;
coinex

حذف تبلیغات گوشی های شیائومی با بروزرسانی MIUI 14 انجام می‌شود

احتمالاً به زودی با رونمایی از MIUI 14 علاوه بر اضافه شدن قابلیت‌های جدید به این سیستم‌عامل، شاهد حذف تبلیغات گوشی های شیائومی خواهیم بود.

شیائومی هم مثل سامسونگ و سایر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند امکان نمایش تبلیغات را در رابط کاربری خودش فراهم کرده است. این قابلیت به افزایش درآمدهای این شرکت‌ها و کاهش قیمت محصولات آنها کمک می‌کند اما ممکن است به زودی شاهد تغییر این رویکرد باشیم. در ادامه مطلب جزئیات طرح حذف تبلیغات گوشی‌های شیائومی را مرور می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

طرح حذف تبلیغات گوشی های شیائومی

از زمانی که شیائومی نمایش تبلیغات را در رابط کاربری اختصاصی خودش MIUI شروع کرد، سال‌ها می‌گذرد. این تبلیغات در چند اپلیکیشن مشاهده می‌شوند مثل مرورگر شیائومی و Mi Video. اما ظاهراً کاربران بعضی از بازارها – به خصوص هند – بیشتر تحت تأثیر این تبلیغات قرار می‌گیرند. این تبلیغات در گجت‌های ارزان قیمت شیائومی بیشتر مشاهده می‌شوند.

حذف تبلیغات گوشی های شیائومی

امکان حذف تبلیغات گوشی های شیائومی وجود دارد اما همه کاربران از وجود این گزینه باخبر نیستند. شیائومی سعی کرده در MIUI 13 این فرایند را ساده‌تر کند اما انتظار می‌رود که به زودی این سیاست دستخوش تغییرات چشمگیری شود. طبق یک گزارش جدید، ممکن است با رونمایی از MIUI 14 نمایش تبلیغات در محصولات شیائومی غیرممکن شود.

طبق گزارش منتشر شده توسط سایت MyDrivers، ممکن است نسخه جدید MIUI 14 شامل تبلیغات نباشد. شیائومی سعی دارد جذابیت محصولاتش را برای افرادی که قبلاً از محصولات شیائومی استفاده نکرده‌اند، افزایش دهد.

به گفته این منبع خبری، در MIUI 14 تأکید ویژه‌ای بر حذف اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده وجود دارد. شیائومی برای MIUI 13 هم کارهای زیادی در این زمینه انجام داده است. شیائومی 12 هم نسبت به گوشی‌های آیفون یا سامسونگ در چین با اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده کمتری عرضه شد. با احتساب گالری، دوربین و قابلیت تماس، در این گوشی فقط 7 اپلیکیشن از پیش نصب شده وجود داشت.

علاوه بر این تغییرات، در ابزارهای کاربردی MIUI 14 هم پیشرفت‌ها و اصلاحات مختلفی ایجاد شده است؛ از جمله آپدیت ساعت، اپلیکیشن آب و هوا، تقویم و یک حالت نمایش پوشه‌ای برای ساده‌تر شدن تعامل بین دستگاه موبایل و کامپیوتر. از آنجایی که انتظار می‌رود شیائومی 13 تا انتهای ماه میلادی جاری رونمایی شود، به زودی اطلاعات بیشتری درباره این رابط کاربری منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره حذف تبلیغات گوشی های شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر