;
coinex

عرضه لاماری ایما در بورس کالا آبان 1401 [+ شرایط و قیمت]

عرضه لاماری ایما در بورس کالا آبان 1401 به زودی آغار می‌شود. گفتنی‌ست که این خودرو افزایش قیمت نداشته و با قیمت قبل عرضه خواهد شد.

عرضه لاماری ایما در بورس کالا آبان 1401 با همان قیمت قبلی فردا 24 آبان آغاز می‌شود. در دور قبلی عرضه لاماری ایما، تعداد ۲۰۰ دستگاه از این خودروی محبوب در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه گردید که با استقبال خریداران محترم همراه بود. تمامی مبلغ خودروی لاماری باید توسط خود شخص و از کارت بانکی آن شخص پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: فروش فوری وانت آریسان 22 آبان 1401 [+ قیمت و شرایط]

عرضه لاماری ایما در بورس کالا آبان 1401

مدل 1401 کراس اوور لاماری ایما در درآخرین طرح فروش شرکت آرین پارس موتور به قیمت یک میلیارد و 94 میلیون تومان به فروش رسید و بر این اساس، شرکت آرین موتور در نظر دارد عرضه لاماری ایما در بورس کالا آبان 1401 که دومین مرحله عرضه این خودروست از فردا 24 آبان آغاز کند.

عرضه لاماری ایما در بورس کالا آبان 1401

لازم‌ به ذکر است در دور قبلی عرضه در بورس کالا که ابتدای آبان ماه برگزار گردید، تعداد ۲۰۰ دستگاه کراس اوور لاماری ایما در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه گردید که با استقبال خریداران همراه بود.

در برنامه جدید عرضه این خودرو در بورس، همچنان هر کد ملی تنها مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ فوق و برای یک دستگاه خودرو میباشد و صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به نام شخص خریدار انجام خواهد شد.

خریداران ملزم به ایجاد و تکمیل پرونده شخصی و واریز وجه هزینه‌های ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها برای بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری میباشند که باید همزمان با تسویه اصل مبلغ واریز نمایند.

لازم به یاداوری است که تمامی هزینه‌های خرید خودرو لاماری ایما از بورس کالا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی “شخصی خریدار” انجام و به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وب گاه و درگاه پرداخت الکترونیک واریز شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه لاماری ایما در بورس کالا آبان 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر