;
coinex

اسکرین شات برنامه دوربین S23 اولترا وجود دوربین 200 مگاپیکسلی را تایید کرد!

اسکرین شات برنامه دوربین S23 اولترا شایعات قبلی درباره دوربین 200 مگاپیکسلی این گوشی و تکنولوژی ترکیب پیکسل‌ها آن را تأیید می‌کند.

قرار است سامسونگ نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خودش را به زودی رونمایی کند. اما پیش از انتشار اعلامیه رسمی سامسونگ، شایعات مختلفی درباره سری گلکسی S23 منتشر شده است. حالا یک خبر جدید منتشر شده که شایعات قبلی مربوط به گلکسی S23 اولترا را تأیید می‌کند. برای اطلاع از جزئیات این خبر با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: ببینید: جدیدترین تصاویر از گلکسی S23 در یک رنگ جذاب!

اسکرین شات برنامه دوربین S23 اولترا

منشأ اصلی این خبر توییتی بود که توسط حساب کاربری Ice Universe منتشر شد. این افشاگر شناخته شده در حساب خودش اسکرین شاتی از اپلیکیشن پیش فرض دوربین گوشی‌های گلکسی S23 اولترا منتشر کرد. در این اسکرین شات مشخص است که دو گزینه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که شامل حالت عکاسی 200 مگاپیکسلی و 50 مگاپیکسلی هستند.

اسکرین شات برنامه دوربین S23 اولترا

اگر اسکرین شات برنامه دوربین S23 اولترا صحت داشته باشد دو نکته را تأیید می‌کند. اول اینکه، گلکسی S23 اولترا دوربین 200 مگاپیکسلی دارد و دوم اینکه این گوشی از قابلیت ترکیب پیکسل پشتیبانی می‌کند. در این حالت هر چهار پیکسل در قالب یک پیکسل ترکیب می‌شوند تا قابلیت عکاسی 50 مگاپیکسلی فراهم شود. قبلاً هم این منبع اعلام کرده بود که گلکسی S23 اولترا با یک حسگر 200 مگاپیکسلی عرضه می‌شود که اندازه پیکسل‌های آن 0.6 میکرومتر است و یک حسگر 1/1.3 اینچی با دیافراگم f/1.7 دارد.

طبق گزارشات اخیر، سامسونگ برای گلکسی S23 اولترا از حسگر 200 مگاپیکسلی جدید ISOCELL HPX استفاده می‌کند و این دوربین مجهز به قابلیت‌های جدیدی است؛ از جمله تکنولوژی‌های پیشرفته جذب نور توسط حسگر و Tetra2Pixel که امکان ترکیب 4 یا 16 پیکسل را برای ارتقای کیفیت تصاویر در شرایطی با نور کم فراهم می‌کند. گفته شده که گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس هم با همان حسگر 108 مگاپیکسلی گلکسی S22 اولترای سال قبل ساخته می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره دوربین S23 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر