;
coinex

پورشه کوهنوردی که از بلندترین آتشفشان جهان بالا رفت

شرکت خودروسازی پورشه اخیرا از یکی از مقاوم‌ترین مدل‌های 911 رونمایی کرده که توانست از بلندترین آتشفشان جهان بالا برود. این خودرو بر خلاف دیگر مدل‌های پورشه آفرود و به منظور انجام برخی آزمایش‌های این چنینی تولید شده است.

پورشه که یکی از بهترین برندهای خودروسازی جهان به شمار می‌رود به تازگی از یک مدل 911 رونمایی کرد که توانایی عبور از مسیرهای سخت را دارد.

بیشتر بخوانید: لیست خودروهای وارداتی زیر 10 هزار یورو رسما اعلام شد [+عکس و مشخصات] 

بلندترین آتشفشان جهان

مرز شیلی و آرژانتین جایی ست که اوخوس دل سالاو بلندترین آتشفشان جهان و در قلب زنجیره آتشفشانی با طول 80 کیلومتر قرار گرفته است. این کوه به ارتفاع 6887 متر به طور تقریبی 12 دهانه فعال دارد.

طبق گفته‌های شرکت این خودرو برای صعود از این قله آتشفشانی به تجهیزاتی مانند صندلی‌های کربنی، سیستم تعلیق قدرتمند، دنده تقویت شده، دیافراگم‌های قفل، سیستم‌های فرمان بهینه و … نیاز است. از دیگر امکاناتی مدل جدید پورشه به آن تجهیز شده می‌توان به محافظت فیبر زیر بدنه، بدنه ناهموار، سیستم خنک کننده و لاستیکهای بزرگ و درشت اشاره کرد.

قبل از پورشه، شرکت خودرو سازی بنز در سال 2020 یک وانت تقویت شده را به منظور آزمایش به این منطقه اعزام کرده بود. در این آزمایش موتور استاندارد پورشه مورد آزمایش قرار گرفت و در دمای 30- درجه سانتیگراد و رقیق بودن اکسیژن عملکرد بسیار خوبی داشت.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره این مطلب چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر