;
coinex

لیست تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 اعلام شد

با وجود اینکه قرار بود روز گذشته لیست تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 اعلام شود، اعلام فهرست بازیکنان ایران برای جام جهانی 2022 به امروز موکول شد.

ظهر روز گذشته قرار بود کارلوس کیروش در نشستی خبری با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی، لیست تیم ملی ایران برای جام جهانی قطر 2022 را اعلام کند اما این کنفرانس به دلایلی نامعلوم که برخی شایعات آن را فشار برخی برای محرومیت سردار آزمون از حضور در جام جهانی عنوان کرده‌اند لغو شد.

گرچه موضوع فشار در مورد آزمون توسط کیروش رد شد،‌ اما اعلام لیست به امروز نکشید و همان شب گذشته لیست تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 اعلام شد.

بیشتر بخوانید: گوگل با آپدیت جدید موتور جستجو به استقبال جام جهانی 2022 رفت!

لیست تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022

لیست تیم ملی برای جام جهانی قطر موارد عجیب زیادی دارد، از حضور 4 دروازه‌بان، تا اضافه شدن بازیکنانی که تا پیش از این در اردوها نبودند و حتی انتخاب 25 بازیکن به جای 26 بازیکن! درواقع در حالی که تیمها می‌توانند 26 بازیکن به جام ببرند، ایران 25 بازیکن انتخاب کرده است!

نکته دیگر آنکه پرسپولیس و استقلال در میان تیم های ایرانی با ۴ و ۳ بازیکن بیشترین سهمیه را دارا هستند و حضور ۴ دروازه‌بان در این لیست هم جای تعجب دارد. امید نورافکن را می‌توان به عنوان بزرگترین خط خورده تیم ملی نام برد، کسی که در دوران اسکوچیچ حضور موثری در تیم ملی داشت،‌ در فصول گذشته با پیراهن سپاهان هم خوش درخشیده و حتی کیروش از او در تیم ملی استفاده کرده بود.

خوشبختانه در لیست نهایی تیم ملی ایران برای جام جهانی قطر ، نام سردار آزمون که حواشی خاصی در خصوص او ایجاد شده بود به چشم می‌خورد. اما در ادامه لیست بازیکنان تیم ملی برای جام جهانی 2022 :

علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، سید حسین حسینی، پیام نیازمند، رامین رضاییان، صادق محرمی، حسین کنعانی، سید مجید حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، شجاع خلیل‌زاده، ابوالفضل جلالی، میلاد محمدی، روزبه چشمی، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، علی کریمی، احسان حاج صفی، سامان قدوس، وحید امیری، علی قلی‌زاده، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد، سردار آزمون، مهدی طارمی و مهدی ترابی.

لیست تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 اعلام شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آپدیت جدید موتور جستجو گوگل برای جام جهانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر