;
coinex

تریلر جدید جان ویک 4 منتشر شد [+ویدیو]

تریلر جدید جان ویک 4 با بازی ستاره هالیوود «کیانو ریورز» منتشر شد. قسمت جدید جان ویک نیز مانند سری‌های قبلی فستیوالی از خشونت و خونریزی است.

تریلر جدید جان ویک 4 با بازی متفاوت «کیانو ریورز» منتشر شد. کیانو ریوز در نقش جان ویک، ایان مک‌شین، لارنس فیشبرن، مارکو زارور، لانس ردیک، رینا ساوایاما، دانی ین، هیروکی سانادا، بیل اسکاشگورد، شمیر اندرسون و اسکات ادکینز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick: Chapter 4 حضور دارند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های اکشن 2022 

تریلر جدید جان ویک 4 منتشر شد

تریلر جدیدی از فیلم John Wick: Chapter 4 منتشر شده است. لاینزگیت امروز تریلر رسمی فیلم John Wick 4 را منتشر کرد که جان ویک در این فیلم باید با دشمنان جدید با اتحادی قدرتمند مواجه شود و او کار ساده‌ای برای شکست و ازبین‌بردن افراد مقابل خود ندارد. در تریلر رسمی فیلم جان ویک 4 شاهد تصاویر اکشن متعددی هستیم و به‌نظر می‌رسد که جان ویک با چالش بزرگ‌تری قرار است مواجه شود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم John Wick: Chapter 4 را تماشا کنید:

طبق خلاصه داستان منتشر شده، جان ویک در فیلم John Wick: Chapter 4 راهی برای شکست The High Table پیدا کرده است. اما پیش از اینکه ویک بتواند آزادی خود را به‌دست آورد، باید با دشمن جدید با متحدین قدرتمندی در سراسر جهان و نیروهایی که دوستان قدیمی را به دشمنان جدید تبدیل می‌کند، مواجه شود. طبق تریلر اتفاقات فیلم جان ویک در محیط‌های صحرایی تا ژاپن و پاریس جریان خواهد داشت.

کیانو ریوز در نقش جان ویک، ایان مک‌شین، لارنس فیشبرن، مارکو زارور، لانس ردیک، رینا ساوایاما، دانی ین، هیروکی سانادا، بیل اسکاشگورد، شمیر اندرسون و اسکات ادکینز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick: Chapter 4 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه قسمت اول فیلم جان ویک، چاد استاهلسکی برای کارگردانی فیلم John Wick 4 بازگشته است. همچنین شی هیتن و مایکل فینچ وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید این فیلم اکشن را بر عهده داشته‌اند.

فیلم John Wick: Chapter 4 قرار است در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) روی پرده برود. همچنین ساخت فیلم جان ویک 5 تایید شده است. همچنین فیلم John Wick 4 قرار است طولانی‌ترین فیلم مجموعه جان ویک باشد. به‌تازگی مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Ballerina با بازی آنا د آرماس که اسپین‌آف جان ویک است، آغاز شده است که در این فیلم شاهد بازگشت کیانو ریوز نیز خواهیم بود. همچنین سریال Continental برای پخش از شبکه پیکاک در دست ساخت است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه‌تان راجع به پخش تریلر جدید جان ویک 4 چیست؟ لطفاً، نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر