید به USB 2.0، USB 3.0، AV، HDMI، SPDIF، TF و LAN اشاره کرد.

اندروید باکس A95X مدل F4

بهترین اندروید باکس 2024

اندروید باکس A95X مدل F4 یکی از بهترین اندروید باکس‌های 2024 محسوب می‌شود که به عنوان یک اندروید باکس قدرتمند از نظر فنی، برای امرو گیمینگ بسیار ایده‌آل محسوب می‌شود.

طراحی ظاهری جذاب با نورپردازی RGB، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و اندروید 10 از دیگر ویژگی‌های این محصول جذاب است.

این اندروید باکس همچنین درگاه‌های متعددی نیز دارد که سبب می‌شود گزینه‌های ارتباطی متعددی داشته باشد. وجود یک نمایشگر کوچک نیز برای نمایش اطلاعاتی از جمله ساعت و اتصالات کاربر دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هندزفری های گردنی 2024

بهترین هدست بلوتوثی 2024

اندروید باکس H96 MAX

بهترین اندروید باکس 2024

اندروید باکس H96 مکس یکی از بهترین اندروید باکس 2024 با اندروید 11 و ظاهر زیبا محسوب می‌شود که البته قیمت بسیار بالایی دارد. این محصول با 8 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و یک پردازنده قدرتمند عرضه شده که سبب می‌شود برای اجرای انواع بازی هم مناسب باشد.

این دستگاه از نظر ارتباطی نیز وضعیت خوبی دارد و از درگاه‌های بسیار متنوعی برخوردار است. یک نمایشگر کوچک هم برای نمایش ساعت و اتصالات کاربرد دارد. در این محصول همچنین امکان انتقال محتوای تصویری نمایشگر گوشی به تلویزیون هم وجود دارد.

در مجموع این دستگاه یکی از کاملترین اندروید باکس‌های موجود در بازار است که در تمام‌ بخش‌ها عملکرد و ویژگی‌های خوبی دارد.

سوالات متداول

اندروید باکس چیست و چه کاربردی دارد؟

اندروید باکس یک روش ساده و نسبتا اقتصادی برای تبدیل تلویزیون‌های معمولی غیرهوشمند به تلویزیون اندرویدی است. با استفاده از یک اندروید باکس شما می‌توانید پرشمار اپلیکیشن‌های اندرویدی را روی تلویزیون اجرا کند.

نحوه نصب اندروید باکس چگونه است؟

نصب اندروید باکس بسیار ساده است و کافی است آن را با کابل HDMI به تلویزیون وصل کرده و روشن کنید و بعد از اتصال به اینترنت از قابلیت‌های متعدد آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین اندروید باکس 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    سلام.وقت بخیر. من جواد اسحاقی هستم از مشهد. لطفا فورا اسم و بهترین مدل اندروید باکس سیم کارت خور با موس و کیبورد بیسیم و دانگل را به شماره موبایل ۰۹۳۸۴۹۲۸۱۶۸ پیامک بزنید چون من میخواهم این اندروید باکس را از طریق اینترنت بخرم و با این اندروید باکس کلاس آن لاین برگزار کنم. با تشکر فراوان. جواد اسحاقی از مشهد.

    پاسخ

    سلام. وقت بخیر. من جواد اسحاقی هستم از مشهد. لطفا فورا اسم و بهترین مدل اندروید باکس
    سیم کارت خور را برایم بنویسید که موس و کیبورد و دانگل بیسیم و مرورگر وب داشته باشد و به تلویزیون قدیمی آیوا هم وصل شود چون من میخواهم این
    اندروید باکس سیم کارت خور را از طریق اینترنت بخرم و با این اندروید باکس سیم کارت خور روی تلویزیون قدیمی با نام آیوا کلاس آن لاین برگزار کنم. اسم و مدل این اندروید باکس سیم کارت خور را به شماره موبایل ۰۹۳۸۴۹۲۸۱۶۸ پیامک بزنید. با تشکر فراوان. جواد اسحاقی از مشهد.

    پاسخ

    با وجود فیلتر بودن چگونه میتوان Googlplaystore را نصب کرد؟

    پاسخ