;
coinex

مزایده خودروهای معیوب ایران خودرو آغاز شد

متقاضیان با ثبت نام در طرح مزایده خودروهای معیوب ایران خودرو می‌توانند خودروهایی که به سبب برخی ایرادات قیمت پایین‌تری دارند را خریداری کنند.

ایران خودرو تصمیم دارد برخی از خودروهای معیوب خود را که به طور عادی امکان فروش آن‌ها وجود ندارد را در یک مزایده به حراج عمومی بگذارید. این محصولات به دلایل مختلفی مانند ایجاد خط و خش در بدنه در زمان تولید، تصادف در کارخانه یا افت قیمت و البته قدیمی شدن روی دست کارخانه مانده است. برای اطلاع از جزئیات مزایده خودروهای ناسالم ایران خودرو با ما باشید.

بیشتر بخوانید: طرح تخصیص خودروهای داخلی به جانبازان با قیمت کارخانه ؛ شرایط و نحوه اجرا

مزایده خودروهای معیوب ایران خودرو

طرح مورد نظر ایران خودرو به نظر بهترین روش برای خلاصی کارخانه از شر این خودروها است و از تاریخ 18 آبان ساعت 8:30 صبح آغاز شده، اما تا یکشنبه 22 آبان ادامه دارد.

محل برگزاری مزایده ایران خودرو، تهران، کیلومتر ۱۴ اتوبان تهران – کرج، به سمت شهرک سرو آزاد (پیکانشهر)، خیابان هشتم غربی، انتهای بلوار گیاه شناسی، درب ۲ است و متقاضیان بایستی به سایت برگزاری مزایده‌های شرکت ایران خودرو مراجعه کنند.

مزایده خودروهای معیوب ایران خودرو آغاز شد

متقاضیان بعد از بازدید از محصولات مختلف می‌توانند قیمت پیشنهادی خود برای خرید خودروهای دلخواه را به طور اینترنتی در سایت مزایده به ثبت برسانند.

فرایند ثبت نام بدین شرح است که ابتدا با مراجعه به سایت ایران خودرو سامانه برگزاری مزایده اینترنتی، باید شرایط ثبت نام در مزایده خودروهای معیوب ایران خودرو را بررسی کنید. شرکت در مزایده و ثبت پیشنهاد نیز به معنی پذیرش این شرایط موجود در اسناد مزایده است.

شرکت در مزایده مستلزم سپرده‌گذاری 10 میلیون تومان در ازای هر خودرو است. در نتیجه با توجه به محدودیت پرداخت طبق ضوابط بانکی، توصیه می‌شود از کارتی استفاده شود که با سپرده‌گذاری حداقل ده میلیون تومانی از طریق درگاه بانکی موجود در سامانه اینترنتی مشکلی نداشته باشد. این کارت و شماره حساب متعلقه حتما باید به نام متقاضی باشد.

پیش از شرکت در مزایده بد نیست بدانید که قیمت پیشنهادی هر خودرو صرفا برای خرید آن است. پرداخت هزینه‌های دیگر مانند مالیات، عوارض و حقوق دولتی و هزینه برگزاری مزایده نیز مربوط به متقاضی است.

گفتنی است که هر متقاضی می‌تواند برای خرید بیش از یک خودرو پیشنهاد ثبت کند و در صورت برنده شدن، متقاضی فرصت محدودی برای تسویه حساب دارد. بر اساس قوانین مزایده، اگر متقاضی در مدت مشخص نسبت به واریز وجه اقدام نکند، سپرده وی نزد مزاید‌ه‌گذار باقی می‌ماند و حق هیچ شکایتی در نظر گرفته نشده است. همچنین در صورت تسویه حساب امکان انصراف وجود ندارد.

توجه داشته باشید که پیش از مراجعه به سایت اینترنتی مزایده حتما اطلاعات شخصی خود را در وب‌سایت فروش ایران خودرو تکمیل کنید. برای آگاهی از جزییات بیشتر می‌توانید با شماره‌های ۴۴۷۹۶۹۴۸  الی ۴۴۷۹۶۹۵۶ تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مزایده خودروهای معیوب ایران خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر