;
coinex

افشای مشخصات گلکسی A54 ؛ رونمایی در آینده نزدیک!

افشای مشخصات گلکسی A54 فایوجی در پایگاه ثبت گواهی 3C کشور چین، خبر از رونمایی این گوشی در آینده نزدیک به صورت رسمی می‌دهد.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن هستند که گوشی سامسونگ گلکسی A54 5G به زودی در کشور چین عرضه خواهد شد. همچنین این دستگاه به تازگی در پایگاه ثبت گواهی 3C چین نیز ظاهر شده است که این خود می‌تواند دلیل محکمی برای تایید گزارش‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های سامسونگ 2022

افشای مشخصات گلکسی A54

دستگاه جدیدی از سامسونگ که با شماره مدل SM-A5460 در پایگاه آماری 3C ظاهر شده، در واقع همان گلکسی A54 آینده است. لیست مشخصات این گوشی در پایگاه 3C نشان می‌دهد که این دستگاه از شبکه اتصالی 5G و شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین به احتمال زیاد جعبه A54 نیز مانند گلکسی A53 فاقد شارژر خواهد بود.

افشای مشخصات گلکسی A54

همان‌طور که می‌دانید عرضه رسمی سری گلکسی A5x دو ماه پس از اینکه در پایگاه آماری 3C مشاهده شد، به وقوع پیوست. همچنین اگر به یاد داشته باشید گلکسی A52 در ژانویه 2021 در 3C ظاهر شده و در مارس همان سال به طور رسمی عرضه شد. در سال 2022 نیز گلکسی A53 در ماه ژانویه در 3C مشاهده شده و در ماه مارس معرفی شد. بنابراین اکنون که گلکسی A54 5G در ماه نوامبر گواهینامه 3C را دریافت کرده است، به نظر می‌رسد که در ژانویه 2023 به صورت رسمی عرضه شود.

با وجود حضور این گوشی در پایگاه‌های آماری، هنوز آن طور که باید اطلاعات دقیقی درباره مشخصات آن فاش نشده است. با این حال انتظار می‌رود که گلکسی A54 5G به یک باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده باشد که 100 میلی‌آمپر ساعت بیشتر از نسل قبلی آن می‌باشد.

علاوه بر این، به احتمال زیاد گلکسی A54 5G دارای یک دوربین سه گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. در کنار دوربین اصلی یک دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

گلکسی A54 5G با سیستم عامل اندروید 13 عرضه خواهد شد و از آنجایی که این گوشی تا چهار سال متوالی هرگونه ارتقا و به روز رسانی در سیستم عامل را دریافت می‌کند، پذیرای سیستم عامل اندروید 17 نیز خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره افشای مشخصات گلکسی A54 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر