;
coinex

وقتی عیسی مسیح در توییتر تاییدیه میگیرد ؛ دردسرهای سیاست جدید تیک آبی

به لطف استراتژی خاص ایلان ماسک برای تیک آبی توییتر، حالا یک پیامبر اولوالعزم در توییتر حساب رسمی با تیک آبی دارد! بله عیسی مسیح در توییتر ظهور کرده!

مدت زیادی از مالکیت و مدیرعاملی ثروتمندترین مرد جهان در توییتر نمی‌‌گذرد، اما در همین مدت هم تغییرات بزرگی در این شبکه اجتماعی محبوب رخ داده است. یکی از تغییرات که البته در حال حاضر متوقف شده، فروش تیک آبی توییتر در اشتراکی 8 دلاری است. به لطف همین تغییر، یکی از کاربران قدیمی توییتر توانسته بعد از نزدیک به 16 سال، برای حسابی به نام عیسی مسیح در توییتر تیک آبی بگیرد.

بیشتر بخوانید: حمله تند بایدن به ایلان ماسک ؛ او اهداف شومی برای توییتر در سر دارد!

حساب رسمی عیسی مسیح در توییتر را دنبال می‌کنید؟

از زمان مطرح شدن ایده فروش تیک آبی توییتر، کاربران می‌توانند با خرید سرویس بلو و بدون احراز هویت، تیک آبی بگیرند و همین موضوع از زمان شروع این طرح دردسرهایی در پی داشته است که باعث شده فعلا این طرح متوقف شود.

از جمله کاربرانی که با از فرصت پیش آمده استفاده کرده، کاربری با حساب Jesus@ است. تشابه نام کاربری او با پیامبر مسیحیت شرایط جالبی را پدید آورده و به همین مناسب او با اینسایدر مصاحبه‌ای هم داشته است.

گرچه به دلایل امنیتی و حفظ حریم خصوصی، نام اصلی صاحب حساب فاش نشده اما او گفته که در دنیای واقعی عیسی مسیح نیست و تنها در توییتر این عنوان را به کار می‌برد!

وقتی عیسی مسیح در توییتر تاییدیه میگیرد ؛ دردسرهای سیاست جدید تیک آبی

حساب کاربری عیسی مسیح در توییتر از سال 2006 فعالیت خود را با انتشار توییت‌های بامزه در نزدیکی اعیاد مسیحیان آغاز کرد. در مدت نزدیک به 16 سالی که این حساب در توییتر فعالیت داشته، صاحب آن چند بار برای دریافت تیک آبی تلاش کرده بود اما همانطور که طبیعی به نظر می‌رسد، این درخواست از سوی توییتر رد شده بود.

حالا اما مالکیت ایلان ماسک بر توییتر فرصتی استثنایی برای این کاربر فراهم کرد تا به سرعت و با خرید توییتر بلو، تیک آبی را برای حساب خود دریافت کند. با وجود دریافت تیک آبی، صاحب حساب خودش به سیستم جدید معترض است:

«به نوعی من حساب عیسی مسیح را در توییتر تأیید کردم تا این موضوع را نشان دهم که چقدر سیستم جدید تأیید حساب، مضحک است. مسلماً من که عیسی مسیح نیستم و البته او هم حساب توییتر ندارد، پس چگونه چنین حسابی تأیید می‌شود؟ منطقی نیست.»

این کاربر گفته که در حال حاضر برنامه خاصی برای آینده حساب خود ندارد و تنها از آن برای انتشار پیام‌های خنده‌دار استفاده می‌کند. البته که صاحب حساب عیسی مسیح در توییتر گفته که به علت دریافت پیام‌های تهدیدآمیز و حتی تهدید به مرگ، تلاش می‌کند که کاملا ناشناس بماند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره حضور عیسی مسیح در توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خارجیا توی توییتر وسط بحث : جیزز کرایست .
    این یارو : یس . کَن آی هلپ یو ؟
    😁😁😁

    پاسخ