;
coinex

رندرهای پیکسل فولد از طراحی جذاب آن پرده برداشت!

به تازگی افشاگری با انتشار رندرهای پیکسل فولد در فضای مجازی، از عرضه این گوشی در آینده نزدیک خبر داده و از طراحی جذاب آن پرده برداشته است.

افشاگری که اولین اخبار را درباره ساعت گوگل پیکسل منتشر کرد، حال به تازگی اطلاعات جدیدی را درباره گوشی Google Pixel Fold فاش کرده است. همچنین این افشاگر رندرهای سه بعدی این دستگاه را که بر اساس تصاویر واقعی گوشی می‌باشد، در فضای مجازی منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: مشخصات کلیدی پیکسل 7a فاش شد

انتشار رندرهای پیکسل فولد

طبق ادعای جان پروسر (Jon Prosser) مدیر وب سایت خبری Front Page Tech، نام این گوشی به طور قطع پیکسل فولد خواهد بود البته هنوز این ادعا از سوی شرکت گوگل تایید نشده است.

با این حال جان پروسر درباره این اطلاعات کاملا مطمئن بوده و مدعی شده که این گوشی تاشو در دو رنگ سفید و مشکی به زودی در دسترس خواهد بود. شرکت گوگل نام رمز این دستگاه را Project Passport گذاشته و انتظار می‌رود که این گوشی را با قیمت 1799 دلار به فروش برساند.

رندرهای پیکسل فولد

ظاهرا این گوشی دارای یک نمایشگر خارجی با یک دوربین 9.5 مگاپیکسلی در بالای آن خواهد بود و همچنین در سمت راست بالای قاب آن نیز یک دوربین 9.5 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. بلندگوها در بالا و پایین گوشی قرار خواهند گرفت و اسکنر اثر انگشت نیز در دکمه پاور و در قسمت جانبی گوشی تعبیه شده است.

همچنین بر اساس شایعاتی که قبلا توسط راس یانگ (مدیر عامل مشاوران زنجیره تامین نمایشگر) منتشر شده بود، گوشی پیکسل فولد دارای یک صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی و یک نمایشگر خارجی 5.8 اینچی است که توسط شرکت سامسونگ تولید خواهد شد.

رندرهای پیکسل فولد

به نظر می‌رسد که شرکت گوگل در تلاش برای گسترش اکوسیستم پیکسل بوده و قصد دارد تا سال آینده محصولات دیگری مانند گوشی، تبلت، ساعت هوشمند، نمایشگر هوشمند و هدفون‌های بی‌سیم را به آن اضافه کند. به احتمال زیاد گوشی پیکسل فولد نیز در ماه مه آینده و در کنفرانس Google I/O عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رندرهای پیکسل فولد چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر