;
coinex

طرح فروش ایران خودرو آبان 1401 ؛ پیش فروش و فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو [+ شرایط و قیمت ها]

طرح فروش ایران خودرو آبان 1401 از 19 آبان آغاز شده و تا 4 روز ادامه خواهد داشت. در ادامه به شرایط پیش فروش و فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو و قیمت آن ها را مشاهده خواهید کرد

با واگذاری مجدد طرح‌های فروش خودرو به خودروسازان، طرح فروش ایران خودرو 19 آبان 1401 سومین طرح فروش این شرکت از زمان تعطیلی سامانه یکپارچه محسوب می‌شود.

از زمان تعطیلی سامانه یکپارچه فروش خودرو که عمر آن به 6 ماه هم نرسید، خودروسازان چندین طرح فروش برگزار کرده‌اند. ایران خودرو حالا و از امروز 19 آبان دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش یکساله محصولات خود را در سه قالب طرح عادی، حمایت از جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده اجرایی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

طرح فروش ایران خودرو آبان 1401

بعد از گذشت دو هفته از اجرای طرح فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو که دومین دوره عرضه توسط خود ایران خودرو بعد از تعطیلی سامانه یکپارچه بود،‌ این گروه خودروساز، چهلمین طرح فروش فوق‌العاده عادی و سی و یکمین طرح پیش فروش یکساله محصولات خود را با قرعه‌کشی از امروز به مدت 4 روز به اجرا در آورده است.

ایران خودرو همزمان با این طرح فروش عادی، هشتمین مرحله از فروش فوق‌العاده و پیش فروش یکساله محصولات ایران خودرو ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، و چهارمین طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش یکساله محصولات در قالب طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را نیز اجرایی می‌کند.

در این مرحله از فروش فوق‌العاده ایران خودرو، در هر سه قالب مورد بحث، عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده دو محصول سورن پلاس و پژو پارس سفارشی ELX عرضه می‌شوند.

همچنین در این مرحله از پیش‌فروش یکساله محصولات خود، پنج محصول شامل تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ دستی شش سرعته با فرمان برقی، دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک و راناپلاس را عرضه کرده است.

متقاضیان از امروز (پنجشنبه 19 آبان ماه) به مدت چهار روز فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

بخشنامه‌های این دوره از فروش محصولات گروه ایران خودرو به تفکیک طرح‌های جوانی جمعیت،‌عادی و جایگزینی خودروهای فرسوده از این لینک قابل مشاهده است.

قرعه‌کشی پس از پایان مهلت ثبت‌نام، در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی و در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایرانخودرو برگزار می‌شود و مراسم از طریق سایت ایرانخودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش می‌شود.

فهرست برندگان نیز نهایتا سه روز بعد از پایان مهلت ثبت‌نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام می‌شود و منتخبان در مدت سه روز فرصت دارد وجه تمام خودرو در طرح فروش فوق‌العاده و مبلغ علی‌الحساب در طرح پیش‌فروش یکساله را از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات واریز کنند. در صورت عدم واریز مبالغ، ثبت نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود.

بنابر قانون مصوب، 50 درصد ظرفیت تولید به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمیعت و 10 درصد هم به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص پیدا می‌کند. شرایط ثبت‌نام همچون روال سابق اختصاص یک دستگاه به هر کد ملی، فاصله خرید 48 ماه از هر دو خودروساز، عدم پلاک فعال انتظامی و گواهی‌نامه معتبر است.

گفتنی است که شرای فروش برای طرح جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده نیز به همین شکل است و تنها کد خودروها تفاوت دارد که مشتریان در زمان ثبت نام می‌توانند خودروی مدنظر خود را در طرح مورد نظر انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طرح فروش ایران خودرو آبان 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    هنوزم این خودروهای سایپا ارزونند

    پاسخ