;
coinex

تیک آبی پولی توییتر و اکانت های رسمی از هم متمایز می شوند

توییتر به دنبال راه‌هایی برای درآمدزایی بیشتر است. در پی این تصمیم تیک آبی پولی توییتر ایجاد شد که نقص مهمی در ارائه آن وجود دارد. در تکراتو بخوانید.

نقص در ارائه تیک آبی پولی توییتر بالاخره توسط سران این پلتفرم پذیرفته شد. حالا پای ایجاد تیک خاکستری در کنار برچسب Official مطرح است. به نظر می‌رسد این برچسب وجه تمایزی برای اکانت‌های رسمی توییتر باشد. طبق گزارش‌ها این تیک به مسئولان دولتی، شرکت‌ها و چهره‌های شناخته‌شده داده می‌شود. به این وسبله وجه تمایزی بین اکانت‌های اصلی و سلبریتی‌ها با اکانت‌هایی که توییتر بلو را خریداری کرده‌اند، ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: پایان دورکاری در توییتر ؛ ایلان ماسک همه کارکنان را به دفتر فراخواند!

تیک خاکستری دنباله‌ی تیک آبی پولی توییتر

مدیر پروژه‌ی تیک آبی پولی توییتر؛ استر کرافورد در صفحه شخصی خود طی توییتی اعلام کرد: «بسیاری از شما پرسیده بودید که چطور می‌توان مشترکان توییتر بلو با تیک آبی را از اکانت‌هایی که به‌صورت رسمی تأیید شده‌اند، تشخیص داد. به همین خاطر در زمان عرضه [بلو] از برچسب Official برای اکانت‌های منتخب رونمایی می‌کنیم.»

 تیک آبی پولی توییتر 

وی همچنین اعلام کرد که اکانت‌هایی که دارای تیک خاکستری هستند، شامل مسئولان دولتی، شرکت‌ها، شرکای تجاری، رسانه‌های بزرگ، ناشران و برخی از چهره‌های شناخته‌شده خواهند بود. این به آن معنا نیست که تمام افرادی که تیک آبی دارند تیک خاکستری را دریافت می‌کنند. علاوه، بر این، برچسب خاکستری خریدنی نیست و خود توییتر تصمیم به اهدای آن به افراد می‌گیرد.

استر کرافورد در توضیحات خود برای نمونه تصویری از اکانت Twitter منتشر کرده است که دارای تیک خاکستری است. اما اگر به این صفحه مراجعه کنید، برچسب را نخواهید دید. احتمالاً دلیل عدم مشاهده، تاخیر در راه اندازی سرویس توییتر بلو است. شایان ذکر است که اطلاعاتی در خصوص نمایش این برچسب از داخل پروفایل افراد نیست.

پیش از این و در زمان معرفی سرویس توییتر بلو و پولی شدن آن، انتقادات زیادی به ایلان ماسک وارد شد. کاربران توییتر بر این باورند که توییتر بلو سبب از دست دادن اعتبار تیک آبی اصلی در معرفی حساب رسمی می‌شود. به نظر می‌رسد این انتقادات بی‌ثمر نبوده و ایلان ماسک ارائه این سرویس را به پس از انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا موکول کرده است. آیا در صورت ارائه برچسب Official جای نسخه قبلی تیک آبی، دیگر الزامی برای ارائه‌ی نسخه جدید تیک آبی خواهد بود

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره روش توییتر برای متمایز کردن تیک آبی پولی توییتر و اکانت های رسمی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر