;
coinex

آپدیت اندروید 13 گلکسی A73 منتشر شد [+بروزرسانی One UI 5.0]

آپدیت اندروید 13 گلکسی A73 منتشر شد. سامسونگ علاوه بر پرچمدارهای سال‌های گذشته، برخی گوشی‌های میان‌رده خود را نیز به اندروید 13 و One UI 5.0 آپدیت کرد.

پیشتر در خبری گفتیم که سامسونگ به‌زودی آپدیت اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 را برای برخی از گوشی‌های میان‌رده خود مانند  A73 منتشر می‌کند. امروز بالاخره این اتفاق افتاد و آپدیت اندروید 13 گلکسی A73 منتشر شد. برای دریافت این آپدیت به بخش تنظیمات رفته و با ضربه زدن روی Download and install، به‌روزرسانی پایدار Android 13 با رابط کاربری One UI 5.0 را نصب کنید.

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A33 منتشر شد [+بروزسانی One UI 5.0]

آپدیت اندروید 13 گلکسی A73

آپدیت اندروید 13 گلکسی A73 سامسونگ با ورژن A736BXXU2BVK2 ارائه می‌شود. با این حال، وصله امنیتی نوامبر 2022 در این آپدیت ارائه نمی‌شود. به‌روزرسانی جدید در مالزی منتشر شده و انتظار داریم تا چند روز آینده در سایر کشورها نیز عرضه شود.

اگر کاربر Galaxy A73 5G هستید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی Download and install، به‌روزرسانی پایدار Android 13 با رابط کاربری One UI 5.0 را نصب کنید.

آپدیت اندروید 13 گلکسی A73

آپدیت اندروید 13 گلکسی A73 طراحی رابط کاربری اصلاح‌شده‌ای را به ارمغان می‌آورد که شامل ویجت‌های گروهی، اجرای بهتر Material You با ویژگی پالت رنگ و آیکون‌های برنامه بزرگ‌تر برای اعلان‌ها است. تغییرات جزئی در منوی تنظیمات و تغییر تنظیمات سریع وجود دارد.

سامسونگ همچنین تمامی برنامه های موجود در One UI 5.0 را بهبود بخشیده است. ویژگی OCR در برنامه‌های داخلی دوربین، گالری و صفحه کلید می‌تواند متن را از تصاویر استخراج کند. صفحه کلید سامسونگ همچنین ایموجی‌ها، شکلک‌های متحرک و ایموجی‌های واقعیت افزوده را به ارمغان می‌آورد. همچنین عملکرد، نرمی UI و انیمیشن‌ها بهبود یافته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آپدیت اندروید 13 گلکسی A73 سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر